Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?
Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa?
Kommentit (394)
Pienet huomioimattomuudet. Videoiden katselu puhelimesta äänet päällä kun nukut vieressä, telkkarin pauhattaminen kun yrität keskittyä opiskeluun läppärillä keittiön pöydällä, lopun jugurtin syöminen kun olit juuri aikaisemmin sanonut että säästät sitä ruuanlaittoon. Sellaiset pienet asiat jotka periaatteessa menee yksittäisen mokailun piikkiin, mutta viiden vuoden jälkeen tajuat ettei sitä toista vaan oikeasti, aidosti kiinnosta, vaikka aina eron kynnyksellä itketään ja vannotaan rakkautta.
Vauvakielellä lässyttäminen. Ei siis kettuilutarkoituksessa tai vitsillä vaan aivan tosissaan. Epäilin hänellä jonkinlaista kehitysviivästymää tai lievää kehitysvammaa mutta todennäköisempi syy taisi olla yhdistelmä neuroepätyypillisyys + käsittelemättömät lapsuustraumat + runsas alkoholinkäyttö. Juomisen vakavuus paljastui vasta sen jälkeen, kun olimme aloittaneet tapailun joten vaikka hän olisikin osannut kommunikoida ikäisensä tasolla, olisi hänen alkoholiongelmansa laittanut joka tapauksessa pisteen deittailulle.
Se kun mies heittelee koko ajan ilkeitä piikkejä, jotka menee henkilökohtaisuuksiin ja sanoo aina perään, että se oli vitsi.
Väitti exänsä olevan mielisairas alkoholisti joka ei töissä pystynyt käymään.
Kun menimme erääseen vaatekauppaan mies meni äkkiä oudoksi ja ryntäsi ulos,syy selvisi kun myyjä tuli luokseni ja kysyi ensin normaalisti voiko auttaa mutta lisäsi sitten,että varo sitä. Myyjä oli tämä exä. Nätti,tavallinen töissä käyvä nainen joka oli joutunut heittämään miehen ulos omistamaan asunnosta..
Kaasuvaloitus ja rakkauspommitus. En tunnistanut näitä nuorena tyttönä ja vietin 22 vuotta elämästäni miehen kanssa,joka lytisti itsetuntoni täysin ja sai minut tuntemaan itseni hulluksi,huumorintajuttomaksi ja tyhmäksi ( "Et sä osaa". "Se oli vaan vitsi". "En ole koskaan sanonut noin".)
Nyt jos suhteen alussa alkaa se matkoille ja festareille vieminen niin että mies pyytämättä maksaa liput, ostelee koruja ja hehkuttaa miten ihana olen eikä voi uskoa että sai näin ihanan naisen niin se suhde loppuu siihen.
Samoin jos mies vähättelee ja vittuilee vitsinä,suhde on siinä.
Alkoi todella nopeasti "unohdella" pieniä tavaroitaan mun luo, toi sinne hammasharjan jo kk tapailun jälkeen ja halusi hyllytilaa itselleen, haukkui exiään ja puhui jatkuvasti naispuolisista ystävistään (joille minua ei ikinä esitelty lopulta), käytti todella paljon ilkeää huumoria ja seurasi reaktioitani, ja jos loukkaannuin ja joki kommentti tuntui pahalta, niin se oli vain ja ainoastaan minun ymmärtämättömyyttä hänen mielestään, vaikka olen tosi huumorintajuinen ja itseironinen. Hän ei koskaan osannut pyytää anteeksi, ei koskaan. Hänessä ei koskaan ollut mitään vikaa tai tehnyt mitään väärin. Haukkui tuntemattomiakin, rattiraivosi, arvosteli ohi menevien naisten ulkonäköä jne. Piti itseään älykkäänä ja muita tyhminä. Oli ja on edelleen sosiaalisissa tilanteissa hyvin supliikki ja iloinen herrasmies, mutta totuus on kyllä ihan toista kun yleisö häviää. Kamala mies, onneksi pääsin eroon.
.... sanoi, ettei ole alkoholisti .... no oli kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Pienet huomioimattomuudet. Videoiden katselu puhelimesta äänet päällä kun nukut vieressä, telkkarin pauhattaminen kun yrität keskittyä opiskeluun läppärillä keittiön pöydällä, lopun jugurtin syöminen kun olit juuri aikaisemmin sanonut että säästät sitä ruuanlaittoon. Sellaiset pienet asiat jotka periaatteessa menee yksittäisen mokailun piikkiin, mutta viiden vuoden jälkeen tajuat ettei sitä toista vaan oikeasti, aidosti kiinnosta, vaikka aina eron kynnyksellä itketään ja vannotaan rakkautta.
Eron kynnyksellä itketään, koska jäädään yksin. Ei se ole rakkautta, vaan ollaan totuttu siihen toiseen
Kappas, tämä keskustelu on saanut kruunun. Ihan ansaitusti. Hätkähdyttävän moni joko ei tunnista tai sortuu vähättelemään suhteen alun pieniä varoitusmerkkejä. Oikeasti hevonen ei potki rakkaudesta eikä vihollisesta tule rakastajaa kuin romanttisessa komediassa.
Mies oli juonut vajaan pullollisen kossua tullessaan ensi kertaa luokseni. Lopun hän toi mukanaan ja joi pois ensimmäisen puolen tunnin sisään. Tarjosi toki minullekin. Olin ollut ihastunut häneen sitä ennen, kun tapailimme muutaman kerran muualla. Ihastus karisi ja siitä hetkestä tajusin että ei tästä vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan. Seurustelimme kuitenkin muutaman vuoden, mutta yhteen muutto- tai naimisiinmenointoa ei enää ollut.
Eksien haukkuminen. Loi myös tunnelman että mun kiinnostuksenkohteet on jotenkin typeriä ja alkeellisia ja että mut pitää perehdyttää hänen lempparimusaan ja -leffoihin ym.
Vierailija kirjoitti:
Eksien haukkuminen. Loi myös tunnelman että mun kiinnostuksenkohteet on jotenkin typeriä ja alkeellisia ja että mut pitää perehdyttää hänen lempparimusaan ja -leffoihin ym.
Tämä omien musiikki- ja leffasuosikkien tyrkyttäminen on kyllä sellainen piirre, joka nykyään katkaisee kiinnostuksen heti alkuunsa. Poikkeuksetta kyseessä ei ole ollut halu esitellä minulle joitain artisteja ym., joista saattaisin tykätä, vaan sen osoittaminen, kuinka hän on varsinainen asiantuntija ja kuinka hänen makunsa on niin paljon parempi kuin minun. Lopulta kaikki minussa on ollut alempiarvoista ja jatkuvaa kyseenalaistamisen kohdetta.
Tapailumiehen huumori: työnsi kalunsa postiluukusta sisään ja koputti.
Puolison äiti oli alkoholisti ja ilkeä sellainen. Ilkeys tarttui puolisoon, mutta siitä on päästy jo onnellisesti eroon.
Red flagista puhuvat vain pissiksen tasolle jääneet typerykset, jotka on syytä kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun musiikki- ja leffamaussasi on vikaa, eikä ole vain hyvä, jos joku on riittävän huomioiva korjaamaan ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun musiikki- ja leffamaussasi on vikaa, eikä ole vain hyvä, jos joku on riittävän huomioiva korjaamaan ne?
Elävä red flag bongattu ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Tapailumiehen huumori: työnsi kalunsa postiluukusta sisään ja koputti.
😂😂😂😅.. itkettäis jos ei naurattais 😅.
Tapasin mukavalta vaikuttavaa miestä muutamia kertoja. Sitten törmättiin tämän miehen kanssa sattumalta hänen tuttaviin kaupungilla. Miehen tuttavat mulle: "On se niin hienoa, että sä oot nyt ton "miehen nimi" kanssa ja katsot vähän sen perään. Et usko, miten iloisia me ollaan. Tämä helpottaa nyt meidän elämää tosi paljon." Tuon jälkeen peräännyin.
Eihän yhdestä kahvittelusta voi päätellä mitään. Minullakin on muistisairas sukulainen joka voi vaikuttaa puolen tunnin kahvittelun aikana todella fiksulta, mutta heti kun tsemppaus loppuu niin soitellaan kymmeniä kertoja harhoissa sukulaisille ja ollaan ihan sekaisin siitä kuka on kuka ja mitä tapahtuu.