Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6423)
Minä toivon unohtamista, ja mielenrauhaa. En ole hengellinen henkilö mutta olen rukoillut sitä silti. Aluksi vain toiselle sitten vasta oivalsin että voisinhan molemmille. Itsellekin, kun se ainakin tuuppaa välillä unohtumaan 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle vain leikkiä kaikki?
Sivusta, mutta ahdistaa sekä turhauttaa kun ihmiset kuvittelee mun leikkivän niiden kanssa pelkästään omien mielikuviensa perusteella. "Ei se musta voi tykätä kun oon tämmönen ja se on tommonen, se vaan leikkii mun kanssa ja nauraa mulle". Miksei voi tutustua ensin muhun ihmisenä?
Noin naiset toimii usein. Sen on tälläkin palstalla kirjoittavat osoittaneet moneen kertaan. Yleistetään ja tuomitaan jonkun yksittäisen Speden toilailujen ja käytöksen takia. Tai sitten kyseessä on vaan huono itsetunto ja pelot, jotka naamioidaan tuollaisiksi selityksiksi. Joidenkin naisten on myös vaan vaikea niellä, että he eivät vain sytyttäneet miestä ehkä sillä tavalla ja sen jälkeen pettymys purkautuu lapsellista arvosteluna. Sivusta myös
Tai mitäpä jos vaikka onkin aika lailla omia tai vierestä nähtyjä kokemuksia tyypeistä, jotka pelailevat ja antavat ymmärtää tunteita joita ei ole saadakseen mitä haluavat, eivätkä hiukkaakaan välitä vaikka siinä samalla rikkoisivat toista pahasti? Maailman vanhin tarina. Siinä oppii varovaiseksi. Hyvä jos olet itse erilainen, mutta ei tuo varovaisuus ihan yhden tai kahden tapauksen perusteella muodostu.
Kolmannesta sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, mutta ahdistaa sekä turhauttaa kun ihmiset kuvittelee mun leikkivän niiden kanssa pelkästään omien mielikuviensa perusteella. "Ei se musta voi tykätä kun oon tämmönen ja se on tommonen, se vaan leikkii mun kanssa ja nauraa mulle". Miksei voi tutustua ensin muhun ihmisenä?
Ehkä ne pelkää tutustua suhun ettei niitä tunteita sitten jo tule? Jotkut tekee jo tutustumisvaiheessa kaikkensa sen eteen että tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jörniä kanssasi.
Rly? Kukas se siellä?👋
Hellou. Oox kuumis? x
🧸🧸sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina saa itteesä hävetä.
Aina voi muuttaa käytöstään, ettei tartte jatkossa hävetä. Häpeähän on tunteena ihan hyödyllinen kaikille, se kertoo mitä pitää tehdä toisin. 👍
Juu, jos on kyseessä ns. tervettä häpeää, mutta lähes jatkuva/toistuva itsensä häpeäminen on kaukana siitä.
Tämä nyt on ihan ohis ja sivusta, mutta toivon hieman ymmärrystä ja armollisuutta tähän maailmaan.
Osaisitko kertoa mitä oikeastaan haluat, mitä minulta toivot? Vai etkö tiedä itsekään?
Huomenia sulle, nähdä rauhallisessa ympäristössä.
Täällä tuumitaan sua ja katsellaan värejä, kyllä.
💓 ..nnu.
Vierailija kirjoitti:
Osaisitko kertoa mitä oikeastaan haluat, mitä minulta toivot? Vai etkö tiedä itsekään?
Kyllä minä osaisin. Olen aika hyvin perillä itestäni, haluistani ja tarpeistani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki, jos ei edes ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
😴🥱😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina saa itteesä hävetä.
Aina voi muuttaa käytöstään, ettei tartte jatkossa hävetä. Häpeähän on tunteena ihan hyödyllinen kaikille, se kertoo mitä pitää tehdä toisin. 👍
Loistavaa selostaja loistavaa
Hyvin vedät sinäkin, laadukasta kritiikkiä 👍👍
Terveisin sivustasörkkijä
Vierailija kirjoitti:
Ensi alkuun voitaisi katsoa toisiamme silmiin.
tehdään sitä retkeä toisiimme? wake.
..nnu.
Hyvää viikonloppua. Olet ajatuksissani. 🤗🧡
Tule alas pilviportaita pitkin ja aseta jalkasi tukevalle maaperälle.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin sun olevan avoimempi sun kiinnostuksesta, jos sitä edes on.
Vierailija kirjoitti:
Onko tipuviestit Tiinalle?
Ei, tipun nimi ei ala T-kirjaimella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennyt muoto on ihan hyvä valinta, kun mennyt on mennyt.
Selvä pyy. Jos on mennyt, kannattaa mennä sitten itsekin eikä jäädä marmattamaan ketjuun.
Varmaan hyvä idea, teepä se. :)
Miks menisin, jos kaipaan?
Ohi. En meinaa saada silmiäni irti hänestä. Välillä pitää katsella muualle ettei mun jalkojen välissä tapahdu liikaa.