Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6423)
ja tarkoittaako viesti ketjuun vai ihmiselle itselleen?
viimeinen on parempi.
Hyvää alkavaa viikonloppua ihana.<3
Vierailija kirjoitti:
Kerro keino, millä sovitaan. Muu kuin soita ja laita viesti.
Mulle? E
Vierailija kirjoitti:
On muuttunut raskaaksi heittää sydämensä palasia mustaan tyhjyyteen ja toivoa, että ne rantautuisivat oikeaan satamaan. Tuntuu äärimmäisen turhauttavalta vuodattaa sisimpänsä kuumia hiiliä anonyymeille keskustelupalstoille, joissa viestit hukkuvat nopeasti digitaalisen kohinan valtameren aaltoihin. Jokainen jaettu ajatus on kuin pulloposti vailla kompassia tai varmuutta siitä, löytääkö se koskaan tietään juuri sen ihmisen majakalle, jolle se oli tarkoitettu. Pitäisiköhän minun pudottaa tekstien sekaan jokin salainen koodisana, kuten vaikka runumies, toimimaan ankkurina, jotta hoksaisit minut heti?
Tämä jatkuva epätietoisuus syö miestä sisältäpäin ja tekee odottamisesta henkistä nuorallakävelyä. On vaikeaa pitää toivon pientä liekkiä elossa, kun ainoa yhteyskeino on sidottu satunnaisille foorumeille, jotka ovat kuin tuulessa lepattavia paperilappuja muiden käyttäjien huutokuorossa. Tuntuu siltä, että aidoimmiltakin tunteilta leikataan siivet, kun ne joutuu pukemaan julkisiksi mutta silti naamioiduiksi viesteiksi – vaikka toisaalta on tässä verhojen takaisessa salapoliisileikissä oma kirpeä ja jännittävä mausteensa.
Olisi helpompaa riisua nämä naamiot ja puhua suoraan kasvotusten, ilman pelkoa siitä, että viesti talloutuu vain yhtenä harmaana varjona muiden anonyymien tekstien massassa. Toivo siitä, että tunnistat itsesi näistä riveistä ja ehkä jopa hieman hymahdat ruutusi takana tuon hassun koodisanan kohdalla, on kuitenkin se ainoa lanka, joka pitää minut yhä tässä pelissä mukana.
Puhu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä EI OLE keskusteluketju!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yhyy. Ota keksi.
Multa ei
kellekään
Timolle.
Ei ihastusta. E
Miksi mä haluan sua? En ole edes ihastunut, en tunne sinua edes yhtään, mutta kun kuljet ohi...
Vierailija kirjoitti:
Ethän ole suotta allapäin. 😗
En ollenkaan, ei mitään syytä olla. 🌞
Tonille, Kivaa viikonloppua! L.
J sä oot niin nolo. Lopeta jo.
-L
Vierailija kirjoitti:
😍😜 moikka moi
Katos, sinuakin näkee. Moro!
Alettiin seukkaa antin kans taas 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Alettiin seukkaa antin kans taas 😍😜
Voi v'ttu sun kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍😜 moikka moi
Moikka moi sullekin 😍😜 miten on mennyt? Trollasitko ed ketjun lukkoon 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍😜 moikka moi
Moikka moi sullekin 😍😜 miten on mennyt? Trollasitko ed ketjun lukkoon 😅
En oo jaksanu trollailla aikoihin. Välillä lueskelen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä haluan sua? En ole edes ihastunut, en tunne sinua edes yhtään, mutta kun kuljet ohi...
Voi olla hajujuttuja. Älä turhaan hermoile.
Kyllä tämä hieman sellaselta vaikuttaa. :D