HS: Olivia Oraksen kuolemasta tehty rikosilmoitus - Taustalla rasvaimu kauneusklinikalla
Olivia Oraksen vanhemmat ovat tehneet tyttärensä kuolemasta rikosilmoituksen. Taustalla on rasvaimu, joka tehtiin helsinkiläisellä yksityisellä kauneusklinikalla. Kuolema tapahtui puudutuksen yhteydessä.
Kommentit (706)
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt vahvistui vauvan epäilykset klinikasta. Miksi oi miksi joku edes menee operaatioon tuollaiseen paikkaan, jolla on huono maine jo entuudestaan ja toimintaan liittyy paljon ongelmia?
Vaikuttajayhteistyö.
Toivottavasti tekee vielä haudan takaa postauksen, jossa esittelee tuloksia.
Rasvaimuun on kuollut ennenkin naisia. Joku tunnettu henkilö muutamia vuosia sitten. Maailma ja some antavat ihan väärää ihmiskuvaa.
Tyhmyydestä kärsii.. nyt vanhemmat ja läheiset.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8c42b61c-ea2f-4cda-844a-84005ccc75ea
Yleislääkäri psc.
Plastiikkakirurgien oma yhdistys on siis halunnut tyypin pois alalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laihuuden ihannointi" ?
Eihän tuo tyyppi edes koskaan ollut mikään erityisen laiha. Päinvastoin, vähän pyylevä pullaposki.
Ilmoittakaa välittömästi tämä toksinen ja täysin ala-arvoinen kommetti pois 🤮.
Henkilö on menehtynyt.Henkilö ei menehtynyt, hän kuoli.
Etkö ymmärrä suomen kieltä?
Menehtynyt on synonyymi sanalle kuollut.
Miten tyhmä pitää olla ettei tuota tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8c42b61c-ea2f-4cda-844a-84005ccc75ea
Yleislääkäri psc.
Plastiikkakirurgien oma yhdistys on siis halunnut tyypin pois alalta.
Jännä vaan ettei ole vielä saatu alalta,vaikka vakavia juttuja liitetty häneen jotka uhkaa potilasterveyttä.
Toivottavasti tämä herättää täällä olevat idiootti menemästä tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Plastic surgery center
Palstalla näemmä tiedettiin/arvattiin oikein. Olisipa jo aiemmat ko. yrityksestä tehdyt potilasturvallisuutta koskevat kantelut ja rikosilmoitukset johtaneet järeämpiin toimiin niin tältäkin kuolemantapaukselta olisi voitu välttyä.
Onko paikalla hoitajaa / lääkäriä / nuuta tietäjää, joka osaisi sanoa, onko rasvaimussa, joka tehdään ilman nukutusta, ollenkaan avattu suoniyhteyttä ja monitoroidaanko elintoimintoja mitenkään muutoin toimenpiteen aikana?
Lainsäädäntöä pitäisi ainakin muuttaa niin, että vain koulutettu plastiikkakirurgi saisi suorittaa alan leikkauksia ja vaativampia toimenpiteitä, kuten tuo rasvaimu taitaa olla.
Kyllä on surkea tapa kuolla. 27-vuotiaana rasvaimuun. Yhdenlainen surullinen ajankuva tämäkin. En muutenkaan käsitä miksi tuon ikäinen menee rasvaimuun. Ja tämä oli vielä normaalipainoinen.
Minä kävin läskileuan rasvaimussa pari vuotta sitten sattumoisin juuri tuossa Plastic Surgery Centerissä. Kirurgi puhui murtaen suomea, mutta leikkaus onnistui ihan hyvin. Puuduttivat naaman alaosan ja siitä vaan jollain kanyylilla imeskeli läskit pois.
Ehkä mulla kävi moukan tuuri, kun olen edelleen elävien kirjoissa. Olen lisäksi melkein tuplasti vanhempi kuin tuo Olivia
Täytyy olla totaalisen tyhmä, että menee tuon puljun asiakkaaksi, onhan tuosta varoiteltu jo vuosia! Eikö Olivia ollut tietoinen kohusta?
Vierailija kirjoitti:
Onko paikalla hoitajaa / lääkäriä / nuuta tietäjää, joka osaisi sanoa, onko rasvaimussa, joka tehdään ilman nukutusta, ollenkaan avattu suoniyhteyttä ja monitoroidaanko elintoimintoja mitenkään muutoin toimenpiteen aikana?
Olin itse kyseisessä toimenpiteessä keväällä, saman lääkärin tekemänä. Minulla ei seurattu mitään verenpainetta tai vastaavaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan klinikka se kohuttu Plastic Surgery Center, joka on aiemminkin ollut ongelmissa? Pohdin...
Olisko tullut ongelmia taas jonkun puudutus/nukutusaineen käsittelyssä?
Tai pistetty suoraan suoneen. MOT ohjelmassahan kerrottiin tapauksesta, jossa yrityksen perustaja oli katkaissut suonen, joka valui verta valtoimenaan, eikä ko puoskari kyennyt muuhun kuin karjumaan hoitajia antamaan epästeriiliä tavallista talouspyyhettä millä epätoivoisesti yritti painella leikkausaluetta saamatta vuotoa loppumaan ja aiheuttaen potilaalle pahan tulehduksen. Onneksi hoitaja oli sillä kertaa lopulta saanut haettua paikalle koulutetun kirurgin, joka pelasti potilaan pahemmalta kohtalolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laihuuden ihannointi" ?
Eihän tuo tyyppi edes koskaan ollut mikään erityisen laiha. Päinvastoin, vähän pyylevä pullaposki.
Ilmoittakaa välittömästi tämä toksinen ja täysin ala-arvoinen kommetti pois 🤮.
Henkilö on menehtynyt.Henkilö ei menehtynyt, hän kuoli.
Etkö ymmärrä suomen kieltä?
Menehtynyt on synonyymi sanalle kuollut.
Miten tyhmä pitää olla ettei tuota tiedä?
Nää kielikukkaset on joskus koomisia.
Kuolemahan ei ollut turha, vaikka hyvin traaginen. Hänen kuolemansa ja siihen johtaneet syyt ovat nyt kirvoittaneet erittäin tärkeää keskustelua laajemminkin.