Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairastatko 2tyypin diabetesta, miten hoidat sitä.

Vierailija
06.09.2026 |

Mulla on vähän vaikeuksia ja siksi kyselen muiden keinoja hoitaa sairautta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin Metforem 500mg iltaisin. En todellakaan alkanut vinkua, että en ota lääkkeitä. Pian lääkkeen aloituksen jälkeen katosi vetämätön ja väsynyt olotila. Samalla teen elämäntaparemonttia josko jossakin kohtaa pääsisi lääkkeestä eroon. 

Mitä kuuluu siihen sun elämäntapamuutokseen? Esim. syömisissä.

Kaikki lounaspaikat joiden kastikkeissa ja muussa käytetty maissitärkkelystä pannaan.

Sama koskee karvarannekebabseja pizzerioita. 

Kaikki pizzavalmisteet missä pizzajuusto ei ole aitoa juustoa vaan sitä kasvisrasvapiimää.

Leipäpaketeista Pågen kaikki valmisteet,Reissumies,Ruispalat ja muut sokeriset "ruisleivät"

jne..

Vierailija
62/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on elintasosairaus. Paino alas. Sokerit pois. Liikuntaa. Alkoholi pois. Liikuntaa. Paino alas. Syö terveellisesti. Liikuntaa. Paino alas. Lopputulos - kakkostyypin diabetes selätetty.

Onpa helppoa. Varsinkin jos on liikuntarjoitteinen.

Sokerit pois = ole syömättä sokeria. Kuka pakottaa syömään paskasokeria? Koneet? Alienit? 

Sokeria? Luuletko että kaikki sokeritautiset syövät sokeria mielinmäärin.🤪

En tietenkään tiedä kenenkään syömisiä, mutta 2tyypin diabetes johtuu liiasta hiilarista ruokavaliossa. Sokerihan on hiilaria.

meidän suvussa se johtuu geeneistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan turhaan raivoat tuolla tavalla, kun kerrotaan tosiasioita. En ymmärrä tuollaisia omalla terveydellä leikkijöitä, kun apu olisi kuitenkin tarjolla. No ei voi mitään, jos ihminen on noin tyhmä."

Ei sun tartte ymmärtääkään. Keskity vain sinun omiin asioihisi. Ja anna muiden elää niin kuin tahtovat. Aiheutat vain pahaa mieltä.

Omapahan on häpeäsi. Edelleen turha tulla sitten kitisemään, kun terveys on lopullisesti mennyttä. Kyllä pitää ihmisen olla äärettömän tyhmä, jos ei hoida sairauttaan.  Korvien välissä on pahasti vikaa tuollaisella.

Oma onkin häpeäni. Kitisen jos kitisen. Sinä et tule minulle kertomaan mitä minun pitää tehdä. Lopeta toi sun tyhjänpäiväinen holhoamisesi.

Etkä kitise. Jos et hoida sairauttasi, niin sulla ei ole minkäänlaista oikeutta kitistä. Olet täysin päästäsi sekaisin ja kuulut laitoshoitoon.

Sinä et minua määrää edelleenkään. Mulla on oikeus kitistä jos haluan. Sinä olet päästäsi sekaisin en minä.

Etkä tyhmä äm mä kitise. Et hoida itseäsi joten sulla ei ole mitään oikeutta kitistä. Sä tässä olet täysin päästäsi sekaisin. Tuollaisen sietääkin kärsiä sairaudestaan kun ei tuon vertaa viitsi nähdä vaivaa, että hoitaisi itseään. 

Olet tosi vastenmielinen jankuttaja. Erittäin raskaalta ihmiseltä vaikutat.

Sä olet päästäsi täysin sekaisin oleva sonta jolla ei ole mitään oikeuksia, jos ei tuollaista yksinkertaista asiaa osaa tehdä kuin huolehtia itsestään. Mätäne pois.

Täytyykin nyt sitten avata iso suklaalevy. Kiitos vaan sulle.

Ihan oma typerä päätöksesi josta on turha syyttää muita. 

Vierailija
64/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on elintasosairaus. Paino alas. Sokerit pois. Liikuntaa. Alkoholi pois. Liikuntaa. Paino alas. Syö terveellisesti. Liikuntaa. Paino alas. Lopputulos - kakkostyypin diabetes selätetty.

Onpa helppoa. Varsinkin jos on liikuntarjoitteinen.

Sokerit pois = ole syömättä sokeria. Kuka pakottaa syömään paskasokeria? Koneet? Alienit? 

Sokeria? Luuletko että kaikki sokeritautiset syövät sokeria mielinmäärin.🤪

En tietenkään tiedä kenenkään syömisiä, mutta 2tyypin diabetes johtuu liiasta hiilarista ruokavaliossa. Sokerihan on hiilaria.

meidän suvussa se johtuu geeneistä. 

Koko suku syönyt itsensä sairaaksi.

Vierailija
65/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meidät pakotetaan suureen sairauskassaan? Kroonisesti sairaita hyysätään, mutta vähän sairastavat maksavat kaikesta lähes kustannusten mukaisen hinnan. Sairaita pitäisi ainakin verottaa enemmän.

Mitä helvettiä sä oikein selität? Ei vähän sairastavat maksa todellakaan lähes kustannusten mukaista hintaa!!!

Vähän liiottelin, mutta ei tarvitse kiroilla. Terveyskeskusmaksu julkisilla noin 40€, yksityisellä noin 100€. Esimerkiksi diabetes 2 hoidosta henkilö maksaa itse korkeintaan pari sataa vuodessa ja kustannukset yhteiskunnalle on keskimäärin noin 3500€.