Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (2952)

Vierailija
261/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna juttu, kaikessa tekemisessä mielessä sinä

Vierailija
262/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella surullista jos kaiken jälkeen, niin läheiset kun välimme ovatkin, kasvattaisit sydämessäsi katkeruutta ottamatta asiaa puheeksi kanssani. Vaikka jaamme niin paljon asioita, keskinäiset välimme ovat aina olleet se asia, jonka suhteen olen joutunut arvailemaan tunteitaisi, ajatuksiasi ja toiveitasi. Aistin, että jotain on muuttunut ihan viimeisen viikon aikana. Tiedän, että olen ollut itse viimeaikoina kuormittunut ja poissaoleva muista elämääni liittyvistä asioista johtuen. Sille en juuri nyt voi paljon, yritän vain selvitä. Olen kaivannut lähellesi, mutta en aisti fyysisen läheisyyden kutsua sinusta. Tiedät, että rakastan. 

Kivaa päivää, tärkeä<3

Mistä hän tietää, että rakastat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loputon myötätunto ei aina auta. Joskus tarvitaan potku persiille. Itsekin tämän kokenut. Sotureita ei tehdä vaikertamalla ja rinnalla ruikuttamalla.

Miten tämä liittyy kaipaukseen? Pitääkö kaipaajaa potkaista takapuoleen? Vai kaipauksen kohdetta?

Itseään varmaankin jokaisen, aika ajoin.

Vierailija
264/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janna juttu, kaikessa tekemisessä mielessä sinä

Janna? Vai ääkkösten puute.

Vierailija
265/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potku persiille voi tehdä vihaiseksi ja katkeraksi, jos toinen on jo jaksamisensa äärirajoilla.

No mutta eipä kai sellaista kukaan kaipaakaan. Vai kaipaatko itse vihaista ja katkeraa, käsi sydämellä?

Vierailija
266/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on parempi havaintokyky kuin toisilla. Vaikeat elämänkokemukset voi kääntää voitoksi esim juuri niin, että alkaa nähdä asioita laajemmin. Sen sijaan että katkeroituisi.

Tuon lisäksi sosiaalisen ympäristön vaihtuminen ja tietynlaisten ihmissuhteiden katkeaminen tai etäännyttäminen voi myös auttaa asiassa.

Vierailija
267/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ja katkeruus kannattaa käsitellä ensin itse, eikä vetää jotain ihanaa ihmistä mukaan omiin sotkuihinsa

Vierailija
268/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jokin sinulla on. :)

Minulla on sen pituinen se. ;)

Vierailija
269/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri, mikä sulla on?

Minulla on sen pituinen se. ;)

Vierailija
270/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein lähennyttiin uudestaan mutta olithan sinä taas edelleen yhtä täynnä itseäsi kuin seurustellessa

Vierailija
271/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan matkaan toiveen kauneimman.

Vierailija
272/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää mltä tuntuu olla köyhä?

Miksi kysyt? Todennäköisesti ivataksesi, koska vähävaraisuudesta löytyy kyllä ketjuja täälläkin. Jos viesti oli kaipaamallesi, täytyy sanoa, että paljosta hän ei jää paitsi. Säästyy paljosta ilkeästä. 🙏🏽

Täälä on toisinaan hyvun myrkyllistä väkeä ja varmaan luulevat olevansa hyväkin saalis kaivatulleen.

Vierailija
273/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äkäinen, vihainen puoli on noussut esiin. Pidempään ollut taka-alalla. Loputon raivo. Sen aisoissa pitäminen vaatii voimavaroja.

Ja tämän halusit kaivatullesi kertoa?

Vierailija
274/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kerran käytätte sanaa Anneli muussa merkityksessä kun naisen nimenä niin mun on pakko lopettaa tn ketjun lukeminen. XD

Vierailija
275/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kotia.

Vierailija
276/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha ja katkeruus kannattaa käsitellä ensin itse, eikä vetää jotain ihanaa ihmistä mukaan omiin sotkuihinsa

Ketään ei kannata nimittää katkeraksi kuitenkaan sen takia, ettei elämäänsä päästä.

Vierailija
277/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen sitä, kun tulit ihanan näköisenä mun eteen ja katsoit vielä taaksesi  varmistaaksesi että varmasti huomasin 😘

Vierailija
278/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äkäinen, vihainen puoli on noussut esiin. Pidempään ollut taka-alalla. Loputon raivo. Sen aisoissa pitäminen vaatii voimavaroja.

Ja tämän halusit kaivatullesi kertoa?

Tunteet kuuluu pilottaa.

Ei saa tuntea mitään. Ole kuin nukke ja vain  hymyile. Pidä turpas kii!

#inhimillisyys

Vierailija
279/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä kerran käytätte sanaa Anneli muussa merkityksessä kun naisen nimenä niin mun on pakko lopettaa tn ketjun lukeminen. XD

Samaa mieltä.  T. Jorma

Vierailija
280/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkailetko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi