Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parittomat vanhat naiset, yli 40v, haluavat niin kovasti miehen

Vierailija
09.09.2026 |

Kaikki elämänilot muuttavat suuresti luonnettaan jos vanhalla naisella ei ole paria, kuten ulkona ruokaileminen, baarissa juominen, elokuvissa käyminen, teatterissa käyminen, rantaelämä, ulkomaan matkat, yms. ovat yksinäiselle vanhalle naiselle kiusallisia tapahtumia yksin.  Nuoret naiset aina liikkuvat pareina tai suuremmassa joukossa. Miehelle ilman paria liikkuminen on sen sijaan kokemustaloudellisesti edullista.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nelikymppisenä sinkku ja lähdin yksin matkalle, en viihtynyt. Oli tylsää olla yksin reissussa. Nykyään olen parisuhteessa. Mutta kieltämättä yli 5-kymppisenä se suhde helposti ajautuu sinne kaveriasteelle. Mutta kaksin aina kaunihimpi.

Kerroin ekalla sivulla, että olen 47v nainen ja olin elokuussa yksin Skotlannissa. Todellakin nautin siitä, että sain olla yksin ja päättää kaikesta yksin! 

Moneenko kertaan aiot kertoa saman tarinan? 😂🤦‍

Mikä sulla on hätänä? Ei ole mitään väärää siinä, että kertoo asian kaksi kertaa. Vain kaksi kertaa. Älä lue, jos noin häiritsee. Sulla ei ole kaikki kotona.

Vierailija
42/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v nainen ja ollut yksin Skotlannissa! Uskokaa nyt, minulla oli siellä kivaa! Uskokaa nyt, en tarvitse miestä koska olen 47v nainen ja kävin yksin Skotlannissa! Sanoinko jo, että kävin yksin Skotlannissa! Siis ilman miestä!

Mikä sulla on hätänä? Onko elämä oikeasti potkinut sua noin paljon päähän, että pitää tällaisesta asiasta vetää pultit? 

Usko jo että ei ole ei ole elämä potkinut päähän, koska kävin yksin Skotlannissa ja minulla oli siellä kivaa ilman miestä! Olen 47-vuotias nainen ja kävin yksin ulkomailla! Ilman miestä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40v ei ole vielä vanha. Kummallinen pakkomielle ap:lle yli 40v naiset. Jos tuon ikäiset naiset ovat muka vanhoja, niin sitten ovat myös tuon ikäiset miehetkin. Ei, asia ei ole millään tavalla eri, kun on miehistä kyse.

Joo meidän vammainen sarjajankuttaja laittoi taas ilta jankutuksen.

Ai kuka? En ainakaan mä joka kirjoitti VAIN KAKSI kertaa asian. Ei tuo ole mitään jankuttamista. 

Vierailija
44/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset sontaulinat sieltä sitten.

Itse olen 47v ja voin vallan mainiosti mennä yksin festareille, keikoille, elokuviin yms. Viime kuussa olin yksin viikon Skotlannissa ja ai että nautin, kun sain mennä ja tulla kuten itse halusin! En ole mikään luuseritollo joka ei voi mitään tehdä yksin. 

Oletko sinä se jossain perämetsissä asuva hullunlehmäntautia poteva paksukainen?

Vierailija
45/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nelikymppisenä sinkku ja lähdin yksin matkalle, en viihtynyt. Oli tylsää olla yksin reissussa. Nykyään olen parisuhteessa. Mutta kieltämättä yli 5-kymppisenä se suhde helposti ajautuu sinne kaveriasteelle. Mutta kaksin aina kaunihimpi.

Kerroin ekalla sivulla, että olen 47v nainen ja olin elokuussa yksin Skotlannissa. Todellakin nautin siitä, että sain olla yksin ja päättää kaikesta yksin! 

Moneenko kertaan aiot kertoa saman tarinan? 😂🤦‍

Mikä sulla on hätänä? Ei ole mitään väärää siinä, että kertoo asian kaksi kertaa. Vain kaksi kertaa. Älä lue, jos noin häiritsee. Sulla ei ole kaikki kotona.

Eikä sulla ole kaikki kotona kun teet näitä sarja jankutuksia!

Vierailija
46/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee ulkomaanmatkoilla vanhan naisen, niin tämä lähes aina on liikkeellä varhaisteini/teini -ikäisen tyttärensä kanssa.

Vierailija
47/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näkee ulkomaanmatkoilla vanhan naisen, niin tämä lähes aina on liikkeellä varhaisteini/teini -ikäisen tyttärensä kanssa.

korjaan: esiteini/teini -ikäisen

Vierailija
48/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin voit jatkaa runkkaamista netissä paskan jankuttaja.naista ei nimittäin tollaiselle jankuttaja mulkulle löydy ei nuorta eikä vanhaa!

Vierailija
49/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset vastaavat aina tällaisiin ilmiselviin trollailuihin?

Vierailija
50/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hirtti nyt jollakin pahasti jumiin, kun joku nainen kehtasi kaksi kertaa kirjoittaa samasta asiasta! 😂😂😂😂😂

Vierailija
51/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää aloitus joku trollivitsi?

Omassa elämässäni ei ole koskaan ollut niin mukavaa kuin 45v alkaen aina tähän päivään saakka, kun ei tarvitse toisen mukaan mennä: valvoa öisin keskivartalopullistuneen herran uniapnean takia, haistella kaikkia niitä hajuja, joita raadoksi aikovasta puolisosta lähtee. Ei tarvitse tehdä kompromisseja toisen rahan vähyyden takia tai maksella molempien menoja, siivota toisen jälkiä halutessaan siistin kodin tai kärsiä kompromisseista, kun toiselta puuttuu aktiivisuus ja kokeilunhalu. 

Harrastan, tapaan ystäviä, käyn tapahtumissa, matkustan haluamiini kohteisiin, annan hyväntekeväisyyteen, nautin sek. istä, menen hyvin levänneenä töihin ja nautin työni hedelmistä. Elämä on ihan parasta. Harmi, kun en tajunnut tätä aiemmin.

Vierailija
52/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa elämässäni ei ole koskaan ollut niin mukavaa kuin 45v alkaen aina tähän päivään saakka, kun ei tarvitse toisen mukaan mennä: valvoa öisin keskivartalopullistuneen herran uniapnean takia, haistella kaikkia niitä hajuja, joita raadoksi aikovasta puolisosta lähtee. Ei tarvitse tehdä kompromisseja toisen rahan vähyyden takia tai maksella molempien menoja, siivota toisen jälkiä halutessaan siistin kodin tai kärsiä kompromisseista, kun toiselta puuttuu aktiivisuus ja kokeilunhalu. 

Harrastan, tapaan ystäviä, käyn tapahtumissa, matkustan haluamiini kohteisiin, annan hyväntekeväisyyteen, nautin sek. istä, menen hyvin levänneenä töihin ja nautin työni hedelmistä. Elämä on ihan parasta. Harmi, kun en tajunnut tätä aiemmin.

Olisi kannattanut valita parempi mies.

Vierailija
53/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40v ei ole vielä vanha. Kummallinen pakkomielle ap:lle yli 40v naiset. Jos tuon ikäiset naiset ovat muka vanhoja, niin sitten ovat myös tuon ikäiset miehetkin. Ei, asia ei ole millään tavalla eri, kun on miehistä kyse.

Yli 40 vuotiaat ovat vanhoja. Naiset sekä miehet. Oman ikääntymisen huomaa parhaiten kun katsoo samanikäisiä toisen sukupuolen edustajia. 33-40v on raaka väli naisille. Varmasti myös miehille mutta miehenä sitä ei tule huomioitua.

t:yli 40v mies

Yli 40-vuotiaat naiset saavat vielä lapsiakin, miehistä puhumattakaan.

Vanhoja ovat vasta yli 80-vuotiaat.

tuota illuusiota on myyty, miten hyvin toteutuu? Ei taida ihan toimia oikeassa elämässä. 

Vierailija
54/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuotiaat ovat vanhoja. Naiset sekä miehet. Oman ikääntymisen huomaa parhaiten kun katsoo samanikäisiä toisen sukupuolen edustajia. 33-40v on raaka väli naisille. Varmasti myös miehille mutta miehenä sitä ei tule huomioitua.

t:yli 40v mies

Yli 40-vuotiaat naiset saavat vielä lapsiakin, miehistä puhumattakaan.

Vanhoja ovat vasta yli 80-vuotiaat.

tuota illuusiota on myyty, miten hyvin toteutuu? Ei taida ihan toimia oikeassa elämässä. 

Minkäikäinen sinä olet?

Vierailija
55/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri samansuuntaisista syistä suomalainen nainen joutuu väistymään nuoremman naisen tieltä. Monesti nuorempi nainen on vielä joku eksootinen ulkomaan kaunotar.

Vierailija
56/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hän on kuten kaikki muutkin naiset, nainut niinsanotusti ylöspäin, eli etsinyt itseään tasokkaamman miehen.

Vierailija
57/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuotias nainen on biologisesti paljon nuorempi kuin vastaavan ikäinen mies. Perehtymään vaikkapa eliniänodotteeseen.

Miehet kuolevat nuorempana. 

Vierailija
58/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri samansuuntaisista syistä suomalainen nainen joutuu väistymään nuoremman naisen tieltä. Monesti nuorempi nainen on vielä joku eksootinen ulkomaan kaunotar.

Höpö höpö nyt taas. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä on ihan suomalainen puoliso. Eikä kaikki miehet petä ja jos pettää niin se toinen voi olla vaikka saman ikäinen. Yli 40v miehet ei ole mitenkään kovaa valuuttaa nuorempien naisten keskuudessa. Jos sellaista kuvittelee, niin on pahasti harhainen. Suurimmalla osalla keski-ikäisistä suomalaisista ei todellakaan riitä rahkeet nuorempiin naisiin. Lisäksi ne vanhempia miehiä huolivat naiset ovat selvä vähemmistö.

Ihan turha tulla mua haukkumaan siitä, että kerron tosiasioita

Vierailija
59/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuotias nainen on biologisesti paljon nuorempi kuin vastaavan ikäinen mies. Perehtymään vaikkapa eliniänodotteeseen.

Miehet kuolevat nuorempana. 

Eivät enää. Naisilla on niin paljon ylipainoa, että kelkka on kääntynyt.

Vierailija
60/93 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran tullut kokeiltua, ettei tarvitse enää: Ei kokeilla, eikä miestä. :D 

Hitto, että monia hämmentää se, että nainen voi elää parasta elämää ja - ihme juttu - juurikin ilman miestä. Toivoisin, että useampi tajuaisi, mutta usein läheisriippuvuus ohjaa elämää ja jää moni hyvä asia kokematta. Onneksi ei omalla kohdalla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi