Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2971)
Hymyiltiin kerran toisillemme kenkätelineillä etkä sen jälkeen meinannu löytää sun autoo parkkipaikalta, vaikka siellä oli vaan muutama auto. Mun kiinnostus on pelkästään vahvistunut, mutta vissiin molemmat suojelee itseään nyt ja odottaa toiselta lisää vihreää valoa.
Sydämeni sykkii sinulle, rakas. Pasmani menevät sekaisin kun näen sinut. Tapaamme usein väkijoukon keskellä, mutta ehkä jonain päivänä voimme olla pienemmässä porukassa ja jalat vahingossa hankaavat toisiaan vastaan pöydän alla tai voidaan muiden huomaamatta koskettaa toisia käsillämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan suurta rakkaustarinaa jää tai on jäänyt syntymättä, kun järki on voittanut? Jos sen saman ihmisen olisi tavannut nuorena tai ylipäänsä sinkkuna, tarinasta olisi voinut tulla totta. Sattuman kauppaa ja mahdollisia maailmoja.
Niiinpä. Mutta minun kaipaamani Paula viestittelee minulle vaikka onkin naimisissa 😘 ja tekee muutakin
Sinä olet huomattavasti enemmän naimisissa kuin minä, koska minulla ei ole parisuhdetta. Ei ole ollut aikoihin.
Onpas täällä saman nimen omaavia (tai sellaiseksi tekeytyviä).. Tässäpä myös Paula, mutta en täällä kirjoittele kaipausviestejä sen enempää varatuille kuin vapaillekaan miehille. Joten olkaa huoleti, vaimot ja miehet, minä en kaipaa ketään. Satuin vain lukemaan, joutilaana aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän on ja on koko ajan ollut sun, enkä koskaan ole muuta sanonut. Sun käytöksestä huomaa, että sun tunteet alkaa hiipua.
Mistä sitten johtuu, että en ole millään sijalla elämässäsi? Ja siitä olen alkanut ajatella, että en lopulta merkitse enempää kuin annat ymmärtää. Se taas syö rakkaudesta.
Miten itse ilmaiset minun merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Naapuri, mikä sulla on?
Nuha ja öisin nousevaa kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän on ja on koko ajan ollut sun, enkä koskaan ole muuta sanonut. Sun käytöksestä huomaa, että sun tunteet alkaa hiipua.
Mistä sitten johtuu, että en ole millään sijalla elämässäsi? Ja siitä olen alkanut ajatella, että en lopulta merkitse enempää kuin annat ymmärtää. Se taas syö rakkaudesta.
Et ole millään sijalla? Onpa surullista, että koet niin. Olen aika eri mieltä ja mielestäni osoitan sinulle kyllä rakkautta ja välittämistä. Oletko huomannut, että se tapahtuu sinun asettamissasi rajoissa? Jos tunteesi hiipuvat niin sitten se on niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri, mikä sulla on?
Itsellä panokuumetta ainakin 36,9!
Vierailija kirjoitti:
Se jokin sinulla on. :)
Olen ilmapuntari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri, mikä sulla on?
Itsellä panokuumetta ainakin 36,9!
Ei innosta, näen jo mielikuvina kun toinen ihan kiimoissaan yrittää virittää tunnelmaa ja minä siinä aivastelemassa, pärskimässä, niistä ässä jne. Kylkiluut katkeaisi naurusta.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän olet halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan, hyvin havaittu. Luota havaintoosi
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole millään sijalla? Onpa surullista, että koet niin. Olen aika eri mieltä ja mielestäni osoitan sinulle kyllä rakkautta ja välittämistä. Oletko huomannut, että se tapahtuu sinun asettamissasi rajoissa? Jos tunteesi hiipuvat niin sitten se on niin.
Hän ei ilmaise, enkä ole asettanut mitään rajoja. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse ilmaiset minun merkitystä?
Toimimalla kuten hän haluaa.
Kaikki maailman sähkö ei riitä kuvaamaan sitä tunnetta. n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole millään sijalla hänen elämässään, et ole millään sijalla hänen elämässään. Kuinka monta kertaa pitää sanoa? Sitä paitsi se, kenelle täällä vinkuu katkeria viestejä tuskin edes lukee näitä. Joskus saattaa vähän käyttää vinkujaa puutteessaan tai tylsistyneenä ja sitten jatkaa taas omaa elämäänsä. Kuvio ei tule muuttumaan. Läheisriippuvuus on sairaus, ei rakkautta.
Olet kuin äkäinen tulivuori, joka on kerännyt painetta.
Parempi tulivuori, kuin yli kävelty rukkanen! 😃 sivu
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole millään sijalla hänen elämässään, et ole millään sijalla hänen elämässään. Kuinka monta kertaa pitää sanoa? Sitä paitsi se, kenelle täällä vinkuu katkeria viestejä tuskin edes lukee näitä. Joskus saattaa vähän käyttää vinkujaa puutteessaan tai tylsistyneenä ja sitten jatkaa taas omaa elämäänsä. Kuvio ei tule muuttumaan. Läheisriippuvuus on sairaus, ei rakkautta.
Olenpas. Älä aliarvioi, olen kuitenkin stalkkerin pakkomielteen kohde, joka on rakastunut stalkkeriinsa. Ja olet oikeassa, kuvio ei tule muuttumaan. Näinkin rakkaudellista. 🥳🥳🥳
Loputon myötätunto ei aina auta. Joskus tarvitaan potku persiille. Itsekin tämän kokenut. Sotureita ei tehdä vaikertamalla ja rinnalla ruikuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Loputon myötätunto ei aina auta. Joskus tarvitaan potku persiille. Itsekin tämän kokenut. Sotureita ei tehdä vaikertamalla ja rinnalla ruikuttamalla.
Lol. :D