Miehellä toinen nainen?
Tsekkasin miehen työkännykkää, salaa tosin. Ja sieltä löytyi viesti, nimenä vaan HH ja viesti oli näin; Olin syömässä ku soitit! Ehdottamasi reissut kuulostavat mukavilta. Soita nyt jos ehdit! Mies oli soittanu hälle 3 kertaa tänään ja edellisen kerran viime ti. Nuo tiedot oli äkyvissä, muita lähetettyjä viestejä ei. Pettääkö se nyt mua? Miten voin ottaa puheeksi asian?
Kommentit (12)
Toisaalta jos kännykkä käytössä kotonakin, tekstari selvästi kertoo, ettei kaikkina aikoina ole soveliasta soittaa, mutta tuolloin miehellä oli hyvä aika puhua. Siis salattavaa..
Ei muiden kännyköitä tule käpälöidä!
Minä ja salarakkaani viestitellään välillä ihan arkisiakin asioita.
Tulee varmasti todisteita lisää jos pelaan kottini oikein...
ap
Nainen oli. Ja ei kotikaupungista eikä työkaupungista. Miehen ex asuu tuossa kaupungissa.
ap
mitä ihme hissukoita te naiset olette kun ette uskalla miehellenne PUHUA? ei ne mitään v*tun ylijumalia ole..
Ei paljastu sinun kännykän tutkimisesi ja asia hoituu siististi. Miehelle ei jää saumaa kieltää ja pimittää asiaa. Toisaalta voithan olla väärässäkin eikä miehesi petä. Ei aina kannata alkaa riehumaan, jää äkkiä vaan paskaa käteen.
Et kai oleta, että he jokaisessa viestissään kirjoittelevat vielä tarkemmin, että iih ja aah ja rakastan sinua ja oivoi? Sävy on läheinen ja kellekään ei soiteta kolmesti perään, ellei ihminen ole sellainen kontakti, että SINÄKIN hänet tuntisit. Nyt mietit vielä, onko miehellä ollut menoja, onko hankkinut uusia harrastuksia, onko ollut uudenlaisia ajatuksia, onko ollut kekseliäs sängyssä, onko ollut kiinnostunut ulkonäöstään, onko halunnut omaa aikaa, kirjoitteleeko esim. sähköpostia niin ettet sinä vain olisi paikalla...
Hei, olen ollut tuossa tilanteessa. Minusta tuo ON ilmiselvää.
t. 16
Jos mies jää kiinni tuollaisesta?
myös äänen sävystä ja vastaustyylistä voit päätellä suhteen laatua. pidähän ajantasalla.