Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen ihmisille jotka istuvat rennosti baarin ikkunapaikalla oluella iltapäivällä?

Vierailija
06.09.2026 |

Kuinka paljon kadehdit heidän vapauttaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson itse saunan ikkunasta metsikköön, seuraan lintuja ja oravia, kettukin joskus piipahtelee, siitä en tykkää. 

Vierailija
42/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän joo. Olen alkoholisti enkä  siis koskaan enää voi juoda. Kun tuolla näkyy porukkaa terasseilla siemailemassa jääkylmää olutta niin tottakai käy mielessä, että voi kun minäkin voisin mennä vain sille yhdelle. Mutta kun minä tiedän että se ei jäisi siihen yhteen. 

Eli joo, kateeksi käy teitä jotka voitte ottaa alkoholia ihan normaalisti. Toisaalta olen kiitollinen tästä sairaudesta: ei tarvitse enää koskaan laittaa sitä(kää n) myrkkyä kroppaani.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän joo. Olen alkoholisti enkä  siis koskaan enää voi juoda. Kun tuolla näkyy porukkaa terasseilla siemailemassa jääkylmää olutta niin tottakai käy mielessä, että voi kun minäkin voisin mennä vain sille yhdelle. Mutta kun minä tiedän että se ei jäisi siihen yhteen. 

Eli joo, kateeksi käy teitä jotka voitte ottaa alkoholia ihan normaalisti. Toisaalta olen kiitollinen tästä sairaudesta: ei tarvitse enää koskaan laittaa sitä(kää n) myrkkyä kroppaani.

N48

Myrkyllisyys riippuu määrästä. Vesikin on myrkkyä jos sitä juo tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi