Yliopiston kahvilassa on elegantti fiilis juoda kahvia
Kommentit (41)
Parin vuoden päästä istut sitten työpaikkasi kahvihuoneessa samalla asialla. Eikö yliopistokoulutus takaa sitä etteikä kahvihuone muistuttaisi enemmän kahvikoppia.
Saako sinne siis persutkin poiketa puliukkokamppeissaan?
Itse menen mieluummin Ekbergille jos haluan fiilistellä. Sinne ei sentään collegehousuiset lippisukot pääse. Tai siis pääseehän he, mutta lähtevät kalpeina pois katsottuaan hinnastoa.
Mä käyn siellä leivarikaffeilla ja vedän pullon skumppaa puokkiin seuralaisen kanssa, 60€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että kuka tahansa voi mennä sinne yliopiston kahvilaan juomaan kahvia? Useimmilla on vaan jotain oikeasti tärkeää tekemistä.
Et sinä sinne pääse rakas kulta
Sinne pääsee syömään lounastakin kuka tahansa.
Tiesitkö, että amk:ssa on myös kahvia?
Mä tykkään fiilistellä Hotelli Tornin Ateljee-baarissa. Se on toinen lempparini Ekbergin ohella. Siellä tarjoilut toki pelkästään nestemäiset eli ensin pitää syödä jossain. Viimeksi kun kuohuviiniä ostin niin pullon hinta oli vähän yli satasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tiedekunnasta.
Teekkaripojat on aika weetee, joka toinen sana v.... u.
Kaikki naiset ovat kädestä pitäen kiitelleet jotka ovat viellä kyenneet aktin jälkeen.
Haaveita vaan tiedätkös sen .....
Omin käsin onneen on mennyt sun nuoruutes.
Ainakaan Tampereen yliopiston ruokalassa ei kovin eleganttia oloa tule. On sitä aika paljon hienompiakin paikkoja olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että kuka tahansa voi mennä sinne yliopiston kahvilaan juomaan kahvia? Useimmilla on vaan jotain oikeasti tärkeää tekemistä.
Et sinä sinne pääse rakas kulta
Sinne pääsee syömään lounastakin kuka tahansa.
Persaukiset syö 3 eurolla minä en kehtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Tampereen yliopiston ruokalassa ei kovin eleganttia oloa tule. On sitä aika paljon hienompiakin paikkoja olemassa.
Kyllä fiksu DI-mies minulle konetalossa sumpit tarjosi 🥰
Ha ha ha ha haaaaa !
Itse olen Budapestissä, voin piipahtaa kadunvarteen kahviloihin milloin tahansa! Lämpöäkin on 30 astetta.
Jos haluat todellista glamouria💅 niin lähde vaihto-oppilaaksi Pariśen yliopistoon. Sitten varmaan🙄 hävettää mitä olet luullut elegantiksi.
Uskon että olis. Harmittaa, kun en koskaan mennyt yliopistoon.
😂 Juu, ei puhuta muuta kuin akateemista!
🥳🍻🍻🍾🤪
LUT kuittaa
Vierailija kirjoitti:
Kiva kulaista kuumat kahvit naamaan, että pääsee istumaan hapettomaan opetustilaan...
Vierailija kirjoitti:
Niin 🤤
Miksi istut siellä? En voi turhampaa keksiä. Miellyttävämpää olisi juoda kahvia kotonaan.
En minä työpaikallakaan istu juomassa kahvia jos siellä ei ole pakko olla. Ei tuo siitä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi istut siellä? En voi turhampaa keksiä. Miellyttävämpää olisi juoda kahvia kotonaan.
En minä työpaikallakaan istu juomassa kahvia jos siellä ei ole pakko olla. Ei tuo siitä eroa.
Niin hienoa
Mä käyn matematiikan laitoksen kahvilassa vetäisemässä kahvin ja sämpylän kun siellä ei tarvitse lörpötellä tyhjiä kuten omassani vaan kaikki muut ovat hiljaa ja keskittyvät ajattelemaan. Terveisiä vaan kasvatustieteen laitokselta.
Haaveita vaan tiedätkös sen .....