Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?

Vierailija
07.09.2026 |

Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa? 

Kommentit (388)

Vierailija
281/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillä ei olut koskaan sormusta, silloin kun oli vielä naimisissa. 

Vierailija
282/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohja se aika red flag jos viipottaa kirkkaan punaisessa takissa ja vitivalkoisissa kengissä ympäri kaupunkia. Oltiin lisäks kerran laivalla ja se tiiraili muita naisia ku luuli etten huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistäminen. Hänen omat vanhempansa oli kuolleet hänen ollessaan lapsi ja ihan joka tilanteessa otti esiin tämän asian. Esimerkiksi kun mainitsin etsineeni isänpäiväkorttia papalleni hän oli eitä mieltä että helppoahan sinun on, hän ei voi juhlis isänpäivää koska isänsä on kuollut. Samoin kun hänelle selvisi ettei yksi kaverini ole tekemisissä isänsä kanssa isän käytöksen vuoksi tämä alkoi syyttää kaveria itsekkääksi ja kiittämättömäksi.

Bruce Wayne?

Vierailija
284/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yleiset varoitusmerkit parisuhteessa ja deittailussa

Kontrolloiva käytös: Kumppani yrittää päättää, kenen kanssa viestit, miten pukeudut tai missä liikut.

Kaasuvalotus (Gaslighting): Todellisuuden vääristely niin, että kyseenalaistat omat muistosi tai mielenterveytesi (esim. "Sä ylireagoit taas" tai "Mä en ole sanonut noin").

Nopea eteneminen (Love bombing): Suhde etenee liian lujaa, ja kumppani hukuttaa sinut heti yltiöpositiiviseen huomioon, lahjoihin tai vaatii yhteenmuuttoa heti.

Muiden huono kohtelu: Tarjoilijoille, asiakaspalvelijoille tai tuntemattomille oireileva tai epäkohtelias käytös. [1]

Omien sanojen ja tekojen ristiriita: Lupaukset ja teot eivät kohtaa, tai ristiriitatilanteissa vastuu viedään aina sinulle."

Kokemusta kaikista noista em. piirteistä. Oli sosiopaatti ja narsisti kyseessä.

Unohdit tekoälyn käyttämisen joka asiassa 😅

Vierailija
285/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen ja tapailin suurin piirtein saman ikäistä miestä, joka alkoi muutaman viikon jälkeen kerätä säälipisteitä minulta "dementiasta kärsivän äitinsä takia". Tapasin netissä.

Asuivat eri paikkakunnalla 120 kilsan päässä minun kotoa. Valitti miten rahat menee äitinsä lääkkeisiin ja asumiseen, alkoi "unohdella lompakkonsa kotiin" kun kävimme syömässä tai ostoksilla joten laskut päätyi minulle. Ehdimme tapailla vain nelisen kertaa. Tiesin missä äitinsä asui vaikken ollut tavannut, joten halusin tehdä jotain kivaa ilokseen kun tämä oli vihjaillut äitinsä olevan yksinäinen ja sairas joka ei enää tajunnut tämän päivän tapahtumista mitään, joten seuraavalla kerralla päätin ihan vaan käväistä kotiovellaan.

Siksi koska tuossa kohtaa oli monta punaista lippua ilmassa ja oli sellainen tunne ettei kaikki sitä miltä näyttää.

Kävin ostamassa kukkia ja pienen lahjan, ja ovella esittäydyin vanhimman poikansa ystäväksi ja että kun äitienpäivä lähestyi niin halusin muistaa kaikkien tuttujen äitejä. Tuo äiti ei ollut sairas, ei sinne päinkään vaan erittäin pirteä ja sporttinen tomera nainen, ja halusi välttämättä tarjota kahvit ja jutella niitä näitä noin puolen tunnin ajan vietin siellä. Vihjaili että jos minusta tulee vielä miniänsä. Jatkoin matkaa miehen luokse ja sanoin vieneeni äsken kukat ja lahjan äitinsä luokse, että vaikutti hyvinvoivalta ja muisti keskustelussa vanhoja ja uusia asioita, että onko tapahtunut ihmeparantuminen ja lääkkeistä apua. Tuo mies muuttui itse saatanaksi, raivosi mulle, haukkui vainoajaksi ja lopulta uhkasi lähettää jonkun alamaailman tyypin ampumaan minut! :D Olin mielestäni välttänyt pahimman osuman moisesta hyötyjästä ja huijarista, joten lähdin suosiolla menemään enkä enää pitänyt yhteyttä vaikka tuo kännissä vielä viestitteli, jotain aivan sekavia juttuja missä ei päätä eikä häntää.

Ei ihme että äitinsä innostui "miniäkokelaasta" kun muut onnistuneet välttämään tyypin valheiden verkot, eikä naisia äitinsä luona ollut näkynyt, ja äiti menettänyt toivonsa. Kuulin jälkikäteen että sen vuoksi tyyppi ei enää samalta paikkakunnalta naisia saanut, vuosikausiin, ja paljastui jälkikäteen että työttömänä oli valehdellut vielä työpaikkansa kaikille, myös minulle. Lainaillut naisilta rahaa, ja uhannut väkivallalla kun rahoja alettiin vaatia takaisin. Sairas tyyppi.

Mitä ihmettä????  Olet tavannut nettideitin pari kolme kertaa ja menet hänen äitinsä ovelle kukkien kanssa? Tuo jos mikä on kirjaan punainen ja vilkkuva varoitusmerkki. Olitko vain utelias? Jos oman muistisairaan äitini kotiin olisi tunkeutunut joku veljeni pari kertaan tapaama tuntematon naikkonen  olisin soittanut poliisit perään.  Puoli vuotta tapailua jo sellainen aika jonka jälkeen itse edes kerron kenellekään että tapailen jotakuta. 

Tuossa tapauksessa taitaa molemmat olla aika sekoja omalla tavallaan

Vierailija
286/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillä ei olut koskaan sormusta, silloin kun oli vielä naimisissa. 

Tapailitko siis naimisissa olevaa vai mitä yrität sanoa? Jos pelkkä sormuksen pois jättäminen on sinulle red flag niin aika jännä. Jotkut voi olla sellaisella alalla missä ei voi käyttää sormusta ja jaksa koko ajan olla ottamassa ja laittamassa takaisin. Tai sitten ei vain pidä mistään koruista, itse olen tällainen. Kuinka se sormus estää sen pettämisen? Jos minun puoliso ei luota sen verran että osaan sanoa ei kaikelle liehitykselle niin sitten meidän suhde ei ole tarpeeksi vahvalla pohjalla.

Vierailija
287/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger, biseksuaalisuus, halusi säästää kaiken avioliittoon. en nimittäin kauaa ollu suhteessa.

Vierailija
288/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisilla ensitreffeillä mies ensinnäkin puhui (luennoi) kokoajan itse, kun sanoin johonkin oman mielipiteeni, hän pyysi heti perusteluja, hän sai jotenkin sen fiiliksen aikaan välittömästi, että olen jossain tentissä tai kuulustelussa. Hän vielä sanoi että hän on tällänen joka asian haastaja ja kyseenalaistaja. Omg. En kestäisi hetkeäkään ylipäätään edes ketään tommosta tuttavaa samassa tilassa saati sit seurustelukumppania. 

Vierailija
289/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin red flag on englanninkielisten termien (esim. red flag) käyttäminen. 

Tämäpä se vihloo omaakin ohimoani. Red flag siellä, red flag täällä. Kas kun ei vielä suomi-LinkedIn-tyyliin case red flag.

Vierailija
290/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töksäytteli ekoilla treffeillä jotain pariin otteeseen jonka rekisteröin, mutta pistin sen jännityksen piikkiin. Toisilla treffeillä sama tilanne kun minä vähän hämmennyksissäni en tehnyt mitä hän ehdotti, nappasi heti sanoa että no tee mitä tykkäät ja kehonkieli kertoi ärtymyksestä. No, muuten oli ihan mukavaa ja olin jo ihastunut häneen joten suljin asian pois. No, sitten alkoi paljastua muitakin outoja juttuja hänen erittäin hankalan elämäntilanteen (kipeä äkkinäinen ero) takia, en nyt tässä avaa enempää yksityiskohtia. Sitten eka, toka ja edelleen kolmas ja neljäs jne makkaripuuhat oli lähinnä pettymys minulle, ei hänellä olllut mitään annettavaa mulle. Oikeastaan kiinnostus lopahti siihen totuuden hetkeen kun myönsin itselleni että ei tämäKÄÄN taida olla minua varten eikä se mitä kaipaan ja tarvitsen. Oltiin kuitenkin reilu 1/2v kimpassa, ihan hauskaa seuraa hän oli ja ajanvietettä koska olin ollut pitkään sinkkuna ja kaipasin seuraa ja sitä että mulla on "joku". Tosin, olisin huolinut hänet erittäin mielelläni jos hänellä olisi ollut terve aikuiseksi kasvaneen miehen itsetunto, elämä kohdillaan eikä sellainen isoa kasaa ongelmia ja murheita ja edes hitunen voimavaroja, halua ja kykyä antaa parisuhteelle edes jotain.

Vierailija
291/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Joo joo, menes nyt siitä kaivamaan vaikka nöyhtää navastas kun et osaa lukea noitten miesten kertomuksia noissa kommenteissa.

Jep, ja vaikka tuo onkin joku trolli niin mistä sä (siis tuo ylin) tiedät sukupuolet ellei niitä mainita? Nainenkin voi olla myös seurustellut naisen kanssa. Ja täällä palstalla kirjoittaa myös fiksuja miehiä kuten todettu. Siinä sulle "miesvihaa"

-eri

Vierailija
292/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lapsettomalla naisella olikin lapsi/lapsia

- lapsettomalla naisella maha täynnä raskausarpia, kun on ollut aiemmin erittäin lihava

- paljastui mt-ongelmia

- exänsä oli sekakäyttäjä

- oli yrittänyt tappaa exänsä

- oli käynyt samalla viikolla jo 10 eri miehen kanssa treffeillä tai panemassa

- oli aivan sekopää lopulta ja olisi halunnut pelkkää peppuseksiä

- joka puolelle velkaa ja yritti lainata rahaa

- oli ainakin 25 vuotta vanhempi ja 30kg lihavampi mitä aluksi kertoi

Nuo kaikki netin kautta löytyneitä tapauksia ja silloin päätin että nyt riitti.

Exänsä oli sekakäyttäjä? Ei sitten tullut mieleen että tuo nainen ei välttämättä tiennyt sitä, jotkut osaa piilottaa käyttönsä varsinkin jos se on pitkään jatkunu. Ja miten se sen naisen vika oli? ihan mielenkiinnosta. Vähän samaa luokkaa kuin mun exä sano kerran jättävänsä mut jos mut r*skataan (siis oikeasti, en nyt tarkota mitään miesten fantasiaa jossa nainen selittelee turhia), se oli sillon iso red flag ja aloin miettiin eroa. Onneks erottiin sillä noin vuosi siitä näin tapahtui oikeesti kun tulin kapasta kotiin (huom, talvella eli en edes herutellut), harvinainen ns. puskahomma eli en edes tuntenut koko tyyppiä. Sairasta ajatella että ex olis syyttänyt mua siitäkin, en voinu sillon (henkisesti) viedä asiaa eteenpäin ja kerroin vaan parille läheiselle shokissa. Meinas myös ryöstää mut tavarat sain takas jostain syystä ja uhkaili vetää t*rpaan mutta en saanut kuin ruhjeet tapahtumasta ja mieleen ne jää ikuisesti

Vierailija
293/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin red flag on englanninkielisten termien (esim. red flag) käyttäminen. 

Red flag on helpompi ja nopeampi sanoa kuin varoitusmerkit. :)

-eri

Voit siis vaihtaa kokonaan englanninkieleen, se kun on helppoa ja nopeaa.

Voi luoja...red flageiksi vois sanoo myös tän kaltasia jankkaajia, hyvä esimerkki "livekeskustelussa"

Vierailija
294/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi todella nopeasti "unohdella" pieniä tavaroitaan mun luo, toi sinne hammasharjan jo kk tapailun jälkeen ja halusi hyllytilaa itselleen, haukkui exiään ja puhui jatkuvasti naispuolisista ystävistään (joille minua ei ikinä esitelty lopulta), käytti todella paljon ilkeää huumoria ja seurasi reaktioitani, ja jos loukkaannuin ja joki kommentti tuntui pahalta, niin se oli vain ja ainoastaan minun ymmärtämättömyyttä hänen mielestään, vaikka olen tosi huumorintajuinen ja itseironinen. Hän ei koskaan osannut pyytää anteeksi, ei koskaan. Hänessä ei koskaan ollut mitään vikaa tai tehnyt mitään väärin. Haukkui tuntemattomiakin, rattiraivosi,  arvosteli ohi menevien naisten ulkonäköä jne. Piti itseään älykkäänä ja muita tyhminä. Oli ja on edelleen sosiaalisissa tilanteissa hyvin supliikki ja iloinen herrasmies, mutta totuus on kyllä ihan toista kun yleisö häviää. Kamala mies, onneksi pääsin eroon.

Ollaankohan seurusteltu saman tyypin kanssa, kuvailit just mun exän...tähän lisänä että se keksi kaikenlaista pientä väärää mitä olin tehnyt muka, esim kerran olin "väärällä puolella tietä" ja tästä sai syyn raivostua ja haukkua mut niin että mä pyysin anteeksi lopulta. Samankaltasia juttuja löytyy noin 1000 mut rakastuneena on joskus hieman liian kiltti

Vierailija
295/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi todella nopeasti "unohdella" pieniä tavaroitaan mun luo, toi sinne hammasharjan jo kk tapailun jälkeen ja halusi hyllytilaa itselleen, haukkui exiään ja puhui jatkuvasti naispuolisista ystävistään (joille minua ei ikinä esitelty lopulta), käytti todella paljon ilkeää huumoria ja seurasi reaktioitani, ja jos loukkaannuin ja joki kommentti tuntui pahalta, niin se oli vain ja ainoastaan minun ymmärtämättömyyttä hänen mielestään, vaikka olen tosi huumorintajuinen ja itseironinen. Hän ei koskaan osannut pyytää anteeksi, ei koskaan. Hänessä ei koskaan ollut mitään vikaa tai tehnyt mitään väärin. Haukkui tuntemattomiakin, rattiraivosi,  arvosteli ohi menevien naisten ulkonäköä jne. Piti itseään älykkäänä ja muita tyhminä. Oli ja on edelleen sosiaalisissa tilanteissa hyvin supliikki ja iloinen herrasmies, mutta totuus on kyllä ihan toista kun yleisö häviää. Kamala mies, onneksi pääsin eroon.

Ollaankohan seurusteltu saman tyypin kanssa, kuvailit just mun exän...tähän lisänä että se keksi kaikenlaista pientä väärää mitä olin tehnyt muka, esim kerran olin "väärällä puolella tietä" ja tästä sai syyn raivostua ja haukkua mut niin että mä pyysin anteeksi lopulta. Samankaltasia juttuja löytyy noin 1000 mut rakastuneena on joskus hieman liian kiltti

Muoks. piti siis tavata tietyssä kohtaa  ja se ei ollu mitenkään vakavaa, meni noin 3 sekuntia että pääsin "oikeaan kohtaan" ja normaali pariskunta olis varmaan vaan joko naurahtanu tai antanut olla, se reaktio tuntui ihan hullulta siihen nähden

Vierailija
296/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tyypin joka nimi oli Fred Flag oli inhottava hyypiö.

Vierailija
297/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmainen linnakundi joka asui "eksänsä" kanssa. Ihan mahdollista ettei tän isompia redflageja oikeen voi löytää. 

Vierailija
298/388 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ota suihin.

Montako suuta hänellä?

Vierailija
299/388 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso punainen huivi oli heilumassa se että mies kävi paskalla ja tuli käsiä pesemättä pussailemaan.  Lisäksi sillä haisi henki haisi ja aloin ajatella ettei varmaan pese edes persettään ja siellä on kakkatahrat boksereissa.

Vierailija
300/388 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eihän muita hyypiöitä olekaan kuin juuri sama exä🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi