Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI mies ei osaa laittaa astioita tiskikoneeseen tai noukkia ruoanjamat yms. tiskialtaasta... MIKA SIINA ON NIIIIIIN VAIKEAA??

Vierailija
28.05.2007 |

Muuten kyllä rassataan ja tuunataan, mutta nämä kotityö ovat niin prkleen hankalia sitten vissiin??? Tarvitsen näköjään palkankorotuksen työn vaativuudesta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes saat taas vähäksi aikaa tarpeeksesi ja sanot asiasta hieman PAINOKKAAMMIN.

Kotityöt ovat tappavan tylsiä, kuka niitä vapaaehtoisesti haluaisi tehdä? Ainoa asia, joka minua tässä aina vain ihmetyttää on se, kuka nämä tällaiset miehet kasvattaa, sukupolvi toisensa jälkeen?

Onko sinulla poikia?

Vierailija
2/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rätin käyttö voi olla noin vaikeaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt kun olen kotona ja lapsi vähän isompi ja aikaa on, olen alkanut pitää tiskipöydän aina siistinä ja puhtaana. Pistän aina, heti, välittömästi jokaisen likaisen astian koneeseen ja pyyhin roiskeet tasoilta. Ja kas kummaa, mies on alkanut olemaan tarkempi hänkin! Eli esimerkki toimii :).

Ja sama homma muuten sängyn petaamisessa. Mä petaan sen nykyään aina heti kun herään (mies herää arkisin mua vähän aiemmin) ja vkl kun mies nukkuu pitkään on sänky aina pedattuna hänen toimestaan! Kertaakaan en ole asiasta sanonut, pedannut vaan sänkyä säntillisesti :) eikä mennyt kuin pari viikkoa kun tapa tarttui mieheen! Ennen meillä sänky pedattiin ehkä kerran viikkoon ja kun vieraita oli tulossa...

Kokeile ap ihmeessä tätä, jos et riitaa tahdo asiasta nostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä