Voinko lähteä mustan jätesäkin kanssa ulos näin pimeällä?
?
Kommentit (21)
Ei. Klo 20-03. 35 välisenä aikana jätesäkin on oltava oranssi tai ruskea. Taajama-alueella voidaan hyväksyä myös keltainen säkki perustellusta syystä.
En hyväksy. Loukkaa naapureitakin! Kysy vielä miksi mutta etkö ajattele edes harmaata äitiäsi???
Voit laittaa sen naapurin maahan muuttajien lapsen sinne jätesäkkiin ja viedä sitten säkin marketin pihalle
No, se että edes kysy tätä, kertoo että tiedät itsekin sisimmässäsi, että se on väärin.
Mä käyn ulkona vielä koiran kanssa. Mene sinä jätesäkin kanssa, jos et parempaa seuraa löydä.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ulkona vielä koiran kanssa. Mene sinä jätesäkin kanssa, jos et parempaa seuraa löydä.
Koirat haisee ja syö paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita se koira jäte säkkiin
Vierailija kirjoitti:
Ei. Klo 20-03. 35 välisenä aikana jätesäkin on oltava oranssi tai ruskea. Taajama-alueella voidaan hyväksyä myös keltainen säkki perustellusta syystä.
Missä näin sanotaan? Itse olen ainakin kantanut. Voiko tästä seurata jotain?
Minä vien aina mustan jätesäkin tähän aikaan syvälle metsään, ilman otsalamppua hankala kaivaa seuralainen maahan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näin sanotaan? Itse olen ainakin kantanut. Voiko tästä seurata jotain?
Jätelaki, 9 laki jätteen kuljettamisesta. Rangaistus 10 päiväsakkoa.
Et