Onko 4-vuotiaalle liian rankkaa, jos on ensin päiväkodissa 9-10 tuntia
ja sitten illalla vielä kuntosalin lapsiparkissa reilun tunnin? Olenko huono äiti, jos olen näin vähän lapseni kanssa? Pakko olisi vaan saada pidettyä vähän omaakin kuntoa yllä...
Kommentit (64)
Ap kyselee mielipiteitä, kyselyn syy jää hämärän peittoon, kun ei näitä mielipiteitä ota kuuleviin korviinsa. Huono omatunto on, mutta mitäpä siitä.
Ap puolustelee valintojaan sillä, että muutkin lapset on hoidossa myöhään ja lapsi ei näytä kärsivän ja sitä ja tätä ja tuota. Totuus kuitenkin on se, että päivät on hänelle ihan liian pitkät. Ap ei saa asiaa muuksi selitettyä. Vuorokaudessa ei kuitenkaan ole kuin ne 24 tuntia ja tuon jonkun tekemän laskelman mukaan aika hintsusti jää teille todella aikaa lapsen kanssa ns. normaalipäivänä, saati sitten jos vielä salille lähdet!
4-vuotiaan kanssa voi aivan hyvin jumpata/kuntoilla/lenkkeillä monella tavalla. Tuossa Personal Trainer antoi hyviä vinkkejä. Niihin itse lisäisin juoksulenkit niin että lapsi pyöräilee. Sen ikäinen todella pyöräilee huimaa vauhtia, välillä tekee itsellänikin tiukkaa pysyä perässä! Kun vain antaa mahdollisuuden...
Täällä toinen 4-vuotiaan yh. Mä mieluummin satsaan siihen lapseen kuin omaan perseeseeni. Lapsi on omatoiminen toisen neljän vuoden päästä.
Mulle on huomattavasti tärkeämpää olla sen lapsen kanssa niin kauan kuin se minua tarvitsee. Jos lapsella on vain yksi vanhempi, on se pentele, ettei se yksi viitsi edes ajatella sitä lasta ja rauhoittaa iltoja sille lapselle.
Olen sulle todella vihainen. Juuri tuollaiset ihmiset pilaa yksinhuoltajien maineen.
Vierailija:
Vierailija:
Kyllä yksinhuoltajallakin pitäisi olla oikeus harrastaa.Eikö voi hyväksyä, että elämä nyt on tätä n. 5-7 vuotta, ja sitten helpottaa taas? Viimeistään 10 vuoden ikäisiä lapsia tuskin kotona näkeekään.
Ei tosiaankaan kannata ajatella noin!
Elämä on tässä ja nyt!
Toivottavasti apkin lukee tämän. Aion itsekin ottaa käyttöön, kuulostaa simppeliltä ja tehokkaalta!
t. se, joka personal traineria ehdotti