Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puolitutut ja entiset työkaverimiehet lähettelevät aina sydämiä tarinoihini?

Vierailija
05.09.2026 |

Jossa kuvassa hymyilen ja olen tavallisessa T-paidassa. Ohessa jokin päivään liittyvä lyhyt teksti.

Olen parisuhteessa ja se lukee profiilissani.

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin mies ei koskaan tykkää mistään mun varsinaisista julkaisuista mutta tarinoihin saattaa tulla useitakin sydämiä aina jos olen itse kuvassa. En laita usein sellaista kuvaa missä näyn itse ja näihin muihin kuviin ei reagoi mitenkään. Mutta heti jos on oma kuvani niin sydämiä satelee häneltä. Ei tunnu hyvälle.

Juuri tätä tarkoitan. Miksi monet miehet toimivat näin? Ei se ole mielestäni mitenkään imartelevaa, ainoastaan omituista.

Ap

No kai se sun oma äijä laittelee sulle instassa ja muutenkin sydämiä niin ei tarvisi niin kovin kerjätä huomiota muilta?

Tiedoksi, siihen, että laittaa jollekin randomille sydämen, ei liity mitään erikoista amatustoimintaa, että onpa upea. Se nyt vaan on kuitti, että aha laitoit kuvan. Ne laittaa kaikille muilla samalla lailla.

Mieheni ei ole Instassa lainkaan.

Sydämiä tulee kuvista pääosin Fb:n Messengeriin, siis viesteinä.

Ap

Ei tule,

Vierailija
102/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne näkee sinun tarinat?

Olen tuntenut heidät jostain yhteydestä, esim. oltu samassa työpaikassa. Olen hyväksynyt seuraajiksi. En viitsi poiskaan heittää, jos taas työkuvioissa joskus tekemisissä.

Ap

En oke yhtäkään työkaveria hyväksynyt seuraajaksi. 

Osa heistä on suosittelijoitani, joten pidän heidät seuraamassa luontoharrastus- ja retkeilykuviani. Näkevät, että voin hyvin, olen urheilullinen ja harrastan terveellisiä asioita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet sydämmen asialla. *badumtch*

Vierailija
104/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin mies ei koskaan tykkää mistään mun varsinaisista julkaisuista mutta tarinoihin saattaa tulla useitakin sydämiä aina jos olen itse kuvassa. En laita usein sellaista kuvaa missä näyn itse ja näihin muihin kuviin ei reagoi mitenkään. Mutta heti jos on oma kuvani niin sydämiä satelee häneltä. Ei tunnu hyvälle.

Juuri tätä tarkoitan. Miksi monet miehet toimivat näin? Ei se ole mielestäni mitenkään imartelevaa, ainoastaan omituista.

Ap

No kai se sun oma äijä laittelee sulle instassa ja muutenkin sydämiä niin ei tarvisi niin kovin kerjätä huomiota muilta?

Tiedoksi, siihen, että laittaa jollekin randomille sydämen, ei liity mitään erikoista amatustoimintaa, että onpa upea. Se nyt vaan on kuitti, että aha laitoit kuvan. Ne laittaa kaikille muilla samalla lailla.

Mieheni ei ole Instassa lainkaan.

Sydämiä tulee kuvista pääosin Fb:n Messengeriin, siis viesteinä.

Ap

Ei tule,

No minulle tulee. Kuten myös näitä viestejä. Ja liekkiemojeita.

Jos sinulle ei tule, ei se ole mikään tae, etteikö muille tulisi.

Ap

Vierailija
105/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
106/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miespuolinen kaverini tekee tätä kuulemma mahdollisimman monelle naiselle. Tarinoihin reagointi ei näy muille, joten naiset eivät tiedä että mies laittelee sydämiä muillekin. Tällä kaveri testailee kuka nainen olisi kiinnostunut, osa alkaa laitella sydämiä takaisin ja niille voi alkaa jossain vaiheessa laittamaan vihjailevampiakin emojeita. Kaveri teki tätä myös varattuna, ja laittaa sydämiä ihan kenelle tahansa naiselle keneltä toivoisi irtoavan, ei haittaa vaikka olisi varattu.

Vierailija
107/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi miespuolinen kaverini tekee tätä kuulemma mahdollisimman monelle naiselle. Tarinoihin reagointi ei näy muille, joten naiset eivät tiedä että mies laittelee sydämiä muillekin. Tällä kaveri testailee kuka nainen olisi kiinnostunut, osa alkaa laitella sydämiä takaisin ja niille voi alkaa jossain vaiheessa laittamaan vihjailevampiakin emojeita. Kaveri teki tätä myös varattuna, ja laittaa sydämiä ihan kenelle tahansa naiselle keneltä toivoisi irtoavan, ei haittaa vaikka olisi varattu.

Minulla sydämet tulee pääosin viesteinä. FB:n Messengeriin. Toki Instaankin tulee, mutta ne miellän tavalliseksi tykkäyksiksi, en niinkään sydämiksi, paitsi joidenkin kuvien alle laitetut sydämet.

En ikinä vastaa näille. Silti jatkavat.

Minä en ala omaa käytöstäni muuttamaan tällaisen takia. Jos haluan julkaista itsestäni kuvan ruskeasta T-paidassa, en siihen lupia kysele.

Ap

Vierailija
108/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai noinkin voi ajatella.. jos tällainen parantaa ap itsetuntoasi niin hieno homma.

Laitan joskus sydämiä tarinoihin ihan milloin miksikin. Ei sydän juuri häneen henkilönä välttämättä liity mitenkään. Etenkään siksi, että mitenkään olisin kiinnostunut mistään toisesta naisesta. Ihmeellinen ajatus

M46

Ei minun itsetunnossani ole korottamisen tarvetta. 

Ihmettelen ko. ilmiötä. Vastausta ei tunnu löytyvän. Ainoastaan joku päivystävä pullukka diagnosoi, haukkuu ja nimittelee. Mistähän hänelle on tämmöinen tarve tullut?

Ap

Mä olen pullukka, ja mulle laittelee myös miehet tykkäyksiä, sydämmiä ja muutakin. Ne laittelee niitä kaikille, kai sen tajuat.

Vierailija
109/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sydämet tulee pääosin viesteinä. FB:n Messengeriin. Toki Instaankin tulee, mutta ne miellän tavalliseksi tykkäyksiksi, en niinkään sydämiksi, paitsi joidenkin kuvien alle laitetut sydämet.

En ikinä vastaa näille. Silti jatkavat.

Minä en ala omaa käytöstäni muuttamaan tällaisen takia. Jos haluan julkaista itsestäni kuvan ruskeasta T-paidassa, en siihen lupia kysele.

Ap

Miesten motiivin huomaat siitä, laittaako ne tykkäyksensä muilta näkymättömissä yv:llä tai stooreihin, vai näkyvästi julkaisuihin. Nämä yv-tykkäilijät kalastelee vähän jokaista, ihan sama mitä sulla on päällä, ei tarvitse olla törröhuulikuvaa. Laittaa samat viestit kaikille...

Vierailija
110/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa. Tekee samaa sadalle muulle naiselle sillä logiikalla, että kyllä ehkä yhdeltä irtoaa.

Vierailija
111/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai noinkin voi ajatella.. jos tällainen parantaa ap itsetuntoasi niin hieno homma.

Laitan joskus sydämiä tarinoihin ihan milloin miksikin. Ei sydän juuri häneen henkilönä välttämättä liity mitenkään. Etenkään siksi, että mitenkään olisin kiinnostunut mistään toisesta naisesta. Ihmeellinen ajatus

M46

Ihmettelen ko. ilmiötä. Vastausta ei tunnu löytyvän. Ainoastaan joku päivystävä pullukka diagnosoi, haukkuu ja nimittelee. Mistähän hänelle on tämmöinen tarve tullut?

Ap

Mä olen pullukka, ja mulle laittelee myös miehet tykkäyksiä, sydämmiä ja muutakin. Ne laittelee niitä kaikille, kai sen tajuat.

Miksi siis olet niin kovin hyökkäävä? Hirveän toksinen ja negatiivinen?  Mihin sattuu?

Ei elämäänsä tyytyväisen ihmisen tarvitse olla ilkeä. Mistä siis sinulla kiikastaa?

Ap

Vierailija
112/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laittelevat sulle sydämiä, koska tietävät että olet jo puolilta päivin lauantaina hiprakassa päivystämässä netissä. Miehesi huitelee ties missä ja sinä kyttäät tykkäyksiä ja av:ta.

Vierailija
113/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa. Tekee samaa sadalle muulle naiselle sillä logiikalla, että kyllä ehkä yhdeltä irtoaa.

Osa näistä on ruotsalaisia. Matkustaisinko siis Ruotsiin irrottamisen takia?

Ap

Vierailija
114/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne laittelevat sulle sydämiä, koska tietävät että olet jo puolilta päivin lauantaina hiprakassa päivystämässä netissä. Miehesi huitelee ties missä ja sinä kyttäät tykkäyksiä ja av:ta.

Laittavat todennäköisimmin perjantaisin klo 16-17 välillä.

Ap

Vierailija
115/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa näistä on ruotsalaisia. Matkustaisinko siis Ruotsiin irrottamisen takia?

Ap

Mitä sinä nyt vänkäät? Haluatko jonkun tietyn vastauksen, kun kaikkeen väität vastaan? Varmaan se ruotsissa asuva petaa hoitoa, jos joskus tulee käymään Suomessa. Mikä sen kätevämpää. Sillä ei ole mitään väliä kuka olet, kunhan olet nainen. Ja edelleen, laittaa niitä sydämiä varmaan kahdeksalle muullekin.

Vierailija
116/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Ap

Miksi siis olet niin kovin hyökkäävä? Hirveän toksinen ja negatiivinen?  Mihin sattuu?

Ei elämäänsä tyytyväisen ihmisen tarvitse olla ilkeä. Mistä siis sinulla kiikastaa?

Ap

Mikähän lause kommentissani oli toksinen? Kerroin vain kokemukseni. Onko sinulle suuri järkytys, että et olekaan Suomen ainoa nainen joka saa sydämmiä?

Vierailija
117/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ketjuväkeä jurppii, että miehet kokee ap:n kiinnostavaksi ja viehättäväksi. "Mikä se oikein luulee olevansa" -ajatuksella pukkusielut mellastaa. 

Itselläkin yksi kaveri, jonka perässä on miehet olleet ihan aina, ihan joka paikassa ja viestejä ollut puhelin pullollaan, jopa silloin, kun oli selkeästi raskaana. 🙈

Ei ne ukot kaikille laittele, mitä täällä se yksi pullukka sanoi, vain harvoille, mutta ne sitten just näin kerääntyy niille harvoille, ja sekös muita harmittaa.

Vierailija
118/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähettelemme tykkäyksiä sinulle, koska emme tunne keitään muita noin jumalaisen kauniita ja samaan aikaan vaatimattomia naisia. Lisäksi kuvasi ovat niin taitavasti otettuja, kertovat korkeasta älykkyydestä ja siitä että olet vaimomateriaalia. Haluaisimme sinut myös takaisin tyttöystäväksi ja työntekijäksi, sillä olemme olleet hukassa ilman sinun uskomattomia lahjojasi.

Vierailija
119/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsikö se terapeuttisi koskaan yli siitä, kun esittelit hänelle jotain paperia varallisuudestasi?

Ei tainnut päästä. Se oli dokumentti avioehdon päivitystä varten. Välttelee aihetta edelleen 😅

Ap

Aivan mahtavaa. Kertoisitko täällä vielä varallisuudestasi, koska monelta on saattanut mennä ohi. 

En kerro. Kertoisitko sinä omastasi? Sinulla on varmasti paljon enemmän, joten kiinnostaa tietää 😊.

Ap

En ole täällä kertomassa asioistani ja hakemassa niillä huomiota.

Olet täällä tulemassa kateelliseksi muiden elämille, koska omaa sinulla ei ole. Se käy sinun vastauksistasi selvästi ilmi. 

Olet myös helposti provosoituvaa ihmistyyppiä, joten sinun on vaikea ystävystyä, koska et osaa keskustella rakentavasti.

Ap

En ole kateellinen enkä vailla elämää. En myöskään provosoidu helposti, vaan pinnani on erittäin pitkä. Tutustun helposti ihmisiin, ystävystyn erittäin valikoidusti. Luulen, että oma provosoitumisesi on nyt se, jonka yrität heijastaa minuun.

Minä en ole kertonut omasta elämästäni mitään, joten sinulla ei ole myöskään mitään, mihin tarttua.

Minun ei tarvitse tarttua mihinkään. Sinun tarvitsee. Haluat aina löytää kaikesta sen negatiivisen puolen.

Osaatko sanoa, miksi sinulla asia on näin?

Ap

Jostain syystä sinulla on kuitenkin uitenkin syytä keksiä asioita, vaikka et tiedäkään elämästäni mitään. Toisin kuin sinä, en ole kirjoitellut yksityiselämäni asioita tänne tunnistettavalla tavalla. En minä tartu erityisesti negatiiviseen. Minulla on kokemusta lähipiiristä epävakaasta persoonallisuushäiriöstä, joten b-ryhmä on tuttu ja helposti tunnistettavissa. Kannattaa tutustua sinunkin aiheeseen, jos haluat elämääsi parempaan suuntaan. 

Vierailija
120/188 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt -78. Miesten syntymävuodet 98 - 67. 

Ap

Vanha kotka siis. Ajattelevat että sulta saa pesää.

Siro ja naisellinen olen, tyttömäinen. Kotkaa en ole nähnytkään :). 

Ehkä naisten ikää on miesten vaikeaa arvioida - näin päättelen. Miksi aviomiestään jumaloivalta naiselta saisi joku muu mies pesää?

Ap

No älä laita kuvia jos on noin vaikeaa.. Tai jos laitat niin älä filtteröi niitä niin voimakkaasti. Näkevät mikä tavallinen keski ikäinen pottunokka oikeasti olet ja loppuu se kuvien komppaaminen. 

En oo kyllä filtteröinyt. 

Nenäni on ennnemminkin seemiläistä muotoa, ikävä tuottaa sinulle pettymys.

Ap

Juujuu..Eli olet pitkänokkainen noita akka:D Joo voithan sinä ilman kuvatodisteita väittää ulkonäöstäsi ihan mitä vaan, ihan vapaasti:) Filttereillähän saa koukkunokkaisestakin upean kaunottaren.. Taitaapa sinulla olla syyläkin nokan varressa..