Miksi parittomat vanhat naiset, yli 40v, haluavat niin kovasti miehen
Kaikki elämänilot muuttavat suuresti luonnettaan jos vanhalla naisella ei ole paria, kuten ulkona ruokaileminen, baarissa juominen, elokuvissa käyminen, teatterissa käyminen, rantaelämä, ulkomaan matkat, yms. ovat yksinäiselle vanhalle naiselle kiusallisia tapahtumia yksin. Nuoret naiset aina liikkuvat pareina tai suuremmassa joukossa. Miehelle ilman paria liikkuminen on sen sijaan kokemustaloudellisesti edullista.
Kommentit (93)
Jos yli 40v on muka vanha, niin mitä on silloin vanhin tuntemani ihminen joka on 106v?
Yli 40v ei ole vanha vaan on keski-ikäinen. Melkoisen harhaista väittää tuon ikäistä vanhaksi. Kyllä saa mennä yli 60v ennen kuin aletaan puhua vanhoista eivätkä hekään ole sieltä vanhimmista päästä vaan paljon löytyy vuosikymmeniä vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v ei ole vielä vanha. Kummallinen pakkomielle ap:lle yli 40v naiset. Jos tuon ikäiset naiset ovat muka vanhoja, niin sitten ovat myös tuon ikäiset miehetkin. Ei, asia ei ole millään tavalla eri, kun on miehistä kyse.
Yli 40 vuotiaat ovat vanhoja. Naiset sekä miehet. Oman ikääntymisen huomaa parhaiten kun katsoo samanikäisiä toisen sukupuolen edustajia. 33-40v on raaka väli naisille. Varmasti myös miehille mutta miehenä sitä ei tule huomioitua.
t:yli 40v mies
Yli 40-vuotiaat naiset saavat vielä lapsiakin, miehistä puhumattakaan.
Vanhoja ovat vasta yli 80-vuotiaat.
Monet miehet eivät saa lapsia kolmekymppisinäkään.
Yli 40-v isien lapset useimmiten autisteja ym nepsyjä. Työssä asia havaittavissa kun näkee lapsen vikalistaa ja isän.
Pitkän avioliiton ja kahden paskan suhteen jälkeen totesin etten tarvitse miestä enää mihinkään. Osaan tehdä kaikkea kivaa yksin.
En ole yrittänyt saada miestä vuosiin. Vain nuorena. Tietysti osa kaipaa henkistä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nelikymppinen nsinen on jo vanha. En itse kelpuuttaisi edes yhden yön jutuksi. M61
🤣
Paappa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nelikymppinen nsinen on jo vanha. En itse kelpuuttaisi edes yhden yön jutuksi. M61
Vedä sitten käteen papparainen.
Olin nelikymppisenä sinkku ja lähdin yksin matkalle, en viihtynyt. Oli tylsää olla yksin reissussa. Nykyään olen parisuhteessa. Mutta kieltämättä yli 5-kymppisenä se suhde helposti ajautuu sinne kaveriasteelle. Mutta kaksin aina kaunihimpi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies tekisi yli 40v naisella?
Voisi keskustella vaikka politiikasta, mikäli katsoisi omaavansa kompetenssia vastapuolen veroisesti. Saattaisin harkita lähteväni minua vanhemman Sinikukka Saaren kanssa deiteille, jos hän oikein kauniisti pyytäisi - vaikka onkin jo mummoikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Olin nelikymppisenä sinkku ja lähdin yksin matkalle, en viihtynyt. Oli tylsää olla yksin reissussa. Nykyään olen parisuhteessa. Mutta kieltämättä yli 5-kymppisenä se suhde helposti ajautuu sinne kaveriasteelle. Mutta kaksin aina kaunihimpi.
Kerroin ekalla sivulla, että olen 47v nainen ja olin elokuussa yksin Skotlannissa. Todellakin nautin siitä, että sain olla yksin ja päättää kaikesta yksin!
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v ei ole vielä vanha. Kummallinen pakkomielle ap:lle yli 40v naiset. Jos tuon ikäiset naiset ovat muka vanhoja, niin sitten ovat myös tuon ikäiset miehetkin. Ei, asia ei ole millään tavalla eri, kun on miehistä kyse.
Yli 40v nainen on mummoiässä kun taas samanikäinen mies on oikeastaan vasta aikuistunut ja optimaalisessa isäksituloiässä. Nelikymppiselle naiselle potentiaalisin pari löytyy 60-70v ikäryhmän miehestä. Ei voi mitään, alapeukuttelut eivät näitä faktoja muuta.
Vierailija kirjoitti:
En ole yrittänyt saada miestä vuosiin. Vain nuorena. Tietysti osa kaipaa henkistä yhteyttä.
Mikä osa? Pääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin ekalla sivulla, että olen 47v nainen ja olin elokuussa yksin Skotlannissa. Todellakin nautin siitä, että sain olla yksin ja päättää kaikesta yksin!
Moneenko kertaan aiot kertoa saman tarinan? 😂🤦
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset sontaulinat sieltä sitten.
Itse olen 47v ja voin vallan mainiosti mennä yksin festareille, keikoille, elokuviin yms. Viime kuussa olin yksin viikon Skotlannissa ja ai että nautin, kun sain mennä ja tulla kuten itse halusin! En ole mikään luuseritollo joka ei voi mitään tehdä yksin.
LOL
If you say so
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v nainen on mummoiässä kun taas samanikäinen mies on oikeastaan vasta aikuistunut ja optimaalisessa isäksituloiässä. Nelikymppiselle naiselle potentiaalisin pari löytyy 60-70v ikäryhmän miehestä. Ei voi mitään, alapeukuttelut eivät näitä faktoja muuta.
Sellaiset paskaharhat sieltä.
Kuulostaa siltä että ap on se yksinäinen joka seuraa kaipaa. Naisilla on ystäviä.
Olen 47v nainen ja ollut yksin Skotlannissa! Uskokaa nyt, minulla oli siellä kivaa! Uskokaa nyt, en tarvitse miestä koska olen 47v nainen ja kävin yksin Skotlannissa! Sanoinko jo, että kävin yksin Skotlannissa! Siis ilman miestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset sontaulinat sieltä sitten.
Itse olen 47v ja voin vallan mainiosti mennä yksin festareille, keikoille, elokuviin yms. Viime kuussa olin yksin viikon Skotlannissa ja ai että nautin, kun sain mennä ja tulla kuten itse halusin! En ole mikään luuseritollo joka ei voi mitään tehdä yksin.
LOL
If you say so
Mikä sun ongelma on? Mulla ei ole mitään tarvetta valehdella tästä asiasta. Miksi ihmeessä mä aikuinen nainen en voisi tehdä asioita yksin? Olen aikuinen ihminen enkä tarvitse seuraa koko ajan. Ulkomailla oli todella kivaa, kun sai päättää kaikesta yksin eikä kukaan inissyt mitä ja koska pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v nainen ja ollut yksin Skotlannissa! Uskokaa nyt, minulla oli siellä kivaa! Uskokaa nyt, en tarvitse miestä koska olen 47v nainen ja kävin yksin Skotlannissa! Sanoinko jo, että kävin yksin Skotlannissa! Siis ilman miestä!
Mikä sulla on hätänä? Onko elämä oikeasti potkinut sua noin paljon päähän, että pitää tällaisesta asiasta vetää pultit?
Vierailija kirjoitti:
Joo meidän vammainen sarjajankuttaja laittoi taas ilta jankutuksen.
Höpönlöpön, ei haluta kun ollaan päästy eroon. Passatkaa itte itteänne.