Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä parisuhteesta on naiselle?

Vierailija
09.09.2026 |

Millaista hyötyä tai lisäarvoa se tuo elämään? Rehellisiä vastauksia kiitos.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin seuraa, kumppanuutta, turvallisuuden tunnetta ja hyväksytyksi tulemisen tunnetta, ystävyyttä, rakkautta, emotionaalista ja fyysistä yhteyttä a struktuuria arkeen. 

Parisuhteen kautta olen saanut tosi kivan ihmisen perheekseni.

Eli ainut mitä sä saat on erilaisia TUNTEITA. 

Vierailija
22/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen ei kuulu olla "hyödyllinen" vaan mukava ja iloa tuova. Muussa tapauksessa kyse on liikesuhteesta a la Trump.

No miksi te miehet sitten ulisette, että pitäisi saada nainen joka antaa panna, hoitaa kaikki kotityöt ja vielä elättääkin teidät? Eikö se ilo muka riitä teille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen ei kuulu olla "hyödyllinen" vaan mukava ja iloa tuova. Muussa tapauksessa kyse on liikesuhteesta a la Trump.

Parisuhteen kuuluu parantaa elämänlaatua. Se on vähintä. Parisuhteessa tilastollisesti naisen elinikä lyhenee (vrt sinkkuuteen) ja miehen pitenee (vrt sinkkuuteen). Joten kyllä siitä lyhemmästä elämästä jotain hyötyä ja iloa pitäisi olla.

Vierailija
24/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuunnella ilmaiseksi maailmam uljaimpia pieruja sekä haistella aromirikkainta paskaa. Ai että ‍🔥

Vierailija
25/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsille isä, mulle kumppani.

Saan läheisyyttä ja seksiä ja parhaan kaverin.

Saan höpsötellä, huonona päivänä kaivautua toisen kainaloon lohdutettavaksi.

Hän on mun puolella ja tukena, kun kaikki tuntuu kaatuvan päälle ni tiedän että yksi ihminen on aina siellä ottamassa kiinni ja rakastaa vaikka omasta mielestä olisin ihan arvoton.

Vierailija
26/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ovat juuri naiset, jotka haluavat parisuhteeseen. Miehelle riittää pelkkä seksisuhde.

Vierailija
27/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa. 

Get over it Ladies!

Ilman naisia miehet asuisivat luolissa. get over it. Säkin asuisit jossain roskalaatikossa ellei äitisi sallisi sinun loisia luonaan vielä hetken.

Vierailija
28/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei tuo miehen elämään mitään muuta kuin rahanmenoa ja ongelmia.

Mitä nyt vaan useamman vuoden lisää elinaikaa 🤷

Vierailija
29/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa. 

Get over it Ladies!

Tällaisesta henkilöstä ei ole kuin haittaa. Parisuhteessa ja muuallakin.

Vierailija
30/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei tuo miehen elämään mitään muuta kuin rahanmenoa ja ongelmia.

Ja silti te kitisette täällä 24/7 että pitäis saada nainen/naista. Mistä sais naista? Miksen saa naista? Naiset, laskekaa rimaa! 

Vierailija
31/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toisen naisen jonka kanssa tapella ja sitten erota. Onhan siinä ajanvietettä ja hyötyä kun ei tarvitse itsekseen mököttää.

Vierailija
32/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kenenkään hallitsevan tai määräilevän minun tekemisiäni, joten ei mitään. En ole parisuhteessa. Elän yksin hamaan loppuun asti. Nuoruuden virheitä en siis enää toista. 

N.54

Vierailija
33/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen auto, huollettu, tankattu, katsastettu, vakuutettu, pesty, imuroitu.

Mullakin on tuo muttei miestä. Eikä ole olemassa ilmaista autoa, kyllä se aina jotain maksaa. Ja jollain sä sen maksat. Jos tarkkaan mietit, sä oot h u o r a.

Vierailija
34/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi elintaso. Ei mulla yksin siivoustyöllä olis isoa omakotitaloa. Ja kun puoliso osaa itte rempata,niin plussaa. Muuten asuisin yksin jossain lähiön yksiössä.

Vierailija
35/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa toisen naisen jonka kanssa tapella ja sitten erota. Onhan siinä ajanvietettä ja hyötyä kun ei tarvitse itsekseen mököttää.

En kestä enää yhtään riitaa tai eroa. Ei siis mitään hyötyä, vaan pelkkää negaa. 

Vierailija
36/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tuuri ja löysin miehen jonka kanssa seksi toimii, asutaan samassa asunnossa ja kulut menee puoliksi, mies on paljon pois ja mä saan olla paljon itsekseni. Eli ihan hyvä huvi-hyöty-suhde kummallekin. 

Vierailija
37/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa seuraa, voi tehdä kummankin olon hyväksi. 

Saa rakastaa.

Vierailija
38/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi elintaso. Ei mulla yksin siivoustyöllä olis isoa omakotitaloa. Ja kun puoliso osaa itte rempata,niin plussaa. Muuten asuisin yksin jossain lähiön yksiössä.

No kun sä oot siivooja niin sä haluat tietenkin siivota sitä isoa taloa. Hieno elämä, korkeat tavoitteet.

Kerropa nyt kun alalla olet, että mikä on se julkisissa tiloissa, esim. kaupoissa käytetty lattianpesuaine, joka haisee kuselta ja miksi helvetissä sitä käytetään? 

Vierailija
39/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa seuraa, voi tehdä kummankin olon hyväksi. 

Saa rakastaa.

Saa mut ei oo pakko. Ja hyvin harvoin on noin parin ekan vuoden jälkeen. Ja alustan loistomiesten mielestä mies ei koskaan voi pyyteettömästi rakastaa naista, koska mies on älyllisesti alempi olento ja emotionaalisesti tyhjää täynnä.

Vierailija
40/48 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omaani ainakaan yhtään mitään. Siksi olen aina päätynyt eroamaan. Ei puolisoissa mitään vikaa ollut, hyviä tyyppejä ja toivon heille kaikkea hyvää, mut parisuhde ei vaan ole mun juttu vaikka kuinka yritin. 3 kertaa siis ollut parisuhteessa ja aina on alkanut suht pian ahdistaa vaikka olenkin ollut hyvin ihastunut, kerran jopa rakastunut. Olen alkanut vetäytyä, viihtynyt lopulta enemmän itsekseni ja jättänyt tapaamisia väliin (en koskaan onneksi ole saman katon alle suostunutkaan muuttamaan). Nykyään en enään aikuisena ihmisenä edes sekaantunut moisiin, opin siinä vähän alta kolmekymppisenä vihdoin tuntemaan itseni tämänkin asian suhteen ja viettänyt pian 20 ihanaa vuotta ihan vain itsekseni.

Jotenkin tuli tosta tunne, että olet värien ihmisten kanssa yrittänyt parisuhdetta väen vänkään. Tunnistitko sinä noista kumppaneista oliko heilä tunteita sinua kohtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän