Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäideille palkkaa!!!

Vierailija
06.09.2026 |

Me Kotivaimot vaadimme paikkaa. Nyt supisetaan tukiamme mutta VADIMME minimipalkkaa. Teemme 24/7 töitä ja itse suunnitte len kotikoulun alkamista Ensiolle 8v ja Pinjalle 11 v. Mitä saan nyt palkkaa nolla euroa. Naapuri vie lapset hoitoon ja saa 4000e kk. Onko se tasapuolista.  Nyt mikä puolue ottaa tämän vaaliteemaksi. Kotivaimoille palkkaa ja äidit kotiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

O kl lapsillesi eduksi kotikoulusi

Vierailija
2/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Suomen kotivaimot yhdistys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele miehesi kanssa. Jospa se maksaisi sulle palkkaa? Oman elämän elämisestä ei meille muille makseta. Me tehdään kaikki kotiäidin hommat palkkatyön lisäksi. 

Vierailija
4/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kotiäideille, siis alle 3-vuotiasta lasta kotona hoitaville, voitaisiin hyvin maksaa palkkaa esim. 500 e/kk. Halvemmaksi se tulee kuin maksaa 1500 e/kk/lapsi päiväkodille. 

Vierailija
5/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilinpaskanvitut! Olet itse vapaaehtoistyösi valinnut, turha mussuttaa. Jos ei ukkos erikseen maksa palveluistasi, kitkuttelet sillä, minkä saat. 

Vierailija
6/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä kotiäideille, siis alle 3-vuotiasta lasta kotona hoitaville, voitaisiin hyvin maksaa palkkaa esim. 500 e/kk. Halvemmaksi se tulee kuin maksaa 1500 e/kk/lapsi päiväkodille. 

Tuo on mahdotonta useastakin syystä. Ensinnäkin vanhemmat eivät osaa kasvattaa lapsiaan, koska harva vanhempi on saanut koulutusta lastenhoitoon. Puhumattakaan, että olisi akateeminen varhaiskasvattaja. Maailman sivistysvaltioissa on jo kauan ymmärretty, että lapset kannattaa lähettää sisäoppilaitoksiin mahdollisimman kauas omista vanhemmistaan.

Sitä paitsi mistä kaikille ammattikasvattajille ja muille opettajille löytyisi enää työpaikkoja, jos vanhemmat itse huolehtisivat lastensa kasvatuksesta?

Vierailija
7/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokomat voivat mennä töihin tai huorraamaan niin saavat rahaa. Ei pidä tehdä lisää kelaelättejä tähän maahan.

Vierailija
8/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa vttuun Suomesta saatanan loiset

Vierailija
9/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen istuu aarrearkun päälle joten siitä vaan tienaamaan

Vierailija
10/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain äideille? 

En kannata typerää ajatusta. Naiset syrjäytyy työelämästä. Verotulot putoaa, ei kuluteta palveluihin. Hyggeillään vaan kotona ja tästä pitäisi vielä maksaa.

Vierailija
11/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiloisia tuntuu riittävän tässä maassa. Olisiko aika lakkautta Kela että yhteiskuntaa kuppaavat laiskurit painuvat hiiteen täältä. Kukaan ei jää kaipaamaan toisten rahoilla eläviä itsekeskeisiä kerjäläisiä.

Vierailija
12/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun loiset

Vierailija
13/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on mahdotonta useastakin syystä. Ensinnäkin vanhemmat eivät osaa kasvattaa lapsiaan, koska harva vanhempi on saanut koulutusta lastenhoitoon. Puhumattakaan, että olisi akateeminen varhaiskasvattaja. Maailman sivistysvaltioissa on jo kauan ymmärretty, että lapset kannattaa lähettää sisäoppilaitoksiin mahdollisimman kauas omista vanhemmistaan.

Sitä paitsi mistä kaikille ammattikasvattajille ja muille opettajille löytyisi enää työpaikkoja, jos vanhemmat itse huolehtisivat lastensa kasvatuksesta?

Omien lasten hoitamiseen ei tarvita alan koulutusta. Maalaisjärjellä pärjää alle eskarilaisten kanssa mainiosti.

Pisatulokset oli huipussa ja aikuisia toteltiin silloin kun kouluttamattomat perhepäivähoitajat kasvatti Suomen lapset.

Vierailija
14/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä maassa annetaan loisimisrahaa niin hövelisti. Sitten ihmetellään kun valtio velkaantuu hirveää vauhtia. Pois vaan maasta lisää tukia vinkuvat kelaloiset.  Ette kuulu tähän maahan ollenkaan.

Vierailija
15/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pois työtä vieroksuvilta tukipummirotilta

Vierailija
16/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja lopeta vinkuminen!!!!!!!!!!

Vierailija
17/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koulutuspohjasi kotikoulun opettajaksi, riittääkö pätevyys?

Vierailija
18/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten järjestäisit liikuntatunnit?

Vierailija
19/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on koulutuspohjasi kotikoulun opettajaksi, riittääkö pätevyys?

Ei siihen mitään koulutusta tarvitse. Tunnen yhden siivooja äidin joka piti kotikoulu.

Vierailija
20/23 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön työnhakija EI OLE kotiäiti.

Kotiäiti on sellainen, joka elää miehensä palkalla ja vastineeksi tästä, hoitaa kotityöt.

ps työttömän ihmispentutehtailuunkin pitäisi saada rajoitteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan