Miksi parittomat vanhat naiset, yli 40v, haluavat niin kovasti miehen
Kaikki elämänilot muuttavat suuresti luonnettaan jos vanhalla naisella ei ole paria, kuten ulkona ruokaileminen, baarissa juominen, elokuvissa käyminen, teatterissa käyminen, rantaelämä, ulkomaan matkat, yms. ovat yksinäiselle vanhalle naiselle kiusallisia tapahtumia yksin. Nuoret naiset aina liikkuvat pareina tai suuremmassa joukossa. Miehelle ilman paria liikkuminen on sen sijaan kokemustaloudellisesti edullista.
Kommentit (92)
Olen yli 40-vuotias ja minulla on mies mutta mies ei ole kiinnostunut kulttuurista kuten teatterista, elokuvista tai konserteista joten joudun menemään tapahtumiin joko ystävien kanssa tai yksin.
Vierailija kirjoitti:
He he he niinkö sä luulet että me kaikki vanhat naiset halutaan joku mies? Tänne mun ihanaan omaan kotiin sotkemaan, syömään kaikki ruuat ja kuorsaamaan? Olet joko trolli tai hieman yksinkertainen ihminen.
Terv. Crazy Cat Lady
Ton tarkoitus on juuri se, että sille vastataan.
Trollaus näkyy avaruuteen asti.
Voi kai sitä vastailla, mutta ettekö oikeasti tunnista tota.
Joka päivä samaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää aloitus joku trollivitsi?
Omassa elämässäni ei ole koskaan ollut niin mukavaa kuin 45v alkaen aina tähän päivään saakka, kun ei tarvitse toisen mukaan mennä: valvoa öisin keskivartalopullistuneen herran uniapnean takia, haistella kaikkia niitä hajuja, joita raadoksi aikovasta puolisosta lähtee. Ei tarvitse tehdä kompromisseja toisen rahan vähyyden takia tai maksella molempien menoja, siivota toisen jälkiä halutessaan siistin kodin tai kärsiä kompromisseista, kun toiselta puuttuu aktiivisuus ja kokeilunhalu.
Harrastan, tapaan ystäviä, käyn tapahtumissa, matkustan haluamiini kohteisiin, annan hyväntekeväisyyteen, nautin sek. istä, menen hyvin levänneenä töihin ja nautin työni hedelmistä. Elämä on ihan parasta. Harmi, kun en tajunnut tätä aiemmin.
Juuri samansuuntaisista syistä suomalainen nainen joutuu väistymään nuoremman naisen tieltä. Monesti nuorempi nainen on vielä joku eksootinen ulkomaan kaunotar.
Ja typerää vanhaa suomalaisukkoa hyväksikäyttävä golddigger. Et kai oikeasti kuvittele että nelikymppisenä mies on enää yhtä puoleensavetävä kuin puolta nuorempana? Ei se uusi nuorempi typy ole kiinnostunut kuin elättäjästä ja asemansa nostamisesta, reppana ukko sitten huomaa jos huomaa.
Moni mies on nelikymppisenä parhaimmillaan. Ymmärrän kyllä, että on paljon naisia jota asia kirvelee, mutta ei silti kannattaisi olla niin vihamielinen miehiä kohtaan. Olen jo päälle 50, mutta n. nelikymppisenä oli eniten vientiä naismarkkinoilla ja nuorimmat, joilta olisin saanut pimperoa olivat 18-20 vuotiaita. Olivat jo liian nuoria. Kohtuullisen terveet elämäntavat, eli sopivasti liikuntaa, hyvä ruokavalio, ei liikaa alkoholia, riittävästi lepoa ja unta, niin niillä pärjää aika pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v ei ole vielä vanha. Kummallinen pakkomielle ap:lle yli 40v naiset. Jos tuon ikäiset naiset ovat muka vanhoja, niin sitten ovat myös tuon ikäiset miehetkin. Ei, asia ei ole millään tavalla eri, kun on miehistä kyse.
Yli 40 vuotiaat ovat vanhoja. Naiset sekä miehet. Oman ikääntymisen huomaa parhaiten kun katsoo samanikäisiä toisen sukupuolen edustajia. 33-40v on raaka väli naisille. Varmasti myös miehille mutta miehenä sitä ei tule huomioitua.
t:yli 40v mies
40-vuotiaat ovat vielä nuoria- elämää edessä hyvässä lykyssä toiset 40-vuotta
80- vuotiaat on vanhoja, olen 55 ja elän elämäni parasta aikaa
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset sontaulinat sieltä sitten.
Itse olen 47v ja voin vallan mainiosti mennä yksin festareille, keikoille, elokuviin yms. Viime kuussa olin yksin viikon Skotlannissa ja ai että nautin, kun sain mennä ja tulla kuten itse halusin! En ole mikään luuseritollo joka ei voi mitään tehdä yksin.
Kaltaisiasi yhdistää samat asiat:
- olette helvetin vihaisia ja töykeitä
- olette täällä aamusta iltaan, joka helvetin päivä
- olette siis yksinäisiä ja ainoa elämä etsitään netistä
- olette kaikkea muuta kuin onnellisia
Ei 40+ ole kaikille vanha. Jos oon 20v niin muut näyttävät dinosaurukselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei 40+ ole kaikille vanha. Jos oon 20v niin muut näyttävät dinosaurukselta.
Ei oon. Vaan oot.
On tässäkin niin asiallinen aloitus, että pistin tämänkin avauksen jo poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset sontaulinat sieltä sitten.
Itse olen 47v ja voin vallan mainiosti mennä yksin festareille, keikoille, elokuviin yms. Viime kuussa olin yksin viikon Skotlannissa ja ai että nautin, kun sain mennä ja tulla kuten itse halusin! En ole mikään luuseritollo joka ei voi mitään tehdä yksin.
Kaltaisiasi yhdistää samat asiat:
- olette helvetin vihaisia ja töykeitä
- olette täällä aamusta iltaan, joka helvetin päivä
- olette siis yksinäisiä ja ainoa elämä etsitään netistä
- olette kaikkea muuta kuin onnellisia
Väärin meni kaikki. Kyllä ottaa joillakin koville, että aikuiset naiset nauttii elämästä ja osaa olla yksin.
Miksi ei joku saa toivoa kumppania? Missä sopiva, on toinen juttu.
Kerroinko jo että olen 47-vuotias nainen ja kävin ulkomailla ihan yksin? Skotlannissa kävin ja olen siis 47-vuotias. Yksin olin matkalla, ei miestä.
Vai niin. Elämästä nauttiminen ja elämysten hakeminen ei ole mitään pahan olon paikkaamista. Parisuhde ei tee kenestäkään onnellista. Ilo ja elämästä nauttiminen on löydettävä itse ilman, että siihen tarvitsee toista. Kukaan ei tee kenestäkään onnellista, jos ihminen ei viihdy myös yksin ja osaa nauttia elämästä kotona ja kodin ulkopuolella.
Kuulostaa, että itse ajattelet toisen korjaavan toisen ja että vasta silloin bilettäminen ja matkustaminen on vasta oikeasti hauskaa. Yksin matkustaminen on hauskempaa kuin yhdessä. Silloin tutustuu helpommin uusiin ihmisiin ja voi vapaasti valita mitä tekee. Kannattaa kokeilla. Itse nautin matkustamisesta, keikoilla käymisestä ja juhlimisesta sinkkuna enemmän kuin parisuhteessa ollessani. Enkä ole etsimässä miesseuraa, vaan nauttimassa elämästä.
Eli et siis puhu XS- tai XXS-kokoisista naisista, vaan S-L. Selvä.