Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kadehditko ystävääsi ja miksi?

Vierailija
28.05.2007 |

Mä kadehdin. Niillä on iso omakotitalo, 2 autoa ja hyväpalkkaiset työt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella 3 lasta ja viettää boheemielämää Käpylässä ihanassa puutalossa.

Toista kadehdin, koska on niin trendikäs ja omaa hyvän maun vaatteiden ja sisustuksen suhteen, asuu perintökämpässä Tölössä ja matkustelee paljon.

Vierailija
2/6 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu todella LUKAALISSA. Ystävä nai rahaa. On toki itsekin töissä, mutta ei sellaista elintasoa pidetä yllä hänen kaupan kassan palkoilla. Heillä on myös 2 autoa, 3 lasta ja siivoja käy kerran viikossa. Vähäks mä oon kade.... Matkustelevat tosi paljon ja eksoottisissa kohteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä tuntuu aina menevän kaikki juuri niinkuin suunnittelee/haluaa/haaveilee. Vastoinkäymiset/epäonnistumiset eivät kuulu hänen elämäänsä. Nai rikkaan miehen, iso talo, autot jne kun minä kärvistelen köyhyydessä. Argh!

Vierailija
4/6 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kun on suku, jonka kaikilla muilla jäsenillä paitsi itsellä on mottona " toisia ei auteta, vaikka mikä olisi" .

Vierailija
5/6 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta välillä on pieni kateuden tunne iskenyt..asioista, joita itse haluaisin, mutta onneksi taitaa olla vain ajankysymys, kun itse saan sellaisia asioita.

Tietysti läskinä välillä kadehdin niitä, jotka voivat syödä herkkuja lihomatta.

Vierailija
6/6 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin niitä jotka odottavat kolmatta lastaan mutta sellaisia ei tuttavapiirissäni tällä hetkellä ainakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi