Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (2971)

Vierailija
221/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän on ja on koko ajan ollut sun, enkä koskaan ole muuta sanonut. Sun käytöksestä huomaa, että sun tunteet alkaa hiipua. 

Mistä sitten johtuu, että en ole millään sijalla elämässäsi? Ja siitä olen alkanut ajatella, että en lopulta merkitse enempää kuin annat ymmärtää. Se taas syö rakkaudesta.

Vierailija
222/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyiltiin kerran toisillemme kenkätelineillä etkä sen jälkeen meinannu löytää sun autoo parkkipaikalta, vaikka siellä oli vaan muutama auto. Mun kiinnostus on pelkästään vahvistunut, mutta vissiin molemmat suojelee itseään nyt ja odottaa toiselta lisää vihreää valoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni sykkii sinulle, rakas. Pasmani menevät sekaisin kun näen sinut. Tapaamme usein väkijoukon keskellä, mutta ehkä jonain päivänä voimme olla pienemmässä porukassa ja jalat vahingossa hankaavat toisiaan vastaan pöydän alla tai voidaan muiden huomaamatta koskettaa toisia käsillämme.

Vierailija
224/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan suurta rakkaustarinaa jää tai on jäänyt syntymättä, kun järki on voittanut? Jos sen saman ihmisen olisi tavannut nuorena tai ylipäänsä sinkkuna, tarinasta olisi voinut tulla totta. Sattuman kauppaa ja mahdollisia maailmoja.

Niiinpä. Mutta minun kaipaamani Paula viestittelee minulle vaikka onkin naimisissa 😘 ja tekee muutakin 

Sinä olet huomattavasti enemmän naimisissa kuin minä, koska minulla ei ole parisuhdetta. Ei ole ollut aikoihin.

Onpas täällä saman nimen omaavia (tai sellaiseksi tekeytyviä).. Tässäpä myös Paula, mutta en täällä kirjoittele kaipausviestejä sen enempää varatuille kuin vapaillekaan miehille. Joten olkaa huoleti, vaimot ja miehet, minä en kaipaa ketään. Satuin vain lukemaan, joutilaana aamuna. 

Vierailija
225/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän on ja on koko ajan ollut sun, enkä koskaan ole muuta sanonut. Sun käytöksestä huomaa, että sun tunteet alkaa hiipua. 

Mistä sitten johtuu, että en ole millään sijalla elämässäsi? Ja siitä olen alkanut ajatella, että en lopulta merkitse enempää kuin annat ymmärtää. Se taas syö rakkaudesta.

Miten itse ilmaiset minun merkitystä? 

Vierailija
226/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri, mikä sulla on?

Nuha ja öisin nousevaa kuumetta. 

Vierailija
227/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole millään sijalla? Onpa surullista, että koet niin. Olen aika eri mieltä ja mielestäni osoitan sinulle kyllä rakkautta ja välittämistä. Oletko huomannut, että se tapahtuu sinun asettamissasi rajoissa? Jos tunteesi hiipuvat niin sitten se on niin. 

Vierailija
228/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri, mikä sulla on?

Itsellä panokuumetta ainakin 36,9!

Vierailija
229/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jokin sinulla on. :)

Vierailija
230/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jokin sinulla on. :)

Olen ilmapuntari.

Vierailija
231/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri, mikä sulla on?

Itsellä panokuumetta ainakin 36,9!

Ei innosta, näen jo mielikuvina kun toinen ihan kiimoissaan yrittää virittää tunnelmaa ja minä siinä aivastelemassa, pärskimässä, niistä ässä jne. Kylkiluut katkeaisi naurusta. 

Vierailija
232/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän olet halunnut.

Vierailija
233/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan, hyvin havaittu. Luota havaintoosi

Eri

Vierailija
234/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole millään sijalla? Onpa surullista, että koet niin. Olen aika eri mieltä ja mielestäni osoitan sinulle kyllä rakkautta ja välittämistä. Oletko huomannut, että se tapahtuu sinun asettamissasi rajoissa? Jos tunteesi hiipuvat niin sitten se on niin. 

Hän ei ilmaise, enkä ole asettanut mitään rajoja. Päinvastoin.

Vierailija
235/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse ilmaiset minun merkitystä? 

Toimimalla kuten hän haluaa.

Vierailija
236/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailman sähkö ei riitä kuvaamaan sitä tunnetta. n

Vierailija
237/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole millään sijalla hänen elämässään, et ole millään sijalla hänen elämässään. Kuinka monta kertaa pitää sanoa? Sitä paitsi se, kenelle täällä vinkuu katkeria viestejä tuskin edes lukee näitä. Joskus saattaa vähän käyttää vinkujaa puutteessaan tai tylsistyneenä ja sitten jatkaa taas omaa elämäänsä. Kuvio ei tule muuttumaan. Läheisriippuvuus on sairaus, ei rakkautta.

Olet kuin äkäinen tulivuori, joka on kerännyt painetta.

Parempi tulivuori, kuin yli kävelty rukkanen! 😃 sivu

Vierailija
238/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole millään sijalla hänen elämässään, et ole millään sijalla hänen elämässään. Kuinka monta kertaa pitää sanoa? Sitä paitsi se, kenelle täällä vinkuu katkeria viestejä tuskin edes lukee näitä. Joskus saattaa vähän käyttää vinkujaa puutteessaan tai tylsistyneenä ja sitten jatkaa taas omaa elämäänsä. Kuvio ei tule muuttumaan. Läheisriippuvuus on sairaus, ei rakkautta.

Olenpas. Älä aliarvioi, olen kuitenkin stalkkerin pakkomielteen kohde, joka on rakastunut stalkkeriinsa. Ja olet oikeassa, kuvio ei tule muuttumaan. Näinkin rakkaudellista. 🥳🥳🥳

Vierailija
239/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputon myötätunto ei aina auta. Joskus tarvitaan potku persiille. Itsekin tämän kokenut. Sotureita ei tehdä vaikertamalla ja rinnalla ruikuttamalla.

Vierailija
240/2971 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loputon myötätunto ei aina auta. Joskus tarvitaan potku persiille. Itsekin tämän kokenut. Sotureita ei tehdä vaikertamalla ja rinnalla ruikuttamalla.

Lol. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi