Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Vakiintuneet, kaantavatko komeat miehet edelleen paasi? Ja kaikille toisinpain, keraatko edelleen katseita (muilta kuin omalta mieheltasi)?

Vierailija
28.05.2007 |

Mistä tämä kysymys on peräisin:

Kävin tänään tutustuttamassa lapsia tulevaan päiväkotiin, jossa aloittavat syksyllä. Poislähtiessäni yhtaikaa autoille tuli eräs isä poikansa kanssa (haki siis pojan tarhasta kotiin). Huomasin, että katsoin miestä kerran ja toisenkin :) Huvitti itseänikin, ja mitä nyt kotimatkalla mietiskelin, niin tajusin kyllä että katselen edelleen mielelläni mieskomeuden perään, vaikka olen täysin vakiintunut kolmen lapsen äiti, jonka omassa miehessäkään ei ole mitään valittamista.

Ja tuo toinen kysymys, kyllä myös ko. mies vilkuili perään. Eikä ole edelleenkään ainut mies, joka sen tekee. En tiedä miksi, mutta ihan mukavaa se on huomata että vieläkin kääntää edes joidenkin katseita, vaikka onkin jo tällainen kehäraakki ;)

En tällä kysymyksellä tarkoittanut siis mitään haikailua sun muuta, kunhan vaan mietiskelin illan ratoksi sitä, että komeita miehiä on aina hauska katsella, mutta onko teistä muista? Ja miten on, onko muista mukavaa, jos muutkin kuin oma mies vielä vilkuilee? Ja tällä vilkuilulla tarkoitan samaa kuin omalla miesten vilkuilullani, eli sellaista viatonta peräänkatselua, en mitään muuta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, pitkätukkainen hevimies... Taatusti minun pääni pyörähtää!

Sitä en sitten tiedä katsotaanko minun perääni...

Vierailija
2/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies kauppakeskuksessa oli juuri tulossa liukuportaille alaspäin kun minä menin ylöspäin. Hymyili minulle (MINULLE!!) ja katsahti sillä silmällä. Minulla ihan siistit vaatteet, mutta ei mitkään katseenkääntävät. Kengät oli korkeakorkoiset, muutoin olin varsin arkisen näköinen. Meikattuna ja laitettuna käännän kyllä katseita, mutta arkisena en erotu massasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita miehiä katsoo ilokseen.

Vierailija
4/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson miestä, joka on ainakin pitkä, raamikas eikä komeat piirteetkään ole haitaksi. Miksipä en :)

Minä en enää katseita kerää, vähän on elähtänyt ilme... Pitäisikin tsempata - ei katseiden vuoksi - vaan ihan omaksikin iloksi.

Vierailija
5/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti katson komeaa miestä pitempäänki. Jos on oikein komea, saatan kääntyä katsomaan peräänki, tosin vain yksin ollessani.

Tiedän satavarmasti että miehet katsovat minua. Tai ainakin rintoja vaikka niitä en aina niin anteliaasti esittelekään. Siskoni sanoin: huomasitko, taas puhuttiin sun rinnoille, eikä sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän