Miksi parittomat vanhat naiset, yli 40v, haluavat niin kovasti miehen
Kaikki elämänilot muuttavat suuresti luonnettaan jos vanhalla naisella ei ole paria, kuten ulkona ruokaileminen, baarissa juominen, elokuvissa käyminen, teatterissa käyminen, rantaelämä, ulkomaan matkat, yms. ovat yksinäiselle vanhalle naiselle kiusallisia tapahtumia yksin. Nuoret naiset aina liikkuvat pareina tai suuremmassa joukossa. Miehelle ilman paria liikkuminen on sen sijaan kokemustaloudellisesti edullista.
Kommentit (103)
Elätkö jossain 50-luvulla, kun pidät 40-vuotiaita vanhoina? Nelikymppinen nainen voi tehdä ihan mitä vain yksin ja nauttia siitä. Siinä ei ole mitään noloa. Noloa on pitää nelikymppisiä naisia vanhoina ja kuvitella kaikkien haluavan epätoivoisesti miehen. Mieluummin sitä on yksin kuin huonossa suhteessa.
Nykyisin nelikymppiset ja viisikymppiset naiset matkustavat yksin ja käyvät yksin tai ystävien kanssa festareilla ja keikoilla. Myös 70-vuotiaat naiset käyvät nykyisin yksin kahvilla ja konserteissa, vaikka olisivat naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää aloitus joku trollivitsi?
Omassa elämässäni ei ole koskaan ollut niin mukavaa kuin 45v alkaen aina tähän päivään saakka, kun ei tarvitse toisen mukaan mennä: valvoa öisin keskivartalopullistuneen herran uniapnean takia, haistella kaikkia niitä hajuja, joita raadoksi aikovasta puolisosta lähtee. Ei tarvitse tehdä kompromisseja toisen rahan vähyyden takia tai maksella molempien menoja, siivota toisen jälkiä halutessaan siistin kodin tai kärsiä kompromisseista, kun toiselta puuttuu aktiivisuus ja kokeilunhalu.
Harrastan, tapaan ystäviä, käyn tapahtumissa, matkustan haluamiini kohteisiin, annan hyväntekeväisyyteen, nautin sek. istä, menen hyvin levänneenä töihin ja nautin työni hedelmistä. Elämä on ihan parasta. Harmi, kun en tajunnut tätä aiemmin.
Juuri samansuuntaisista syistä suomalainen nainen joutuu väistymään nuoremman naisen tieltä. Monesti nuorempi nainen on vielä joku eksootinen ulkomaan kaunotar.
Höpö höpö nyt taas. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä on ihan suomalainen puoliso. Eikä kaikki miehet petä ja jos pettää niin se toinen voi olla vaikka saman ikäinen. Yli 40v miehet ei ole mitenkään kovaa valuuttaa nuorempien naisten keskuudessa. Jos sellaista kuvittelee, niin on pahasti harhainen. Suurimmalla osalla keski-ikäisistä suomalaisista ei todellakaan riitä rahkeet nuorempiin naisiin. Lisäksi ne vanhempia miehiä huolivat naiset ovat selvä vähemmistö.
Ihan turha tulla mua haukkumaan siitä, että kerron tosiasioita
Jankuttava ja räksyttävä kusipääpentu ei taas kiinosta minkäänikäisiä naisia ei nuoria ei vanhoja!
Kyllä viisikymppiset alkaa olla vanhoja. Se on vaan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ei saa nuoreksi mitenkään ja nuorekkuuskin on kaukana. -n53
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti jankuti................
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v ei ole vielä vanha. Kummallinen pakkomielle ap:lle yli 40v naiset. Jos tuon ikäiset naiset ovat muka vanhoja, niin sitten ovat myös tuon ikäiset miehetkin. Ei, asia ei ole millään tavalla eri, kun on miehistä kyse.
Nainen on nuori 15-25 v, milf-ikäinen 26-35 v, vanha 36 v eteenpäin.
Ei mulle ole nuorenakaan ollut mikään ongelma tehdä noita yksin, miksi ihmeessä vanhempana olisi? Usein miehestäs ei ole seuraksi niin kurjaahan se olisi, jos olisi kovin estynyt. Hassu olet.
Vierailija kirjoitti:
Elätkö jossain 50-luvulla, kun pidät 40-vuotiaita vanhoina? Nelikymppinen nainen voi tehdä ihan mitä vain yksin ja nauttia siitä. Siinä ei ole mitään noloa. Noloa on pitää nelikymppisiä naisia vanhoina ja kuvitella kaikkien haluavan epätoivoisesti miehen. Mieluummin sitä on yksin kuin huonossa suhteessa.
Nykyisin nelikymppiset ja viisikymppiset naiset matkustavat yksin ja käyvät yksin tai ystävien kanssa festareilla ja keikoilla. Myös 70-vuotiaat naiset käyvät nykyisin yksin kahvilla ja konserteissa, vaikka olisivat naimisissa.
Ap asuu jossain "perukalla"? Olen sen verran asunut eri puolilla Suomea, että jotkut seudut ovat olleet kuin menisi aikakoneella juuri noin, 1950-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v ei ole vielä vanha. Kummallinen pakkomielle ap:lle yli 40v naiset. Jos tuon ikäiset naiset ovat muka vanhoja, niin sitten ovat myös tuon ikäiset miehetkin. Ei, asia ei ole millään tavalla eri, kun on miehistä kyse.
Nainen on nuori 15-25 v, milf-ikäinen 26-35 v, vanha 36 v eteenpäin.
Vertailuksi mies on nuori mies 15-40 v, kypsempi nuorehko mies 41-55 v, kypsä herrasmies 56-70 v, lievästi vanha 70 v jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies tekisi yli 40v naisella?
Ainakin minä olen sellaisen kanssa naimisissa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuotiaat ovat vanhoja. Naiset sekä miehet. Oman ikääntymisen huomaa parhaiten kun katsoo samanikäisiä toisen sukupuolen edustajia. 33-40v on raaka väli naisille. Varmasti myös miehille mutta miehenä sitä ei tule huomioitua.
t:yli 40v mies
Väestön elinajanodotteen kasvaessa ei nelikymppinen ole todellakaan vielä vanha. Siinä missä vielä maailmansotien aikaan nelikymppiset olivat jo vanhoja ja raihnaisia, nykyään on helpommat olot eivätkä ihmiset kulu loppuun yhtä nopeasti. Muutenkin vanhuus on kohtalaisen subjektiivinen käsite. Nelikymppinen on iäkäs ensisynnyttäjäksi tai urheilijaksi, mutta muilta osin mikään ei estä häntä tekemästä ihan samoja asioita kuin parikymppisetkin.
Mitä tulee miesten vanhenemiseen, niin koskee ikääntyminen miehiäkin. Siitä vain saa äijät vähemmän kuittailua ja tämän paska-aloituksen kaltaista vinoilua ja uhoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v nainen on mummoiässä kun taas samanikäinen mies on oikeastaan vasta aikuistunut ja optimaalisessa isäksituloiässä. Nelikymppiselle naiselle potentiaalisin pari löytyy 60-70v ikäryhmän miehestä. Ei voi mitään, alapeukuttelut eivät näitä faktoja muuta.
Siellä vanha pappa toivoo turhaan nuorta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v nainen on mummoiässä kun taas samanikäinen mies on oikeastaan vasta aikuistunut ja optimaalisessa isäksituloiässä. Nelikymppiselle naiselle potentiaalisin pari löytyy 60-70v ikäryhmän miehestä. Ei voi mitään, alapeukuttelut eivät näitä faktoja muuta.
Joo, optimaalisessa iässä saada kehitysvammainen lapsi. Nelikymppiselle naiselle optimaalisin mies löytyy kolmekymppisistä, jotka ovat yhtä nuorekkaita nelikymppisen naisen kanssa. Itse tunsin itseni aikuiseksi vasta 40-vuotiaana ja silti tunnen yhä itseni nuoreksi. Tunnen ikäiseni miehet vanhoiksi. Mummoikä alkaa yksilöstä riippuen aikaisintaan joskus yli 60-vuotiaana. Silloin moni saa lapsenlapsia.
Minä kaipaan seuraa aina välillä jo tässäkin iässä. mitä tuo haittaa jos joku nainen kaipaa seuraa välillä? En rupea tosin itselleni valehtelemaan että en ikinä seuraa kaipaisi. Minusta se on ihan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan seuraa aina välillä jo tässäkin iässä. mitä tuo haittaa jos joku nainen kaipaa seuraa välillä? En rupea tosin itselleni valehtelemaan että en ikinä seuraa kaipaisi. Minusta se on ihan luonnollista.
M38 siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies ei todellakaan ole enää optimaalisessa isäksituloiässä. Alkaen jo siitä, että pitäisi löytää nainen joka huoli huomattavasti vanhemman äijän. Nainen on hedelmällisimmillään 20-30-vuotiaana, joten on ukon oma vika, jos kestää liian kauan aikuistua, nelikymppinen ei kelpaa puolta nuoremmalle kuin lompakoksi. Lisäksi miehenkään hedelmällisyys ei ole itsestäänselvyys, nelikymppisenä myös miehellä alkaa lastentekokyky laskea, koska testosteroni laskee ja sperman laatu heikkenee. Jos mies lykkää perheellistymistä liian kauan, jää helposti ilman.
Mitä tulee väitteeseesi että nelikymppiselle naiselle sopisi parhaiten isänsä ikäinen mies, niin paskapuhetta ja kunnolla. Ani harva huolii vanhaa ukkoa riesakseen.
Saat alapeukkuja, koska et esittänyt ainuttakaan faktaa, vaan pelkkiä vanhan pervon päiväunia. Ei voi mitään, fantasiasi eivät toistelemalla todeksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset sontaulinat sieltä sitten.
Itse olen 47v ja voin vallan mainiosti mennä yksin festareille, keikoille, elokuviin yms. Viime kuussa olin yksin viikon Skotlannissa ja ai että nautin, kun sain mennä ja tulla kuten itse halusin! En ole mikään luuseritollo joka ei voi mitään tehdä yksin.
LOL
If you say so
Mikä sun ongelma on? Mulla ei ole mitään tarvetta valehdella tästä asiasta. Miksi ihmeessä mä aikuinen nainen en voisi tehdä asioita yksin? Olen aikuinen ihminen enkä tarvitse seuraa koko ajan. Ulkomailla oli todella kivaa, kun sai päättää kaikesta yksin eikä kukaan inissyt mitä ja koska pitäisi tehdä.
Häntä hirvittää ajatuskin siitä, että naiset ihan oikeasti eivät tarvitsisi miestä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää aloitus joku trollivitsi?
Omassa elämässäni ei ole koskaan ollut niin mukavaa kuin 45v alkaen aina tähän päivään saakka, kun ei tarvitse toisen mukaan mennä: valvoa öisin keskivartalopullistuneen herran uniapnean takia, haistella kaikkia niitä hajuja, joita raadoksi aikovasta puolisosta lähtee. Ei tarvitse tehdä kompromisseja toisen rahan vähyyden takia tai maksella molempien menoja, siivota toisen jälkiä halutessaan siistin kodin tai kärsiä kompromisseista, kun toiselta puuttuu aktiivisuus ja kokeilunhalu.
Harrastan, tapaan ystäviä, käyn tapahtumissa, matkustan haluamiini kohteisiin, annan hyväntekeväisyyteen, nautin sek. istä, menen hyvin levänneenä töihin ja nautin työni hedelmistä. Elämä on ihan parasta. Harmi, kun en tajunnut tätä aiemmin.
Olisi kannattanut valita parempi mies.
Toki, heitä vaan ei riitä kaikille. Miehille on yksinolo vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuotiaat ovat vanhoja. Naiset sekä miehet. Oman ikääntymisen huomaa parhaiten kun katsoo samanikäisiä toisen sukupuolen edustajia. 33-40v on raaka väli naisille. Varmasti myös miehille mutta miehenä sitä ei tule huomioitua.
t:yli 40v mies
Yli 40-vuotiaat naiset saavat vielä lapsiakin, miehistä puhumattakaan.
Vanhoja ovat vasta yli 80-vuotiaat.
tuota illuusiota on myyty, miten hyvin toteutuu? Ei taida ihan toimia oikeassa elämässä.
Aika hyvin toteutuu, kiitos kysymästä. Siellä ne nelikymppiset elävät elämäänsä piittaamatta trollien ikärasismista.
Olen yli 40-v. nainen eivätkä aloituksessa luetellut ajanviettotavat ole minulle suuria elämäniloja. Rauhalliset koti-illat ovat mieluisampia, ja niistä saan eniten iloa yksin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/