Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko kellään hyvää boolin ohjetta lapsille?

Vierailija
28.05.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu myös aikuisille ja vie myös janon. Esim. kesäjuhlissa jos on kuumaa, niin on tosi hyvä virvoke.



Ainekset:



Sprite/7UP -limsaa

Kivennäisvettä

Päärynä mehukatti -mehua



Näitä sillain suunnilleen niin, että viidennes päärynämehua ja pullo Spriteä sekä vajaa pullo kivennäisvettä. Voi tietty tehdä eri variaatioita jollain muulla mehulla, mutta tämä on suosikki, koska väri on niin käsittämätön =)

Vierailija
2/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli puolet ihan tavallista valmiiksi laimennettua sekamehua (punaista, merkkiä en muista) ja puolet keltaista jaffaa. Sinne voi sitten lisäillä vaikka jäisiä mansikoita tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin;

vadelma-sitruuna fun lightia (mehuksi tehtynä, teen laihempaa kuin ohjeessa)

sitruunalimsaa (s-marketista sitä halvempaa merkkiä)



ja jääpaloja

Vierailija
4/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapsen synttäreille, ihan lasiseen mehukannuun.



Vihreää mehukattia

Sitruunalimsaa

Jäitä, sisälle esim. sitruunamelissan lehtiä



Maistui lapsille ja aikuisille!