Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6423)
Ja kun minä tässä skumppapäissäni katson ikkunasta ulos, vilkaisen puhelinta – sitä, johon et enää voi laittaa niitä uikuttavia viestejäsi – ja mietin, että ehkä minun pitäisi tuntea jotain aitoa katumusta. Edes pientä, inhimillistä sääliä sinua kohtaan.
Mutta sitten muistan senkin, miten luonnehdit itseäsi ”kerran elämässä kohtaettavaksi mysteeriksi”. Ja tiedätkö mitä? Olit täysin oikeassa. Olit juuri sellainen trauma, jonka virhetikkinä tehty peruskoulutus riittää yhdelle elämälle, eikä kukaan täysjärkinen ota sitä uusintakierrokselle.
Joten kun sinä siellä uudessa suhteessasi luennoit taas sille seuraavalle raukalle olemassaolon sietämättömästä keveydestä, minä täällä vedän henkeeni mäntysuopaa ja totean:
Sääliä en tunne, mutta onneksi joku sentään otti kierrätysjätteeni vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomioo, antakaa mulle huomioo! Tarvin huomioo! Nyt ilmoitan tänään jo seitsemännetoista kerran anaonyymisti kaivatulleni, että just nyt lähden, jätän ja unohdan. Sillä huomiosta elän, sitä hengitän, ja ilmoittelen niin pitkään kunnes huomioni saan. Nainen tai mikä milloinkin. Huomio!
Osa ilmoittaa siksi, että ei syntyisi väärinkäsityksiä viestien osalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi ärsyttää enemmän;
yksinkertaiset vai harhaset.
En tiedä..
siksi,
pois!
👋👋
Vastaus kysymykseesi: sinä
Heihei 👋👋
Hei. E
Joko veneet on vedetty vesiltä vai vieläkö menet?
Vierailija kirjoitti:
Saatan vaikuttaa alistuvalta, mutta en ole sitä.
Et todennäköisesti vaikuta alistuvalta, vaan vahvalta ihmiseltä. Mutta. Se mikä sua eniten kiihottaa seksuaalisesti on alistuminen. Miehelle jonka edessä tunnet olevasi heikko.
Hyvä tavaton tuota juttujen tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen runkannut mulkkuni mustelmille, huhhuhhh!
Mitkä fiilikset nyt?
Panettaa.
No mikä siihen auttais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et todennäköisesti vaikuta alistuvalta, vaan vahvalta ihmiseltä. Mutta. Se mikä sua eniten kiihottaa seksuaalisesti on alistuminen. Miehelle jonka edessä tunnet olevasi heikko.
Alistamistakin voi tehdä siten että se kiihottaa, tai sitten tyylilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Voi päästää irti omasta roolista. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Ja kun minä tässä skumppapäissäni katson ikkunasta ulos, vilkaisen puhelinta – sitä, johon et enää voi laittaa niitä uikuttavia viestejäsi – ja mietin, että ehkä minun pitäisi tuntea jotain aitoa katumusta. Edes pientä, inhimillistä sääliä sinua kohtaan.
Mutta sitten muistan senkin, miten luonnehdit itseäsi ”kerran elämässä kohtaettavaksi mysteeriksi”. Ja tiedätkö mitä? Olit täysin oikeassa. Olit juuri sellainen trauma, jonka virhetikkinä tehty peruskoulutus riittää yhdelle elämälle, eikä kukaan täysjärkinen ota sitä uusintakierrokselle.
Joten kun sinä siellä uudessa suhteessasi luennoit taas sille seuraavalle raukalle olemassaolon sietämättömästä keveydestä, minä täällä vedän henkeeni mäntysuopaa ja totean:
Sääliä en tunne, mutta onneksi joku sentään otti kierrätysjätteeni vastaan.
Ihan sivusta totean: katkeruus ei ketään kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen. Vähänpä trollailultasi tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Voi päästää irti omasta roolista. -sivu
Puhu vain omasta puolestasi. En tunne oloani turvalliseksi alistavan ihmisen lähellä eikä siinä kyllä halut silloin herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alistamistakin voi tehdä siten että se kiihottaa, tai sitten tyylilläsi.
Olet sivusta. Merkitse se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioo, antakaa mulle huomioo! Tarvin huomioo! Nyt ilmoitan tänään jo seitsemännetoista kerran anaonyymisti kaivatulleni, että just nyt lähden, jätän ja unohdan. Sillä huomiosta elän, sitä hengitän, ja ilmoittelen niin pitkään kunnes huomioni saan. Nainen tai mikä milloinkin. Huomio!
Osa ilmoittaa siksi, että ei syntyisi väärinkäsityksiä viestien osalta
Ei oikeustoimikelpoiset henkilöt.
Tämä EI OLE keskusteluketju!!!!!!!!!!!!!!!!!
Väripää aamulla hississä, sait kiinnostumaan.
Kerro keino, millä sovitaan. Muu kuin soita ja laita viesti.
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan näen siellä vasemmalla ylhäällä oman nimikirjaimeni, nähdäänköhän sama? Sekä tietenkin sen pääasian, kesäisen, komean -
Kenen Teams?
Sinä sivusta.