Kiinnostaisi tietää pihtaavista miehistä:
Te, jotka koette miehenne pihtariksi, kertokaa
- Kuinka usein itse haluaisit seksiä, kuinka usein miehesi?
- Mihin syihin vedoten miehesi kieltäytyy?
Kommentit (24)
Saattoi mennä 2-3 kk ettei miestä kertaakaan kiinnostanut. Selitykset olivat, että ei jaksa, ei huvita. Lopulta suhde kaatuikin tähän asiaan. Jälkeenpäin olen ajatellut, että hänellä saattoi olla joku toinen, mutta varmasti en tietenkään tiedä.
Ihan sama onko kyseessä mies vai nainen.
Itse haluaisin ehkä 1-2 krt/viikko, se jo riittäis. Mies jaksaa ehkä n. 1krt/2viikossa.
Syyt miksi ei ole seksiä: väsyttää, päänsärky, ei jaksa, pitää nousta aamuisin aikaisin, jne.Välillä olen kateellinen niille naisille joilla on jopa varaa kieltäytyä seksistä. Minulla sellaista ei ole, jos sitä saa, niin sitä on kyllä sitten otettava, koska ei koskaan tiedä milloin seuraava kerta tulee.
Nytpä siis naiset urakalla pettämään, lienee ihan sallittua noissa olosuhteissa, jos on kerran miehillekin.
hänelle riitti siis kerran 1-2kk:ssa. ja nopsasti sekin. olin ihan rikki asian kanssa. tuohon aikaan oli hirveästi työstressiä ja allerginen yöt huutava esikoinen ja toinen yöhuutaja myös perään. testosteronitasot tukittiin (niissä ei mitään), elettiin tosi vaikeaa aikaa ja minä halusin puida asiaa (ja syytin itseäni, siitä etten sytytä, vuoroin olin vaan miehelle kiukkuinen).
pihtaaminen liittyi lopulta sitten burn outiin. mies teki lopulta aika ison remontin elämäntavoissaan ja työtavoissaan sekä tavoitteissaan elämässä. ja kyllä siinä aika paljon puolisoinakin kasvettiin. tuosta on nyt jokunen vuosi. nykyään seksielämä on riehakasta ja olemme jälleen uudelleen rakastuneita kaneja ;-)