Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tuollaisessa tanssissa synny seksuaalista jännitettä tai tunteita kun tanssii viikkoja parin kanssa?

Vierailija
06.09.2026 |

Olen miettinyt välillä kun kuitenkin siinä ollaan niin lähekkäin ja todella hyvältä tanssijat etenkin näyttävät. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on creepy, tuskin se nainen lähtee.

Vierailija
42/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän Aki Riihilahti Katrin nappas. Tuskin ainoa joka tanssiparinsa kanssa lähentyi.

Ellu nappas Anskun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muuten kykenisi tanssimaan ohjelmassa, lähtisi nimittäin kanki keulimaan haaroissa siihen malliin kesken tanssin koska olen seksuaalisesti niin viriili. Eihän siitä mitään tulisi painaa parketilla tv kameroiden edessä teltta pystyssä. Ihmettelen jos ei jopo keuli jollain muullakin.

-Mies42

Vierailija
44/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta pareja tullut.

Omassa suhteessani ei toisen kanssa tanssiminen ole sallittua edes yhden tanssin vertaa.

Vierailija
45/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tanssinut 15 vuotta saman miehen kanssa, eikä ole herännyt minkäänlaisia  romanttisia tunteita. 

Ja mies on koko ajan haaveillut sinusta, kun vetää käteen tanssien jälkeen kotonaan!

Vierailija
46/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin syntyy ja joillekin ei. Samat tunteet ne syttyisi tai on syttymättä ihan arkisissakin olosuhteissa. 

Vierailija
47/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britannian kilpailussa kysyttiin tuota asiaa tanssijoilta. Alkoivat nauraa ja kysyivät että mitäs luulisit.

Vähän jäi epäselväksi että mitä heidän mielestään piti luulla?

Vierailija
48/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tanssinut 15 vuotta saman miehen kanssa, eikä ole herännyt minkäänlaisia  romanttisia tunteita. 

Tyypillinen suomalainen vaimo.

Ja sitten ihmetellään kun miehet ei jaksa tuollaisia pihtareita.

Vierailija
49/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen enempää kuin missään muussakaan työssä tai harrastuksessa missä on miehiä ja naisia. Aika monet tanssiparit on sisaruksia niin tuskin niillä mitään jänniteitä syntyy, vaikka ne on lähikontaktissa.

No onhan se nyt pikkasen eri asia kokoustaa konttorissa, kuin hinkata viikosta toiseen oikeaa asentoa puolipukeissa😂

Vierailija
50/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaa nyt päättää. Täällä on toitotettu kuinka työ-, treeni- ja muiden kavereiden ja ystävien kanssa ei koskaan ikinä milloinkaan ole mitään jännitteitä vaan ne on vain kavereita.

Vierailija
51/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä sutinoita ollu

No onko TTK:ssa oikeasti muita pareja syntynyt, kuin nyt jo ex-pari Ellu ja Ansku ja mahdollisesti Anssi ja Linnea (ainakin ovat viihtyneet vapaa-ajalla yhdessä). 

Vierailija
52/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä olisi niin kummallista vaikka jännitteitä syntyisikin?

Vierailija
53/53 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä sutinoita ollu

No onko TTK:ssa oikeasti muita pareja syntynyt, kuin nyt jo ex-pari Ellu ja Ansku ja mahdollisesti Anssi ja Linnea (ainakin ovat viihtyneet vapaa-ajalla yhdessä). 

No se jalkapalloilijamies ja tanssinainen, joilla jo perhekin?