Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millaiset ihmiset noita Vastaamon papereita on lukeneet?

Vierailija
09.09.2026 |

Tuli vain mieleen, että tietääkö kukaan ketään perheenjäsentä/sukulaista/ystävää/kaveria/ tuttavaansa tai ihan ketä tahansa joka on lukenut noita papereita? Miksi hän teki niin ja millainen ihminen tämä paperien lukija on?

Mitä siitä seurasi esim ihmisuhteisiin, jos siis seurasi? Osaako tuo ihminen joka luki noita vastaamon papereita esim hävetä yhtään? Ihmettelen aidosti, koska minusta tuo vaatii äärimmäisen alhaista mieltä:(

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti psyk. jutut ja esim sukupuolitaudit usein ihmisiä eniten kiinnostaa. Noitahan yleensä esim hoitohenkilökunta lukee kaikista eniten tutuistaan salaa.

Vierailija
2/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en ollut itse vastaamon asiakas. Voin vaan kuvitella, että ainakin äitini ja siskoni olisivat lukeneet jokaisen minusta kirjoitetun tekstin.

Olisivat siis tarkistaneet, että olenko puhunut heistä, muista perheenjäsenistä ja lapsuudestani mitä. Ja jokaista asiaa olisi käytetty minua vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin silloin alkuaikoina ihan mielenkiinnosta lataamassa ne Tor verkosta. Löytyi pari sukulaista ja niiden tarinat.

Vierailija
4/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin silloin alkuaikoina ihan mielenkiinnosta lataamassa ne Tor verkosta. Löytyi pari sukulaista ja niiden tarinat.

Poista ne itseltäsi. M*lkku. Ja miksi, oi miksi teit noin?

Vierailija
5/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kehtaat edes kertoa tämän meille?

Vierailija
6/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että kaltaistesi takia moni ihminen on tehnyt jopa itsem*rhan? 

Vierailija
7/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä pahaa noiden lukemisessa muka on? Voi ainakin tarkistaa, onko joku jauhanut susta p@skaa terapiassa.

Vierailija
8/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että kaltaistesi takia moni ihminen on tehnyt jopa itsem*rhan? 

Oma vika kun menee johonkin asioistaan puhumaan, kannattaa pitää ongelmat omana tietona jos ei halua että ne vuotaa.

Vierailija
9/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että hullujen tiedot tuli julki, terveystietojen pitäisi muutekin olla julkista tietoa kuten verotiedot.

Vierailija
10/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista ne itseltäsi. M*lkku. Ja miksi, oi miksi teit noin?

Hyvää tavaraa on, en poista

Vierailija
11/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Joku vastaamon papereita ladannut ja lukenut eksyi ketjuun alapeukuttamaan jokaista viestiä, jossa asian moraalista puolta tuodaan esiin. Ilmeisesti kalikka kajahti ja niin edelleen..

Vierailija
12/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So? 

Vierailija
13/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kehtaat edes kertoa tämän meille?

Koska ne on hyvää viihdettä

Vierailija
14/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vika kun menee johonkin asioistaan puhumaan, kannattaa pitää ongelmat omana tietona jos ei halua että ne vuotaa.

Älä vaan ikinä sitten odota mitään apua, tukea ja empatiaa keneltäkään jos sairastut psyykkisesti. Tosin sitä sinä kyllä jo olet, puuttuu täysin normaalin ihmisen empatiakyky.

Vierailija
15/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lueskelin noita kertomuksia ihan huvikseni sipulilaudalta.  Tuntemattomia ihmisiä mulle, sama kuin olisi lukenut huonoa romaania. En ymmärtänyt, miksi monille oli katastrofi noiden tietojen vuotaminen, jopa im oli kuulemma tehty. Häpeääkö ihmiset niin kauheasti itseään ja todellisuuttaan? Mua ei haittaa, vaikka elämäni olisi päivittäin Hesarin etusivulla.

-masennusdiagnoosilla eläkkeelle, nyt korjattu autismiksi

Vierailija
16/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tarinan psykopaatti olet sinä!

Vierailija
17/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lueskelin noita kertomuksia ihan huvikseni sipulilaudalta.  Tuntemattomia ihmisiä mulle, sama kuin olisi lukenut huonoa romaania. En ymmärtänyt, miksi monille oli katastrofi noiden tietojen vuotaminen, jopa im oli kuulemma tehty. Häpeääkö ihmiset niin kauheasti itseään ja todellisuuttaan? Mua ei haittaa, vaikka elämäni olisi päivittäin Hesarin etusivulla.

Sinulle ei ole siunaantunut empatiakykyä yhtään.

Vierailija
18/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan että hullujen tiedot tuli julki, terveystietojen pitäisi muutekin olla julkista tietoa kuten verotiedot.

Psykopaatti.

Vierailija
19/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan ikinä sitten odota mitään apua, tukea ja empatiaa keneltäkään jos sairastut psyykkisesti. Tosin sitä sinä kyllä jo olet, puuttuu täysin normaalin ihmisen empatiakyky.

Olen sairastunut jo nuorena eikä kukaan minua auttanut.

Vierailija
20/70 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei ole siunaantunut empatiakykyä yhtään.

Ei mua muiden elämät kiinnosta muuta kun viihteen kannalta. Empatia ei myöskään nappaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi