Söin kokonaisen suklaalevyn
Hyi saakeli. Itseinho vaan kasvaa. Okei, olen ihan normaalipainoinen, enkä todellakaan joka päivä syö suuria määriä herkkuja. Mutta kokonaisen suklaalevyn! KERRALLA!
Ensimmäiset 2 riviä maistuivat vielä ihan hyviltä, niiden jälkeen ei niin.. Onko muilla välillä vaikeuksia jättää jonkin syöminen kesken vaan on 'pakko' jatkaa loppuun asti?
Kommentit (50)
Mitä hittoa? SUklaalevyhän menee yhdellä hotkaisulla.
Irtokarkkeja ostan vähintään 400g ja kaikki kerralla nassuun. Ei silti ole ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Irtokarkkeja ostan vähintään 400g ja kaikki kerralla nassuun. Ei silti ole ylipainoa.
400 grammaa irtareita on kyllä aika hurja määrä. Mitäköhän kroppa tykkää.
saman ongelman kanssa kamppaileva ilmoittautuu
No ei varmaan yhtä paha noin harvakseltaan syödä isompaa määrää kerralla kuin että söisi normaalimman määrän, mutta vaikka joka päivä. Syö loppupäivä tavallisesti niin ei tule ahmittua enemmän myöhemmin.
Söisin varmaan kanssa mutta mulla hampaita vihloo suklaa, saattaa olla reikien alkuja. Pitäis käydä hammaslääkärillä.
Tämän takia en enää koskaan osta suklaalevyä. Pelkän patukan jos ostan. Lahjaksi saadut syön hyvällä omallatunnolla jos jonk7n kerran vuodessa menee levy tai konvehtirasia niin ei se maailmaa kaada.
Syön minäkin joskus kokonaisen suklaalevyn, jos sattuu mieli tekemään. Kun pidän itsestäni yleisesti ottaen hyvää huolta, voin aivan hyvällä omatunnolla välillä antaa mielitekojen johdattaa minua. Ehkä minulta puuttuu jonkinlainen erityisesti naisiin vaikuttava itseinhogeeni kun en näe tässä mitään ongelmaa.
- M55 / 178 / 72
Vierailija kirjoitti:
Sama. Syön JOKA PÄIVÄ karkkipussin ja olen hyväkuntoinen normaalipainoinen pitkä mies.
Tietysti jollain tanhupalloilla jo se mariekeksi teen kanssa on maailmanloppu😆
Vierailija kirjoitti:
Syön minäkin joskus kokonaisen suklaalevyn, jos sattuu mieli tekemään. Kun pidän itsestäni yleisesti ottaen hyvää huolta, voin aivan hyvällä omatunnolla välillä antaa mielitekojen johdattaa minua. Ehkä minulta puuttuu jonkinlainen erityisesti naisiin vaikuttava itseinhogeeni kun en näe tässä mitään ongelmaa.
- M55 / 178 / 72
Emme edes tiedä aloittajan sukupuolta? Outo kommentti.
Vierailija kirjoitti:
- M55 / 178 / 72
Jatkan vielä sen verran, että koska syön yleensä normaalisti, enkä ole tappanut itseltäni nälän tuntoa, tarkoittaa suklaalevyn syöminen yleensä sitä, ettei loppupäivänä tarvitse syödä juuri mitään, tai edes seuraavana aamuna jos levyn on kiskonut illan päätteeksi. Sama koskee muitakin herkkuja kuten vaikkapa jäätelöä, jota saattaa joskus mennä puolikin pakettia jos makeanhammasta kolottaa. Jos herkuttelut syö muiden lisäksi eikä tilalle, paino varmaan alkaisi helposti nousta.
Vierailija kirjoitti:
Söisin varmaan kanssa mutta mulla hampaita vihloo suklaa, saattaa olla reikien alkuja. Pitäis käydä hammaslääkärillä.
Luultavimmin mikromurtumia. Osta tätä:
https://www.elmex.fi/products-range/sensitive/elmex-sensitive-professio…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Syön JOKA PÄIVÄ karkkipussin ja olen hyväkuntoinen normaalipainoinen pitkä mies.
Tietysti jollain tanhupalloilla jo se mariekeksi teen kanssa on maailmanloppu😆
Näytät hyväk7ntoiselta mutta mitäköhän tuo tekee terveydelle pitkällä tähtäimellä? Jotain ravitsevampaa jää syömättä sen lisäksi että ahdat päivittäin moskaa sisääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- M55 / 178 / 72
Emme edes tiedä aloittajan sukupuolta? Outo kommentti.
Totta. Asia vaikutti vain niin itsestäänselvältä, kun en ole tavannut ikinä yhtä ainoaa miestä, joka alkaisi itkeä jonkun satunnaisen suklaalevyn syömisen perään. Sellaisia naisia sen sijaan tunnen parikin. Tämä varmasti väritti ajatteluani. Ei se toki ajatusta vääräksi tee.
Täh? Syötäväksihän se suklaalevy ostetaan. Jos sitä ei syö kerralla, riittää siitä sitten moneksi päiväksi eikä se tee hyvää hampaille. Mieluummin syön kerralla sen mitä ostan. Eikä yksi suklaalevy edes ole iso. Ei tule edes paha olo sellaisen syömisestä.
Ei ole mitään järkeä niputtaa yhteen 195-senttisen salilla treenaavan miehen ja 155-senttisen lukemista harrastavan pikkutädin syömisiä.
Noita makusuklaalevyjen syömistä on tosi vaikea jättää kesken. Siis jotain Dumle ja avec murusia sisältäviä. Menee kyllä levy kerrallaan.
Joo, todella ärsyttävää. Itekin tulee joskus kaupasta levy kädessä ( 1kerta kuukaudessa ehkä) ja aina tulee yhtä paha olo, että miksi pitää mennä ostamaan. Se levy syödään kuin ruokaan.