Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen ihmisille jotka istuvat rennosti baarin ikkunapaikalla oluella iltapäivällä?

Vierailija
06.09.2026 |

Kuinka paljon kadehdit heidän vapauttaan?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana saatettiin tehdä tuota, käytiin yhdellä koulun jälkeen. Oli kivoja aikoja.

Vierailija
22/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tykkää käydä baarissa. Kyllä mä alkoholia juon, mutta ei tuollainen iltapäivätissuttelu todellakaan kiinnosta jossain baarin terassilla. Muutaman kerran vuodessa kyllä kaveriporukassa jossain mökillä kyllä voi aloittaa iltapäivällä.

Mun vapaus on se, että tänään on vapaapäivä, ja oon saanut häärätä keittiössä. Oon tehnyt kaksi piirakkaa, toisen kotiin, toisen töihin. Nyt oon valmistellut iltaruuan valmiiksi (lounaalla syötiin eilistä ruokaa): kalamurekepihvejä, perunaamuusia, kaalisalaattia sekä puolukkasurvosta. Kohta alan paistamaan pihvejä, nyt vähän jalkojen lepuutusta tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tekisin kaikenlaista mukavaa omassa talossani ja kesämökilläni. Miksi haluaisin eltaantunutta kaljaa ryystää?

Vierailija
24/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti, jos ottaa yhden. 😅

Siksi palstamammat ovat yh. Niillä ei ole kuin mustaa ja valkoista. Ei noiden seuraa kestä kukaan.

Vierailija
25/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos ei ole parempaa tekemistä iltapäivänä kuin istua jonkun aineen parissa. Yhtä outoa olisi jos olisi joku amfetamiini-lounge ja ap kysyisi että miten kade olet ettet ole tuolla just nyt käyttämässä.

t. alkoholiin kuolleen tytär

Vierailija
26/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistyyppi jota en ymmärrä lainkaan on sellainen, jolla on kantakapakka. Hän käy siellä säännöllisesti, ehkä kerran viikossa tai joskus parikin kertaa. Hän juo siellä jotain alkoholipitoista juomaa, ehkä olutta. Hän näkee siellä muita kanta-asiakkaita, samoja naamoja joka kerta. Heillä ei ole toisilleen mitään varsinaista puhuttavaa, ehkä vain jotain arkista juttua, jos sitäkään. He istuvat siellä tuopin äärellä jonkin aikaa ja sitten menevät kotiin. Mitä he saavat tuollaisesta? Voisiko joku kertoa? Eikö olisi paljon mukavampaa olla kotona? Tuollainen kapakkaseurakaan ei ole mitään oikeaa seuraa.

Vierailija
27/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen baarissa istumisesta? 😁

Vierailija
28/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista jos ei ole parempaa tekemistä iltapäivänä kuin istua jonkun aineen parissa. Yhtä outoa olisi jos olisi joku amfetamiini-lounge ja ap kysyisi että miten kade olet ettet ole tuolla just nyt käyttämässä.

Sinä olet addiktoitunut vauvapalstaan. Se on pahempaa kuin olut sunnuntai iltapäivänä.

Vierailija
29/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet addiktoitunut vauvapalstaan. Se on pahempaa kuin olut sunnuntai iltapäivänä.

Millä perusteella sanot noin hänestä?

Vierailija
30/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella sanot noin hänestä?

Koska tuollainen moralisointi kertoo jotain hänen mielestään. Hänelle alkoholi on demoni jota pitää vältellä kaikin keinoin eikä kukaan ikinä koskaan saa ottaa yhtäkään olutta tai on turmion oma. 

Vierailija
31/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadehdin jotain mitä en ikinä näe tai mikä ei tule edes mieleen?

Vierailija
32/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se yhteen jää. Ja jos pohtii onks toiset kateellisia kun toisella on "vapaus" dokata keskellä päivää.... se on alkoholistin merkki.

Vierailija
33/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan koska olen psykoottinen. Alkoholi pahentaisi oireita. 

34/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En erityisemmin välitä oluesta. 

Vierailija
35/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yhteen jää. Ja jos pohtii onks toiset kateellisia kun toisella on "vapaus" dokata keskellä päivää.... se on alkoholistin merkki.

Kuinka väsynyt trolli. 🥱 Tuo oli uutta ehkä joskus 2000 luvun alussa.

Vierailija
36/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmistyyppi jota en ymmärrä lainkaan on sellainen, jolla on kantakapakka. Hän käy siellä säännöllisesti, ehkä kerran viikossa tai joskus parikin kertaa. Hän juo siellä jotain alkoholipitoista juomaa, ehkä olutta. Hän näkee siellä muita kanta-asiakkaita, samoja naamoja joka kerta. Heillä ei ole toisilleen mitään varsinaista puhuttavaa, ehkä vain jotain arkista juttua, jos sitäkään. He istuvat siellä tuopin äärellä jonkin aikaa ja sitten menevät kotiin. Mitä he saavat tuollaisesta? Voisiko joku kertoa? Eikö olisi paljon mukavampaa olla kotona? Tuollainen kapakkaseurakaan ei ole mitään oikeaa seuraa.

Mitä joku saa irti tavatessaan toisia vaikka marttakerhossa. Yhtenä iltana ehkä kahtena tapaavat ja puuhailevat siellä mitä puuhailevat. Sitten takaisin kotiin. Mitä he saavat tuollaisesta? Samat naamat joka kerta.

Vierailija
37/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin? Itse teen vuorotyötä ja tapana käydä arkisin usein laivalla vetää jo aamusta alkaen päiväkännit kollegan kanssa.

Vierailija
38/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En tykkää käydä baarissa. Kyllä mä alkoholia juon, mutta ei tuollainen iltapäivätissuttelu todellakaan kiinnosta jossain baarin terassilla. Muutaman kerran vuodessa kyllä kaveriporukassa jossain mökillä kyllä voi aloittaa iltapäivällä.

Mun vapaus on se, että tänään on vapaapäivä, ja oon saanut häärätä keittiössä. Oon tehnyt kaksi piirakkaa, toisen kotiin, toisen töihin. Nyt oon valmistellut iltaruuan valmiiksi (lounaalla syötiin eilistä ruokaa): kalamurekepihvejä, perunaamuusia, kaalisalaattia sekä puolukkasurvosta. Kohta alan paistamaan pihvejä, nyt vähän jalkojen lepuutusta tässä.

Todella kiinnostavaa.

Vierailija
39/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut keskusteluseuraa. Tavannut uusia ihmisiä. 

Vierailija
40/43 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no, pääsen itsekin töistä iltapäivällä. Mikään ei estäisi baarissa poikkeamista, mutta ei vain kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi