Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kuulemasi vitsi?

Vierailija
06.01.2012 |

kerro se!

Kommentit (264)

Vierailija
81/264 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sen leffan, jossa on ne kaks homoa vuorilla?

-Taru sormusten herrasta

Vierailija
82/264 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi banaanit on tertussa? - se on Tertun oma asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/264 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä zombie sanoi tiselle? -Hanki elämä...

Vierailija
84/264 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on maailman pahin narkkari?
- aurinko. Se voi olla puolikin vuotta pilvessä.

Miksi joulupukilla on niin suuret kassit?
- Setulee vain kerran vuodessa.

En muista parempia :D

Vierailija
85/264 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki, yksi seitsemästä kääpiöstä ja Notre Damen kellonsoittaja meni vuorollaan selvännäkijän telttaan. 

Ekana ulos tuli Lumikki, kiljuen iloisena: "Jee! Minä OLEN maailman kaunein nainen!"

Toisena tuli kääpiö, onnessaan hänkin: "Jee! Minä OLEN maailman pienin mies!"

Vimmeisenä ulos tuli Quasimodo, mutta hän oli vihainen kuin elukka ja pauhasi: "Kuka HELVETTI on Hjallis Harkimo?!?!!"

Vierailija
86/264 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler-aiheisia vitsejä on netissä paljon, osa on kilttejä, toiset vähemmän kilttejä. Tässä pari kiltimpää.

- Hitler oli tekojensa jälkeen päätynyt Helvettiin, mutta oli käyttäytynyt niin hyvin, että Piru päätti päästää hänet lomalle Maan päälle viikoksi. Hitler lähtikin innoissaan aamulla, mutta palasi jo illalla takaisin. Piru tietenkin ihmetteli, että miksi? Hitler vastasi: Sielä on maailmankirjat sekaisin! Saksalaiset käyvät kauppaa ja juutalaiset sotivat...

- Venäläinen ja amerikkalainen olivat yhdessä lomalla Kanarialla, ja kun olivat ottaneet vähän miestä väkevämpää, niin innostuivat väittelemään. Venäläinen väitti että heillä on parhaat sukellusveneet, ne voivat olla veden alla yhtäjaksoisesti kolme kuukautta. Amerikkalainen uhosi, että ei tuo mitään, heidän sukellusveneet voivat olla pinnan alla vuoden. Ennen kuin venäläinen ehti jatkaa, nousi merestä vanhan näköinen sukellusvene, josta nousi natsien univormuun pukeutunut mies, joka nosti kätensä natsitervehdykseen. "Heil Hitler! Haben Sie Diesel?"

Vierailija
87/264 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:46"]

Lumikki, yksi seitsemästä kääpiöstä ja Notre Damen kellonsoittaja meni vuorollaan selvännäkijän telttaan. 

Ekana ulos tuli Lumikki, kiljuen iloisena: "Jee! Minä OLEN maailman kaunein nainen!"

Toisena tuli kääpiö, onnessaan hänkin: "Jee! Minä OLEN maailman pienin mies!"

Vimmeisenä ulos tuli Quasimodo, mutta hän oli vihainen kuin elukka ja pauhasi: "Kuka HELVETTI on Hjallis Harkimo?!?!!"

[/quote]

Eijei, se on kuka (lisää valitsemasi kirosana) on Matti-Esko Hytönen?

[/quote]

No eipäs vaan Johanna Tukiainen :P

Vierailija
88/264 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa blondin lyömään päänsä lasipöytään?

-käske miehen laittaa vehkeensä lasipöydän alle.

Vierailija
89/264 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ankalle kävi kun se joutui ensimmäistä kertaa veteen

-se kastui

Vierailija
90/264 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
91/264 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kattoa doctor who:ta ymmärtääkseen tämän:
-Knock knock
-Who's there?
-The doctor
-Doctor Who?
-exactly

Vierailija
92/264 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Väyrynen kävelee kadulla pingviini kainalossaan. Lenita Airisto tulee vastaan "Oho, mistäs tuon sait?" "Voitin bingossa" vastaa pingviini.

Vierailija
93/264 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sarvikuonolla on sarvi?

koska muuten se olisi vain kuono :'D

Tää on paras :D

Vierailija
94/264 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadilainen, Manselainen ja Turkulainen entinen opiskelijakaveri päättivät pitää tapaamisen opiskelun jälkeen.

Stadilainen sanoi nähdään stadis, täällä on sellainen mesta, että 17-18 on happy hour kaikki paukut -30%, sen jälkeen, joka 4:s paukku ilmainen.

Manselainen sanoi, Nääs kyl meill on paree paikka. Happy hour kestää 20 saakka ja sen jälkeen joka kolmas paukku ilmanen.

Turkkulainen sanos, että eihä toi mittä, meill o Turus sellane paikka, ett kaikki paukut o ilmasi ja sen jälkke saa viell naida Nissani takapenkill.

- Ei tollasta voi olla, sanoi stadilainen ja manselainen.

- missä se on ja koska oot käyny?

Turkkulaine: no ite asias em mä oo, mutt vaimo kävis ja kovast kehus.

Vierailija
95/264 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmoolaasen Pertin mennessä nukkumaan toissailtana, hänen vaimonsa kertoi jättäneensä valot päälle autotalliin. Pertti lähti takaovelle sammuttaakseen valot, mutta näkikin autotallissa varkaita kähveltämässä arvokasta kesärengassarjaa.

Pertti soitti poliisille, joka kysyi, onko joku murtautunut myös asuntoon. Pertti sanoi, ettei ollut. Poliisi sanoi sitten, että kaikki poliisiautot olivat varattu...ja ja neuvoi lukitsemaan asunnon ovet. He lähettäisivät auton heti, kun jokin niistä vapautuu.

Pertti sanoi selvä, sulki puhelimen ja laski kolmeenkymmeneen.

Sitten hän soitti uudestaan poliisille: "Terve, soitin äskettään, koska meillon väkiä rosvoamas autotallista renkahia. Ei tarvitte tulla enää. Mä ammuun ne". Sitten Pertti laski luurin paikoilleen.

Muutamassa minuutissa tuli kuusi poliisiautoa, erikoisjoukkojen Musta-Maija, helikopteri, paloauto ja kaksi ambulanssia. Poliisit vangitsivat varkaat paikan päällä.

Sitten yksi poliiseista sanoi Pertille: "Mun miälestä sää sanoot, notta olit ampunu rosvot".

Pertti vastasi: "Mun miälestä sää sanoot, jottei teillä ollu vapahia autoja."

Vierailija
96/264 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on mustalaisen alulla ja lopulla?

- Kumpikin oli harhalaukauksia Metsämäen raviradalla.

XD

Vierailija
97/264 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on insinöörillä ja salamalla?

Ensin välähtää.

Sitten korjataan vahingot.

Vierailija
98/264 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Robin!

ja voitteko kuvitella, että nauroin tälle vitsille monta kuukautta... toivon, että mielenterveyteni on kunnossa :D

Vierailija
99/264 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Robin!

ja voitteko kuvitella, että nauroin tälle vitsille monta kuukautta... toivon, että mielenterveyteni on kunnossa :D

mies meni kauppaan,lapio.

Vierailija
100/264 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski ajaa täydellä lastilla takaovi auki, siten että tavaraa putoilee tielle ja liikenne vaaraantuu. Takana oleva autoilija on tyrmistynyt ja haastaa kuskin oikeuteen. Oikeudessa rekkakuski aloittaa puolustuksensa: "Olin hiekoittamassa tietä..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi