Siis millaiset ihmiset noita Vastaamon papereita on lukeneet?
Tuli vain mieleen, että tietääkö kukaan ketään perheenjäsentä/sukulaista/ystävää/kaveria/ tuttavaansa tai ihan ketä tahansa joka on lukenut noita papereita? Miksi hän teki niin ja millainen ihminen tämä paperien lukija on?
Mitä siitä seurasi esim ihmisuhteisiin, jos siis seurasi? Osaako tuo ihminen joka luki noita vastaamon papereita esim hävetä yhtään? Ihmettelen aidosti, koska minusta tuo vaatii äärimmäisen alhaista mieltä:(
Kommentit (70)
Luojan kiitos en ollut itse vastaamon asiakas. Voin vaan kuvitella, että ainakin äitini ja siskoni olisivat lukeneet jokaisen minusta kirjoitetun tekstin.
Olisivat siis tarkistaneet, että olenko puhunut heistä, muista perheenjäsenistä ja lapsuudestani mitä. Ja jokaista asiaa olisi käytetty minua vastaan.
Kävin silloin alkuaikoina ihan mielenkiinnosta lataamassa ne Tor verkosta. Löytyi pari sukulaista ja niiden tarinat.
Vierailija kirjoitti:
Kävin silloin alkuaikoina ihan mielenkiinnosta lataamassa ne Tor verkosta. Löytyi pari sukulaista ja niiden tarinat.
Poista ne itseltäsi. M*lkku. Ja miksi, oi miksi teit noin?
Vierailija kirjoitti:
Miten kehtaat edes kertoa tämän meille?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että kaltaistesi takia moni ihminen on tehnyt jopa itsem*rhan?
Siis mitä pahaa noiden lukemisessa muka on? Voi ainakin tarkistaa, onko joku jauhanut susta p@skaa terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että kaltaistesi takia moni ihminen on tehnyt jopa itsem*rhan?
Oma vika kun menee johonkin asioistaan puhumaan, kannattaa pitää ongelmat omana tietona jos ei halua että ne vuotaa.
Hyvä vaan että hullujen tiedot tuli julki, terveystietojen pitäisi muutekin olla julkista tietoa kuten verotiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poista ne itseltäsi. M*lkku. Ja miksi, oi miksi teit noin?
Hyvää tavaraa on, en poista
Jaaha. Joku vastaamon papereita ladannut ja lukenut eksyi ketjuun alapeukuttamaan jokaista viestiä, jossa asian moraalista puolta tuodaan esiin. Ilmeisesti kalikka kajahti ja niin edelleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kehtaat edes kertoa tämän meille?
Koska ne on hyvää viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vika kun menee johonkin asioistaan puhumaan, kannattaa pitää ongelmat omana tietona jos ei halua että ne vuotaa.
Älä vaan ikinä sitten odota mitään apua, tukea ja empatiaa keneltäkään jos sairastut psyykkisesti. Tosin sitä sinä kyllä jo olet, puuttuu täysin normaalin ihmisen empatiakyky.
Minäkin lueskelin noita kertomuksia ihan huvikseni sipulilaudalta. Tuntemattomia ihmisiä mulle, sama kuin olisi lukenut huonoa romaania. En ymmärtänyt, miksi monille oli katastrofi noiden tietojen vuotaminen, jopa im oli kuulemma tehty. Häpeääkö ihmiset niin kauheasti itseään ja todellisuuttaan? Mua ei haittaa, vaikka elämäni olisi päivittäin Hesarin etusivulla.
-masennusdiagnoosilla eläkkeelle, nyt korjattu autismiksi
Vierailija kirjoitti:
Mutta tarinan psykopaatti olet sinä!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lueskelin noita kertomuksia ihan huvikseni sipulilaudalta. Tuntemattomia ihmisiä mulle, sama kuin olisi lukenut huonoa romaania. En ymmärtänyt, miksi monille oli katastrofi noiden tietojen vuotaminen, jopa im oli kuulemma tehty. Häpeääkö ihmiset niin kauheasti itseään ja todellisuuttaan? Mua ei haittaa, vaikka elämäni olisi päivittäin Hesarin etusivulla.
Sinulle ei ole siunaantunut empatiakykyä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että hullujen tiedot tuli julki, terveystietojen pitäisi muutekin olla julkista tietoa kuten verotiedot.
Psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan ikinä sitten odota mitään apua, tukea ja empatiaa keneltäkään jos sairastut psyykkisesti. Tosin sitä sinä kyllä jo olet, puuttuu täysin normaalin ihmisen empatiakyky.
Olen sairastunut jo nuorena eikä kukaan minua auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei ole siunaantunut empatiakykyä yhtään.
Ei mua muiden elämät kiinnosta muuta kun viihteen kannalta. Empatia ei myöskään nappaa
Valitettavasti psyk. jutut ja esim sukupuolitaudit usein ihmisiä eniten kiinnostaa. Noitahan yleensä esim hoitohenkilökunta lukee kaikista eniten tutuistaan salaa.