Eikö tuollaisessa tanssissa synny seksuaalista jännitettä tai tunteita kun tanssii viikkoja parin kanssa?
Olen miettinyt välillä kun kuitenkin siinä ollaan niin lähekkäin ja todella hyvältä tanssijat etenkin näyttävät.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokavuotinen sama kyssäri kun TTK alkaa.
Mitä tarkoittaa kyssäri?
Mitäköhän se voisi tarkoittaa.🤪
Kyssäkaali se ei ole.
Menikö se River dance ohitse kokonaan ?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Margit
Minä tiedän,a
Eikun en,a
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestanssijat ovat lähes kaikki homoja. Ei-homot ovat eunukkeja, joten eipä synny seksuaalista jännitettä.
T. Läski persu, jolla on 3 vasenta jalkaa
No tulihan se persu sieltä tähänkin ketjuun, jonka aloituksen perusteella ei pitänyt mitenkään liittyä politiikkaan!
Muistan kun usein yläasteella koulun liikuntatunnin tanssissa alkoi seisomaan, varsinkin jos sattui vähän rintavampi tanssipari. Sanoisinkin että tanssi on seksin ensiaskel.
Vierailija kirjoitti:
Britannian kilpailussa kysyttiin tuota asiaa tanssijoilta. Alkoivat nauraa ja kysyivät että mitäs luulisit.
yksihän jätti puolisonsa
Ainakin minulla syntyisi. Siksi en ole tanssinut koskaan, kun seisoisi koko ajan noin lähellä naista ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen enempää kuin missään muussakaan työssä tai harrastuksessa missä on miehiä ja naisia. Aika monet tanssiparit on sisaruksia niin tuskin niillä mitään jänniteitä syntyy, vaikka ne on lähikontaktissa.
Minulla seisoisi siskonkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestanssijat ovat lähes kaikki homoja. Ei-homot ovat eunukkeja, joten eipä synny seksuaalista jännitettä.
T. Läski persu, jolla on 3 vasenta jalkaa
Ei huono.
T. Jorma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokavuotinen sama kyssäri kun TTK alkaa.
Mitä tarkoittaa kyssäri?
Kyssäkaalismoothie, jota tanssijat joutuvat juomaan aamuisin saadakseen energiaa lihomatta.
onko tämä joku vitsi aihe vai olenko aivan tyhmä tämä on vain tanssikilpailu jos on noin kateellinen niin hohhoijaa kannattaisi miettiä mitä tänne kirjoittaa
Kaikkea mitä mieleen tulee ei tarvitse sanoa ääneen tai kirjoittaa muiden nähtäväksi. Ennen kuin julkaiset jotain, pysähdy hetkeksi ja mieti: mitä tämä kertoo minusta ihmisenä? Mielipiteen saa ilmaista, mutta tyhmyys ei muutu viisaudeksi sillä, että sen kirjoittaa itsevarmasti. Joskus paras tapa näyttää oma älykkyytensä on jättää jotain sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän Aki Riihilahti Katrin nappas. Tuskin ainoa joka tanssiparinsa kanssa lähentyi.
Eikös Anssi Heikkilä ja Linnea Leinokin ole TTK:ssa syntynyt pari?
Menestyksekkäämpi paritusohjelma kuin maajussille morsian.
Antti Tuisku ja Ansku, onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku ja Ansku, onhan näitä.
Eikös Ansku alkanu nualee mattoo sen yhden mies-naisen kanssa...?
Tanssipari ihastui palavasti ja ahdisteli Saana Akiolaa ..
Olen tanssinut 15 vuotta saman miehen kanssa, eikä ole herännyt minkäänlaisia romanttisia tunteita.
Kyllä, ,tällaiset tanssiohjelmat ovat tietynlaista sallittua seksuaalista esileikkiä, joissa mennään melkeen perille saakka muttei kuitenkaan. Tämän takia nämä ohjelmat ovat niin suosittuja, seksillä myydään tässäkin. Onkohan historian aikana joku pari mennyt päätyyn astikin? Veikkaisin että on.
-Mies42
Vauvakin tuli parille eikös?