Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 14e huono tuntipalkka

Vierailija
05.09.2026 |

Minulle jää tuosta 500-750e kuukaudessa säästöön ja asun yksin, onko sekin huono juttu

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan tuon verran porrassiivoojana. Työt saa suorittaa itsenäisesti 7-20 välillä, kaikki toimii, aikaa on riittävästi, ja kohteet on tietenkin fyysisesti vaativia, mutta muuten hyvin helppoja. Olen työurani alussa 15 vuotta sitten saanut melkein vain puolet tuosta (7,5 e/h) paljon rankemmasta siivouksesta (kiire, kotisiivous, paska johto).

Pärjään loistavasti Tampereella yksinasuvana ja rahaa jää säästöön, vaikka töitä on keskimäärin 34-35 tuntia viikossa.

Jaa saat.Minulla ei siivoojana paljon yli 10 euroa mennyt paitsi ilta töissä sai iltalisän joka alkoi 18.00.

Vierailija
22/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan hyvä palkka.Ompelijana palkkani oli 10.43 tunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä verojen jälkeen jää kymppiäkään jäljelle.

Vierailija
24/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskipalkka on enemmän. Tuosta tulee 2240€ kuukaudelle,joten ei kannata lähteä töihin.

Tottakai kannattaa.

Vierailija
25/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos päälle tulee työaikalisiä ja vastuulisiä. Kaupan alalla reilu 14€/h kun on täydet kokemusvuodet. Harvalla kokoaikatyö joten lisät on se mikä elättää.

Vierailija
26/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt-kuskille riittää banaani tunnissa, että voi kuskata isomahaisille ruokaa, olutta ja kokaiinia suoraan kotiovelle.

Vierailija
27/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siivoojanakin sen reilu 15e/h

Vierailija
28/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raksalla töissä enkä tehnyt alle 15 euroa tunnitipalkoilla  töitä 2000 luvulla, työn tarkoitus on muutakin kuin juuri hengissä pysyminen, kehittäkää itseänne ja vaatikaa työnantajiltakin kehitystä työoloihin ja palkkoihin, nyt ollaan kuin seisovassa vedessä, tytönantajatkin tyytyvät vain olemaan ja ainoa innovointi on verojen ja palkkakulujen minimointi, mitään intohimoa ei ole yrityksen kehittämiseen.

Vierailija
29/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolt-kuskille riittää banaani tunnissa, että voi kuskata isomahaisille ruokaa, olutta ja kokaiinia suoraan kotiovelle.

On se niin väärin, mutta minkäs teet?

Vierailija
30/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
31/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin raksalla töissä enkä tehnyt alle 15 euroa tunnitipalkoilla  töitä 2000 luvulla, työn tarkoitus on muutakin kuin juuri hengissä pysyminen, kehittäkää itseänne ja vaatikaa työnantajiltakin kehitystä työoloihin ja palkkoihin, nyt ollaan kuin seisovassa vedessä, tytönantajatkin tyytyvät vain olemaan ja ainoa innovointi on verojen ja palkkakulujen minimointi, mitään intohimoa ei ole yrityksen kehittämiseen.

Monikansallinen suuryritys ostaa kohta firmasi alta pois, niin pääset todellakin "kilpailemaan" palkastasi.

Vierailija
32/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikansallinen suuryritys ostaa kohta firmasi alta pois, niin pääset todellakin "kilpailemaan" palkastasi.

Sain näitä palkkoja eri työnantajilta mukaan lukien vuokrafirmat, kun on ammattitaitoa ja osaamista niin maksetiin sen minkä pyysin, nyt olen eläkkeellä joka määriteltiin lähes 5tonnin kuukausiansioiden mukaan, ihan amispohjalta suoritin.

Vierailija
33/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan tuon verran porrassiivoojana. Työt saa suorittaa itsenäisesti 7-20 välillä, kaikki toimii, aikaa on riittävästi, ja kohteet on tietenkin fyysisesti vaativia, mutta muuten hyvin helppoja. Olen työurani alussa 15 vuotta sitten saanut melkein vain puolet tuosta (7,5 e/h) paljon rankemmasta siivouksesta (kiire, kotisiivous, paska johto).

Pärjään loistavasti Tampereella yksinasuvana ja rahaa jää säästöön, vaikka töitä on keskimäärin 34-35 tuntia viikossa.

Jaa saat.Minulla ei siivoojana paljon yli 10 euroa mennyt paitsi ilta töissä sai iltalisän joka alkoi 18.00.

Kokemus tuo lisää. Sekä työ- että elämänkokemus.han työkokemuksen. Kokeneena tietenkin osaa tehdä töitä, mutta osaa pyytää lisää tarvittaessa eikä tyytyä siihen, mitä tarjotaan. Nytkin kyllä näyttä olevan siivoojien lähtöpalkat jo 12 eurossa tunti, mitä noita työnhakuilmoituksia välillä selaillut. 

Kannattaisi sun kysyä palkasta, koska Kipan TESsin harjoittelijan palkkakin on 11 ja joku sentti päälle. 

Vierailija
34/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus tuo lisää. Sekä työ- että elämänkokemus.han työkokemuksen. Kokeneena tietenkin osaa tehdä töitä, mutta osaa pyytää lisää tarvittaessa eikä tyytyä siihen, mitä tarjotaan. Nytkin kyllä näyttä olevan siivoojien lähtöpalkat jo 12 eurossa tunti, mitä noita työnhakuilmoituksia välillä selaillut. 

Kannattaisi sun kysyä palkasta, koska Kipan TESsin harjoittelijan palkkakin on 11 ja joku sentti päälle. 

Oho, tulipa hölmö tekstinpätkä tuonne väliin, kun korjasin itseäni. Poistetaan tuo "han työkokemuksen". Pahoittelut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän