Poistattaja, pelkäätkö, että omakin mielipiteesi muuttuu, jos Johannes Kosken twiiteistä keskustellaan vapaasti?
Oletko sinäkin huomannut jotain rikosuutisista ja nyt yrität epätoivoisesti pitää havaintosi pinnan alla? Senkö takia tämä ottaa niin koville?
Kommentit (9)
Jep. Ei mene kauaa, kun poistattaja on itse se, jota täällä haukutaan persuksi. Oi voi.
Poistattaja lipuu Johannes Kosken jalanjäljissä suoraan syvään päätyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se edes on?
SILAKKALIIKKEEN PERUSTAJA!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka se edes on?
Poistattaja on se, joka hiki päässä ilmoittaa itselleen epämieluisia ketjuja poistoon.
Taitaa johannes itse availla näitä ketjuja kun nolosti kukaan ei ole huomannut moneen kuukauteen tuon mielipiteitä somessa.
Jos poistattaja näkee vielä yhdenkin kerran viestin, jossa viitataan Johannes Kosken persuuntumiseen, hänestä itsestään tulee persu.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa johannes itse availla näitä ketjuja kun nolosti kukaan ei ole huomannut moneen kuukauteen tuon mielipiteitä somessa.
Poistattaja ei ikinä anna anteeksi Johannes Koskelle, että tämä persuutti hänet.
Poistattaja on jo varannut ajan Halla-aho-tatuointiin.
Vierailija kirjoitti:
Poistattaja on jo varannut ajan Halla-aho-tatuointiin.
Poistattajan tatuoinnissa Halla-aho ja Johannes Koski suutelevat vauvapalstan etusivun edessä.
Poistattaja on jo sopertanut persujen uskontunnuksen: "Ki-ki-kiitos mestari!"
Johannes Kosken persuuntuneet mielipiteet elävät nyt vuokravapaasti poistattajan päässä.
Ei näitä käsin poistatella. Skripti on tänään laittanut 127 ketjua poistoon. Sori siitä.
Poistattaja on oikeasti persuuntumassa. Parin kuukauden päästä on samassa pisteessä kuin Koski.