Miksi puolitutut ja entiset työkaverimiehet lähettelevät aina sydämiä tarinoihini?
Jossa kuvassa hymyilen ja olen tavallisessa T-paidassa. Ohessa jokin päivään liittyvä lyhyt teksti.
Olen parisuhteessa ja se lukee profiilissani.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitusta sulla palvelee se, että julkaiset kuvia itsestäsi kerran viikossa?
Esittelen uutta kampausta tai eriväristä T-paitaa kuin aikaisemmat. Olen värianalyysin mukaan kevät, mutta välillä otan sävyjä myös syksyltä ja talvelta.
ApEsittelet t-paitaa? 🙈
Se on hyvä laittaa someen päivitys, kun ostaa uuden t paidan. Kaikki vilkkaasti voivat keskustella värivuodenajoista, koska se nyt vaan on loputtoman kiinnostavaa. Miehet menneisyydestä laittavat sydämen tai munakoison, ja kysyvät asuinpaikkaa.
Ei tuo sydän tarkoita läheskään aina ihastumista/rakastumista/iskutarkoitusta. Se voi olla vaihtelua ainaiselle tylsälle siniselle peukalolle. Ja että juttu on tehnyt oikeasti iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö se terapeuttisi koskaan yli siitä, kun esittelit hänelle jotain paperia varallisuudestasi?
Ei tainnut päästä. Se oli dokumentti avioehdon päivitystä varten. Välttelee aihetta edelleen 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo sydän tarkoita läheskään aina ihastumista/rakastumista/iskutarkoitusta. Se voi olla vaihtelua ainaiselle tylsälle siniselle peukalolle. Ja että juttu on tehnyt oikeasti iloiseksi.
Minua ei haittaa, mitä se kullekin tarkoittaa. Ihmettelen vain, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö se terapeuttisi koskaan yli siitä, kun esittelit hänelle jotain paperia varallisuudestasi?
Ei tainnut päästä. Se oli dokumentti avioehdon päivitystä varten. Välttelee aihetta edelleen 😅
Ap
Aivan mahtavaa. Kertoisitko täällä vielä varallisuudestasi, koska monelta on saattanut mennä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAivan mahtavaa. Kertoisitko täällä vielä varallisuudestasi, koska monelta on saattanut mennä ohi.
En kerro. Kertoisitko sinä omastasi? Sinulla on varmasti paljon enemmän, joten kiinnostaa tietää 😊.
Ap
Muista, että b-klusterin persoonallisuushäiriöihin harvoin auttaa terapia. Jos haluat oikeasti päästä eteenpäin elämässä, on löydettävä muita keinoja. Ks. esim. Crappy childhood fairy Youtubessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, mitä se kullekin tarkoittaa. Ihmettelen vain, miksi.
Ihmettelen vain miksi laitat (muka) niitä kuvias ja (muka) saat sydämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAivan mahtavaa. Kertoisitko täällä vielä varallisuudestasi, koska monelta on saattanut mennä ohi.
En kerro. Kertoisitko sinä omastasi? Sinulla on varmasti paljon enemmän, joten kiinnostaa tietää 😊.
Ap
En ole täällä kertomassa asioistani ja hakemassa niillä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Muista, että b-klusterin persoonallisuushäiriöihin harvoin auttaa terapia. Jos haluat oikeasti päästä eteenpäin elämässä, on löydettävä muita keinoja. Ks. esim. Crappy childhood fairy Youtubessa.
Niin. En käy terapiassa minkään persoonallisuushäiriön takia. Tähän auttaa, mikä minulla on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEn ole täällä kertomassa asioistani ja hakemassa niillä huomiota.
Olet täällä tulemassa kateelliseksi muiden elämille, koska omaa sinulla ei ole. Se käy sinun vastauksistasi selvästi ilmi.
Olet myös helposti provosoituvaa ihmistyyppiä, joten sinun on vaikea ystävystyä, koska et osaa keskustella rakentavasti.
Ap
Mä lähetän töissä aina sydämiä jos on joku kiva juttu. Tai suukkoja tms hempeilyä. Miehillekin. Ja he lähettävät takaisin, "kiitos rakas"
Olen töissä rajuissa raksahommissa, se on sellainen läppä, "jaxuhalipusipusi"
M43
Miehet näkevät usein tavoittelemisen arvoisena naisen, jonka joku toinen mies on kelpuuttanut avioliittoon asti ja parilla näyttää menevän hyvin.
Tuossa on kait sellainen ajatus taustalla, että aletaan tavoitella sitä toisten onnellisuutta, päästä osalliseksi samasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viestit, ehkä siellä kysytään että onko kaikki hyvin, kun taas keskellä yötä postailet kuvia itsestäsi kieli poskella.
Postailuun kuvia noin klo 17. Yöllä nukun.
Viestit alkavat sanoilla Sulla on kaunis hymy… tai Asutko Ahvenanmaalla? Tai mitä kuuluu? Tai lähdetkö kahville, jne.
Ap
Et kai luule, että tällaiset kielelliset lähestymiset vaativat puolta minuuttia pidempää syventymistä kuvaan?
Sanon tähän ongelmaan saman ratkaisun kuin 99% tällä palstalla:
Ei ainuttakaan sometiliä, ei tätäkään ongelmaa.
Osa miehistä varmaankin flirttailee sinulle. Ehkä myös fantasioivat sinusta vaikka tietävät että mitään ei oikeasti tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. En käy terapiassa minkään persoonallisuushäiriön takia. Tähän auttaa, mikä minulla on.
Ap
No persoonallisuushäriö ei tosiaan terapialla parane, joten ei sen takia kannata käydäkään. Mutta edelleen, et pääse eteenpäin, jos et käsittele sitä persoonallisuushäiriötä.
Sama logiikka kuin miehillä on deittiapeissa, eli tykkäilevät aivan kaikista. Eli ei siis mitään logiikkaa. Ei ne susta ole kiinnostuneita sen enempää kuin jos satunnaista piparia lohkeaisi edes säälistä. Onneksi olkoon, siihen kelpaat.
Ovatko nämä niitä samoja miehiä, joita pidät varalla ja kirjoittelet heidän kanssaan?