Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (2952)

Vierailija
241/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loputon myötätunto ei aina auta. Joskus tarvitaan potku persiille. Itsekin tämän kokenut. Sotureita ei tehdä vaikertamalla ja rinnalla ruikuttamalla.

Ei vaan terveet rajat. Myötätuntoinen ei ole sama kuin hyväksikäytettävä ja kaiken huonon kohtelun hyväksyvä. Tasapainoinen tiedostaa arvonsa ja osaa asettaa rajat.

Vierailija
242/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äkäinen, vihainen puoli on noussut esiin. Pidempään ollut taka-alalla. Loputon raivo. Sen aisoissa pitäminen vaatii voimavaroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän on ja on koko ajan ollut sun, enkä koskaan ole muuta sanonut. Sun käytöksestä huomaa, että sun tunteet alkaa hiipua. 

Mistä sitten johtuu, että en ole millään sijalla elämässäsi? Ja siitä olen alkanut ajatella, että en lopulta merkitse enempää kuin annat ymmärtää. Se taas syö rakkaudesta.

Et ole millään sijalla? Onpa surullista, että koet niin. Olen aika eri mieltä ja mielestäni osoitan sinulle kyllä rakkautta ja välittämistä. Oletko huomannut, että se tapahtuu sinun asettamissasi rajoissa? Jos tunteesi hiipuvat niin sitten se on niin. 

Ei ku toi on se jota varattu huijaa ja roikottaa aina uudelleen ja uudelleen.

Helppo tunnistaa kirjoitustyylistä. 

Sivusta havaittua. 

Ei tuosta kyllä mitään tunnista. Sivusta

Vierailija
244/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman sähkö ei riitä kuvaamaan sitä tunnetta. n

Entä ydinpommi

Vierailija
245/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on parempi havaintokyky kuin toisilla. Vaikeat elämänkokemukset voi kääntää voitoksi esim juuri niin, että alkaa nähdä asioita laajemmin. Sen sijaan että katkeroituisi.

Vierailija
246/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän on ja on koko ajan ollut sun, enkä koskaan ole muuta sanonut. Sun käytöksestä huomaa, että sun tunteet alkaa hiipua. 

Mistä sitten johtuu, että en ole millään sijalla elämässäsi? Ja siitä olen alkanut ajatella, että en lopulta merkitse enempää kuin annat ymmärtää. Se taas syö rakkaudesta.

Miten itse ilmaiset minun merkitystä? 

Toimimalla kuten hän haluaa.

Ei kuulosta kovin tunteikkaalta ilmaisemiselta. 

Vierailija
247/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äkäinen, vihainen puoli on noussut esiin. Pidempään ollut taka-alalla. Loputon raivo. Sen aisoissa pitäminen vaatii voimavaroja.

Ja mitä sitten? Vanhemmillekos poljet jalkaa kädet nyrkissä naama kiukkusena lattiaan kohdistettuna. Olen oikeasti nähnyt tämän tilanteen kun 30+ nainen tekee äidilleen näin. Se nainen on itsekin äiti ja omaa omat tulot. 

Vierailija
248/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tulet lähelle, niin kosketus tuntuu vaikka ei ole fyysistä. Hermosto kietoutuu yhteen ihmisten kanssa kenen kanssa vietetään eniten aikaa. Mulle se ihminen oot ollut sä, ja jo monen monta vuotta.

Vierailija
249/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero poistettu, uusi rakas on.

Vierailija
250/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman sähkö ei riitä kuvaamaan sitä tunnetta. n

Entä ydinpommi

Lähellä.

Vierailija
251/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten? Vanhemmillekos poljet jalkaa kädet nyrkissä naama kiukkusena lattiaan kohdistettuna. Olen oikeasti nähnyt tämän tilanteen kun 30+ nainen tekee äidilleen näin. Se nainen on itsekin äiti ja omaa omat tulot. 

😅 välillä mua pelottaa millaset ihmiset on nopeimmin lisääntymässä.

Vierailija
252/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kellekään. Osaan pitää itseni kurissa. Liikun enemmän ja puran aggressiota. 

Vierailija
253/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella surullista jos kaiken jälkeen, niin läheiset kun välimme ovatkin, kasvattaisit sydämessäsi katkeruutta ottamatta asiaa puheeksi kanssani. Vaikka jaamme niin paljon asioita, keskinäiset välimme ovat aina olleet se asia, jonka suhteen olen joutunut arvailemaan tunteitaisi, ajatuksiasi ja toiveitasi. Aistin, että jotain on muuttunut ihan viimeisen viikon aikana. Tiedän, että olen ollut itse viimeaikoina kuormittunut ja poissaoleva muista elämääni liittyvistä asioista johtuen. Sille en juuri nyt voi paljon, yritän vain selvitä. Olen kaivannut lähellesi, mutta en aisti fyysisen läheisyyden kutsua sinusta. Tiedät, että rakastan. 

Kivaa päivää, tärkeä<3

Vierailija
254/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoin osaa olla vastaamatta raivoon raivolla ja valitsee pysyä pois.

Vierailija
255/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chattailu on jälleen alkanut.

Vierailija
256/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutatkohan täällä keskusteluyhteyden katkeamista ja katkeraa kalkkia syötät? Jos ruikutat sanoisin: oli 2 vuotta, venytettyä vuotta siitä "ei paluuta pisteestä", mutta jatkoit vain huonoa käytöstäsi. Hauku vain lisää. En ole sun kontrolloitavissa eikä sun pahat sanat kosketa mitenkään. Ylitit sen pisteen jo aikoja sitten mistä paluuta ei ole ja jatkoit tekosiasi, mitä anteeksi ei voi edes antaa. 

Ei ole ikävä enkä tunne sua kohtaan mitään. En edes katkeruutta tai vihaa. 

Vierailija
257/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään muuttunut

Vierailija
258/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipumisia mieslenssuinen :-)

Vierailija
259/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkaise nyt sitä.

Vierailija
260/2952 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella surullista jos kaiken jälkeen, niin läheiset kun välimme ovatkin, kasvattaisit sydämessäsi katkeruutta ottamatta asiaa puheeksi kanssani. Vaikka jaamme niin paljon asioita, keskinäiset välimme ovat aina olleet se asia, jonka suhteen olen joutunut arvailemaan tunteitaisi, ajatuksiasi ja toiveitasi. Aistin, että jotain on muuttunut ihan viimeisen viikon aikana. Tiedän, että olen ollut itse viimeaikoina kuormittunut ja poissaoleva muista elämääni liittyvistä asioista johtuen. Sille en juuri nyt voi paljon, yritän vain selvitä. Olen kaivannut lähellesi, mutta en aisti fyysisen läheisyyden kutsua sinusta. Tiedät, että rakastan. 

Kivaa päivää, tärkeä<3

No olipas kivaa tekstiä jollekin. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi