Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppasi myyjä

Vierailija
08.09.2026 |

Saattaa tietää hyvinkin paljon sinusta.  kassa  näkee kaikki mitä aina ostat kaupasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten pitäisi tehdä? Lopettaa kokonaan syöminen? Oletko jo itse lopettanut?

Vierailija
2/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kaupan tyttö on ihmeissään kun hihnalle läväytetään liukkaria, kesäkurpitsa ja paketti kortonkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko, että kovin moni myyjä jaksaa tai edes ehtii kytätä sitä, mitä itsepalvelukassalla ostan.

Vierailija
4/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miksi se olisi minulle joku ongelma?

Vierailija
5/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hurja, miten noloa! Nyt se tietää, että ostin juuri tomaattia, kurkkua,  juustoa, jauhelihaa, broilerisuikaleita, palvikinkkua leivän päälle, kokonainen keräkaali, sipulia, makaronia, perunapussi, kananmunia ja ruisleipää. Hammastahnaakin ostin. 

Juu... ja juomiakin oli. Peräti kaksi tölkkiä rasvatonta maitoa.  Mehuakin meinasin ostaa, mutta onneksi jätin hyllyyn.

Pahinta kaikessa on, että ostoskorissa oli myös kahvipaketti ja paistopisteeltä kolme korvapuustia sekä vielä keksejä. Olisiko pitänyt selittää, että äiti on tulossa kahville. 

Vierailija
6/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄÄN myyjää ei kiinnosta mitä ihmiset ostaa. Ei tipan vertaa. Ei muuta ku seuraava asiakas työn alle ja päivän päätteeksi himaan odottelemaan palkkaa. T.myyjä

Vierailija
7/7 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä usko, että kovin moni myyjä jaksaa tai edes ehtii kytätä sitä, mitä itsepalvelukassalla ostan.

Ei meitä kiinnosta sun ostokset edes palvelukassalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi