Ujon suolen omistavat, miten pärjäätte matkoilla? Kikkoja?
Mulla on joskus käynyt niin, etten käy isolla asialla koko viikkoon, vatsa paisuu, ilmavaivoja ja sitten kun palataan reissulta niin on todella tuskallinen synnytys edessä. Nykyisin pelottaa matkustaminen kun en tiedä miten saisin suoleni toimimaan. Pillereillä onnistuu mutta niitä kun ottaa niin ei uskalla poistua hotellista yllättävän hädän takia ja koko päivä on vähän stand by meininkiä. Onko muita konsteja? Kokemuksia?
Kommentit (31)
Omassa hotellihuoneessa on ihan tarpeeksi yksityisyyttä.
Ummetus on yleistynyt kun lähes kaikesta poistetaan nykyään laktoosi.
Älä syö laktoosittomia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Illalla ennen nukkumaan menoa LEVOLAC
Kyllä vatsa toimii aamulla.
Apteekista
Mulla toimii vähän liiankin hyvin, enkä uskalla mennä koko päivänä minnekään kun vatsa kiertää ja täytyy käydä pöntöllä.
Miclolaxia? Sillä tulee kakka heti.
Ujosteletko siis matkaseuran läsnäoloa vai ylipäätään vieraita vessoja?
Mulla on ujo suoli ja teemme miehen kanssa niin, että hän menee joko esim. parvekkeelle siksi aikaa kun käyn vessassa, tai laittaa kuulokkeet korviin ja musat soimaan. Saan tehtyä asiani kun tiedän ettei toinen kuule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ummetus on yleistynyt kun lähes kaikesta poistetaan nykyään laktoosi.
Älä syö laktoosittomia tuotteita.
Jos on hermostumisesta johtuvaa ummetusta, niin siihen ei ole ruokavaliolla hirveesti vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ujo suoli ja teemme miehen kanssa niin, että hän menee joko esim. parvekkeelle siksi aikaa kun käyn vessassa, tai laittaa kuulokkeet korviin ja musat soimaan. Saan tehtyä asiani kun tiedän ettei toinen kuule mitään.
Mä taas lähden vaikka aamupalalta ihan sovitusti hieman aiemmin huoneeseen itsekseni, niin saan "hommat hoidettua" rauhassa. Mulla siis aina aamuisin toimiva suoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas lähden vaikka aamupalalta ihan sovitusti hieman aiemmin huoneeseen itsekseni, niin saan "hommat hoidettua" rauhassa. Mulla siis aina aamuisin toimiva suoli.
Juuri tällainen kikkailu auttaa meillä. Esim. mies lähtee illalla hotellin terassille istumaan hiukan minua aiemmin.
Mentaaliharjoittelulla: se mitä vessasta kuuluu on normaalia. Muualla kuin vessassa se on vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
No ujostelen ja lisäksi tulee ummetusta, joten toimitus ei ole kovin helppo. Teemme mieheni kanssa juuri näin, hän istuu parvekkeella toimituksen ajan ja naureskelee mulle ja ottaa asian rennosti. Mutta kaiken kiivaan ähisemisen ja ponnistelun jälkeen lopputulos on nolla.
Armeija opettaisi tuosta pois ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mentaaliharjoittelulla: se mitä vessasta kuuluu on normaalia. Muualla kuin vessassa se on vähän outoa.
Ehkä normaalia mutta halut menee...
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut, että teillä on vielä noin paljon sähköä, että ujostelet kakkaa.
Meillä yritetään saada aikaan mahdollisimman äänekäs purkaus, jotta päästään huutamaan vessan oven raosta ohhoh
Se mitä tapahtuu vessassa, jää vessaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä yritetään saada aikaan mahdollisimman äänekäs purkaus, jotta päästään huutamaan vessan oven raosta ohhoh
Ujostelen kakkaa ihan kaikessa seurassa, myös esimerkiksi äitini läsnäolo häiritsee. En tiedä mistä johtuu kun en muuten ole millään tavalla ujo ihminen. Kai joku lapsuuden ikävä muisto saa tuon aikaan, mutten saa päähäni mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujostelen kakkaa ihan kaikessa seurassa, myös esimerkiksi äitini läsnäolo häiritsee. En tiedä mistä johtuu kun en muuten ole millään tavalla ujo ihminen. Kai joku lapsuuden ikävä muisto saa tuon aikaan, mutten saa päähäni mikä.
Mulla melkein sama, ainoa kuka ei vaivaa on oma lapsi. Reissut on tosi kurjia vatsan osalta kun ei tiedä toimiiko vai ei, useimmiten ei. Mielelläni ottaisin minäkin vinkkejä vastaan :)
Vierailija kirjoitti:
Miclolaxia? Sillä tulee kakka heti.
Pitää kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ujostelen ja lisäksi tulee ummetusta, joten toimitus ei ole kovin helppo. Teemme mieheni kanssa juuri näin, hän istuu parvekkeella toimituksen ajan ja naureskelee mulle ja ottaa asian rennosti. Mutta kaiken kiivaan ähisemisen ja ponnistelun jälkeen lopputulos on nolla.
Mulle ei toimisi tuo, että komentaisin miehen parvekkeelle. Ennemmin just niin, että olen yksinäni koko huoneessa, siis joko tulen aiemmin tai sovitaan, että tulen hetken päästä perässä.
-8
Juon yleensä tavallista enemmän vettä ja huolehdin kuidun saannista. Koitan myös olla stressaamatta asiasta, ja ajattelen että kyllä se kakka sieltä tulee.
Voit yrittää ennakoida reilusti ennen matkaa syömällä jotain kuitulisää (Visiblin) ja jatkat sen syöntiä matkan ajan.
Illalla ennen nukkumaan menoa LEVOLAC
Kyllä vatsa toimii aamulla.
Apteekista