Mitä hyötyä parisuhteesta on naiselle?
Millaista hyötyä tai lisäarvoa se tuo elämään? Rehellisiä vastauksia kiitos.
Kommentit (48)
Jos tuntuu ettei ole hyvää, on parempi erillään.
No jos mietin omia kolmea pitkää parisuhdetta niin niistä hyöty on ollut helppo seksielämä ja joku kenen kanssa katsella iltaisin Netflixiä. Ja joskus apuja jossain mitä ei itse ole osannut tehdä esim. saunamökin rakentamisessa. Toisaalta miehet on kyllä vieneet paljon rahojani. Kaikki loisineet esim. ruuan ja taloustarvikkeiden suhteen sekä myös kotityöt siirtyneet pikkuhiljaa vastuulleni. Olen alkanut vakavasti miettiä etsiikö miehet vain oikeasti äitiä joka pyyhkii suupielet ja tekee ruuat että heidän ei tartte olla itse aikuisia..
Turva, läheisyys, seksi, peruskallio, yhteisten kokemusten jakaja ja tyyppi jonka kanssa toivottavasti nauretaan kippurassa insidevitseille 80-vuotiaina ja kaahataan kilpaa rollaattoreilla. Me tarvitaan vierelle joku joka uskoo suhun kun kukaan muu ei. Se, jonka kainaloon käpertyä kun maailma on liian kova paikka kohdata yksin. Yhdessä on mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi elintaso. Ei mulla yksin siivoustyöllä olis isoa omakotitaloa. Ja kun puoliso osaa itte rempata,niin plussaa. Muuten asuisin yksin jossain lähiön yksiössä.
No kun sä oot siivooja niin sä haluat tietenkin siivota sitä isoa taloa. Hieno elämä, korkeat tavoitteet.
Kerropa nyt kun alalla olet, että mikä on se julkisissa tiloissa, esim. kaupoissa käytetty lattianpesuaine, joka haisee kuselta ja miksi helvetissä sitä käytetään?
Hieno on elämäni. Tavoitteet just kohdillaan. Perhe,työ,puoliso,ihana talo ja tontti. En siivoile kauppoja,siivoan sairaalassa. Vuorotyön palkka n. 50 000brutto vuosi. Että revi siitä ja hyvää jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Kun parisuhteessa on rakkautta, välittämistä, luottamusta ja toistensa kunnioitusta, on parisuhteella kaiki onnistumisen mahdollisuudet. Tuo on parisuhteen perusta. Yhdessä käydään läpi tyynet ja myrskyt. Kumppanin kannustus, tuki ja turva ovat ensiarvoisen tärkeitä (puolin ja toisin).
Oikeasti suurimmaksi osaksi vain naiset tuntee noita tunteita ja miehet teeskentelee saadakseen kodin ylläpitoa ja seksiä, ja jos tulee vastaan kauniimpi/nuorempi ylläpitäjä, vaihtavat. Noita tunnehömppäjuttuja opetetaan naisille disneyn saduissa pienestå asti, muttei miehet ole oikeasti sellaisia.
Kumppanuus, läheisyys, on aina joku jonka kanssa jutella. Mutta en olisi alkanut parisuhteeseen jos en oikeasti pidä ihmisestä ja ajattele että hän on myös vähän niinkuin mun paras ystävä. Suhteemme alkoi just tuollai ystävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
No jos mietin omia kolmea pitkää parisuhdetta niin niistä hyöty on ollut helppo seksielämä ja joku kenen kanssa katsella iltaisin Netflixiä. Ja joskus apuja jossain mitä ei itse ole osannut tehdä esim. saunamökin rakentamisessa. Toisaalta miehet on kyllä vieneet paljon rahojani. Kaikki loisineet esim. ruuan ja taloustarvikkeiden suhteen sekä myös kotityöt siirtyneet pikkuhiljaa vastuulleni. Olen alkanut vakavasti miettiä etsiikö miehet vain oikeasti äitiä joka pyyhkii suupielet ja tekee ruuat että heidän ei tartte olla itse aikuisia..
Kaksi avioliittoa, sama päätelmä.
Mä asun yksin 73 neliön asunnossa ja tää vaikuttaa hiukan liiankin suurelta mulle. En tajua, mitä ideaa olisi asua jonkun miehen kanssa tuplasti isommassa? Joutuisko siinä miten usein törmäämään toiseen esim. keittiössä.
Siivoaisko se mies muka puolet siitä isosta asunnosta tai välillä jopa kaiken? Ei, mutta se kyllä tehokkaasti sotkisi sen.