Nyky opiskelioiden perus taidot ei riitä enää siihen että edes osaisi kerto taulua
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, et itse hallitse edes tavallisia yhdyssanoja, joten olisin ihan hiljaa........😂
Kyllä hallitsen, äidinkielestä komea L saavutuksena. Kunhan nyt tylsyydessäni katselin tajuaako kukaan vitsiä. Ei tajunnut.
Vaikea tajuta, mikä siinä on niin vitsikästä, että esittää idioottia. Tietenkin se oli itsestään selvää, että kirjoitit tarkoituksellisesti yhdyssanat erikseen, mutta se ei selviä miksi.
Niin, mutta olen useasti törmännyt sanaan "opiskelia", puhumattakaan yhdyssanavirheistä.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa oli monta sanaa oikein.
T. Äidin kielen erikois asian tuntia
Vaatii taitoa osata kirjoittaa näin väärin! 😆
Vierailija kirjoitti:
Säästösyistä Opetushallitus voidaan lakkauttaa ja koulutuksesta ottaa rahaa pois kun ei siitä ole mitään hyötyä.
Tätä on persujen trumppilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Säästösyistä Opetushallitus voidaan lakkauttaa ja koulutuksesta ottaa rahaa pois kun ei siitä ole mitään hyötyä.
tarkoittanet säästö syistä ja opetus hallitus?
Vierailija kirjoitti:
Entäs yhdys sanat?
niin, ja mihin jäi yksi j-kirjain sanasta opiskelijoiden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, et itse hallitse edes tavallisia yhdyssanoja, joten olisin ihan hiljaa........😂
Kyllä hallitsen, äidinkielestä komea L saavutuksena. Kunhan nyt tylsyydessäni katselin tajuaako kukaan vitsiä. Ei tajunnut.
Vaikea tajuta, mikä siinä on niin vitsikästä, että esittää idioottia. Tietenkin se oli itsestään selvää, että kirjoitit tarkoituksellisesti yhdyssanat erikseen, mutta se ei selviä miksi.
Niin, mutta olen useasti törmännyt sanaan "opiskelia", puhumattakaan yhdyssanavirheistä.
Niin minäkin. Se ei vastaa käsitystäni vitsistä, eikä ole hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jää turhalta tyhmien opettamiselta enemmän rahaa ulkomailta tulleiden kotouttamiseen niin ettei tarvitse leikata köyhiltä.
Vähän sama kun sanottaisiin, että eduskunta voitaisiin lakkauttaa niin maksetaan Suomen velat… pisara meressä, ei vaikutusta.
Suurin ongelma on se, että opetuksesta on tehty sirkus: miten kukaan aivoilla varustettu voi kuvitella, että yhdellä aikuisella riittää aika opettaa uusi asia, ohjata uuden asian parissa, huomioidat erityiset, muut tuen tarpeet, kielipuolet ja käytösongelmaiset. Inkluusio romukoppaan ja luokkaan työrauha ja erityisluokat takaisin siinä määrin kuin niille on oikea tarve.
Vastuu takaisin kodeille ja oppijalle - ei vain oikeuksia.