Mulla menossa viikot 6+3, apuja
Nyt on muutaman päivän ajan alapäästä tullut kirkasta vuotoa, siis ihan norona. Olen käyttänyt pikkuhousunsuojaa joka on parin tunnin päästä läpimärkä. Nyt seassa oli hieman vihertävää seassa... Pieniä vatsakipuja myös mutta ei mitenkään kovia. Mitähän tää tarkoittaa? Voiko olla alkava km?
Kommentit (5)
tää vuoto ei ole verta vaan kirkasta ja välillä vähemmän kirkasta nestettä... Joka oikeesti vaan hurahtelee tuolta... ?:|
Mulla meni tasan viikolla 5 kesken eli ed päivänä. Olin eilen naisten klinikalla tarkistutettevana vaikka olikin ihan alkuraskauden km. Alko ti sillee hulahtamalla ja ke oli jo kovat vatsakivut. Kaveri joka oli saanu keskenmenon sanoi et mee ehdottomasti terkkariin josta mut lähettivät heti päätä sairaalaan.
Toivotaan kuitenkin että kaikki olisi hyvin.
Ymmärrän kovan hätäsi ja tunnen myötätuntoa.
Eli tuliko sinulla verta vai ihan pelkkää nestettä? Minulla ei siis verta ole ollenkaan tuon nesteen mukana... Aika outoa...
Sorry mä luin sen sun viestin tarkemmmin vasta ku olin kirjoittanu eli mulla tuli verta.
Soita huomen neuvolaan tai terveydenhoitajalle tai sit terverveysneuvontaan se on ilmainen vuorokauden ympäri. Numero on 09 10023. Siellä vastaa terveydenhoitaja ja se osaa neuvoa sulle jatkon. Kannattaahan se varmistaa.
Tsemppiä.
Se voi olla alkavaa tai ei. Siihen ei voi vaikuttaa jos/kun se km tulee, aika surullista mutta totta. Toivotaan ettei olisi alkava km !