Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konpostitarkastajat

Vierailija
01.04.2026 |

Nyt kun taas nuo kompostitarjastajat alkaa tunkeutumaan ihmisten pihoihin niin taas saa valvontakameroista hyviä videoita kun minun koirat ei tiedosta että nämä saa tukeutua heidän reviirille kutsumatta. Nämä tarkastajat kun ei oikein tajua sitä että pihani on portilla ja aidoilla suljettu ja portissa on koirieni kuvat useassa kyltissä jossa lukee täällä vartioin minä niin siltikin nämä tukeutuu kutsumatta aitojen sisäpuolelle. No itseään saa syyttää jos koirani puree näitä tarkastajia

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte mitä niille tulee tehdä

Vierailija
2/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen tähden te pelkäätte kompostitarkastajia? Ei ne vie teidän tontilta mitään. Saatte jopa neuvoja kompostoinnista, jos itse ette osaa hommaa. Eikä ne veloita mitään.  Nuohoojat tulevat myös sun arvokkaalle tontillesi, kiipeävät katolle ja tulevat vielä sisätiloihinkin ja ottavat maksun käynnistään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen tähden te pelkäätte kompostitarkastajia? Ei ne vie teidän tontilta mitään. Saatte jopa neuvoja kompostoinnista, jos itse ette osaa hommaa. Eikä ne veloita mitään.  Nuohoojat tulevat myös sun arvokkaalle tontillesi, kiipeävät katolle ja tulevat vielä sisätiloihinkin ja ottavat maksun käynnistään. 

En minä niitä mitenkään pelkää. En vai tykkää kun tuntemattomat ihmiset tulee tutkimaan nurkkia ja syyllistämään kun en kannata heidän vihreää ideologiaa. Minua vituttaa suuresti se että nämä ideologiset pellet kuvittelee omaavansa oikeuden määritellä miten muuten saa elää ja mitä muut saa tehdä. Eihän nämä vihreät naiset itsekään suostu joustamaan arvoistaan ja elämään sekä tekemään niin kuin muut haluaa

Vierailija
4/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä niitä mitenkään pelkää. En vai tykkää kun tuntemattomat ihmiset tulee tutkimaan nurkkia ja syyllistämään kun en kannata heidän vihreää ideologiaa. Minua vituttaa suuresti se että nämä ideologiset pellet kuvittelee omaavansa oikeuden määritellä miten muuten saa elää ja mitä muut saa tehdä. Eihän nämä vihreät naiset itsekään suostu joustamaan arvoistaan ja elämään sekä tekemään niin kuin muut haluaa

Semmone  lisäys vielä että siittä nuohoojasta on oikeasti hyötyä minulle ja ne auttaa turvallisuuden kanssa. Komostotarkastajilla ei ole mitään muuta annettavaa kuin ideologiset vaatimukset. Eikä ne ideologiset vaatimukset koskaan ole ilmaisia vaan niihin liittyy aina jotain mikä maksaa

Vierailija
5/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotat sikiää hyvin jos ei tarkasteta, laiskat ei tee ja hoida kompostejaan oikein

Vierailija
6/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkähän takia olet ilmoittanut kuntaan/kaupunkiin kompostoinnista? Se ei oli pakollista. Mikä muuten on otsikon "konpostitarkastaja"?  

Vierailija
7/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompostitarkastaja on turhake, jonka palkka kustannetaan yhteisistä varoista. Siitä ei ole mitään hyötyä yhtään kenellekään. Niin kuin nuohoojasta on. Vai siivoaako kompostitarkastaja muka kompostin ja pesee sen?

Vierailija
8/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotat sikiää hyvin jos ei tarkasteta, laiskat ei tee ja hoida kompostejaan oikein

Kompostitarkastajako ne ajaa pois? Jää koko vuodeksi siihen kompostin viereen asumaan, ettei rotta pääse kompostiin

Vierailija
9/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkähän takia olet ilmoittanut kuntaan/kaupunkiin kompostoinnista? Se ei oli pakollista. Mikä muuten on otsikon "konpostitarkastaja"?  

Pakko oli ilmottaa ja kyllä se oli rangaistuksen urallani. Maksujen kansvattaminen sen takia jos en olisi sitä tehnyt on rangaistus.

Olen syvästi pahoillani tuosta suunnattomasti vääryydestä kun minulta tuli kirjoitusvirhe kun painoin n kirjainta m kirjaimen sijasta. Voinko järjestää sinulle kriisiapua ja terapiaa tästä suunnattomasti vääryydestä ja kauheudesta mistä selvästikin aiheutui sinulle noin suuria traumoja?

Vierailija
10/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blondi laski pihalla alushousunsa?

Joku huusi, että ny se v*tun tarkastaja tulee!

Vierailija
11/11 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun sitten sikiävät, naapuruston kissat hoitavat ne pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi