Miksi puolitutut ja entiset työkaverimiehet lähettelevät aina sydämiä tarinoihini?
Jossa kuvassa hymyilen ja olen tavallisessa T-paidassa. Ohessa jokin päivään liittyvä lyhyt teksti.
Olen parisuhteessa ja se lukee profiilissani.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Haluavat p i l l u a.
Jos et halua huomiota, älä heruttele somessa.
No joku kaukaa otettu kuva, jossa näkyy kasvot, pitkät hiukset ja olkapäät, päällä tavallinen T-paita? Minkälaisen ihmisen mielestä on herutuskuva?
Ap
Joo joo. Jatka vaan huomio h uorausta. Eikö tullut tänään tarpeeksi sydämiä, kun piti täältä lähteä hakemaan vakuutteluja ihanuudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Se on joku miesten outous. Nyt someaikana se näkyy selvemmin. He eivät vaan voi sille mitään. Luulen että he itse ajattelevat että se on vain ystävällinen moikkaus. Mutta jostain syystä vain kauniille naisille laitetaan niitä.
Esimerkiksi yhden harrasteryhmän vastuuhlömies tekee tätä. Tai entinen pomo. Joku nuoruusvuosien poikaystävä jne.
Ap
Ei kai sen merkitys oikeasti eroa siitä että laittaisi peukun. Siksihän sinä niitä kuviasi laitat, että haluat huomiota ja reaktioita. Jos laitat tiukkoja t paitakuvia, niin onhan se jokin viesti. Tiedät kyllä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne näkee sinun tarinat?
Olen tuntenut heidät jostain yhteydestä, esim. oltu samassa työpaikassa. Olen hyväksynyt seuraajiksi. En viitsi poiskaan heittää, jos taas työkuvioissa joskus tekemisissä.
Ap
Koska ovat kaikki rakastuneet sinuun! Senhän halusit kuulla?
Tulee mieleen se sarjakuva, missä sanotaan, "jos kukaan ei ole rakastunut, niin pitää kuvitella, että kaikki ovat."
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sen merkitys oikeasti eroa siitä että laittaisi peukun. Siksihän sinä niitä kuviasi laitat, että haluat huomiota ja reaktioita. Jos laitat tiukkoja t paitakuvia, niin onhan se jokin viesti. Tiedät kyllä itsekin.
Ei mitään tiukkoja T-paitakuvia ole olleet. Ihan joku mallia regular.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se sarjakuva, missä sanotaan, "jos kukaan ei ole rakastunut, niin pitää kuvitella, että kaikki ovat."
En tarvitse heidän rakastumista minuun. Ainoastaan ihmettelen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä sä oikein sössötät. Otat seuraajiksi miespuolisia henkilöitä, laitat kuvia, toivot huomiota, nyt ihmettelet huomiota. Luulet itsestäsi liikoja. Minä ainakin peukutan sitä varmemmin, mitä surkeampi kuva, ihan vaan empatiasyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä sä oikein sössötät. Otat seuraajiksi miespuolisia henkilöitä, laitat kuvia, toivot huomiota, nyt ihmettelet huomiota. Luulet itsestäsi liikoja. Minä ainakin peukutan sitä varmemmin, mitä surkeampi kuva, ihan vaan empatiasyistä.
En toivo mitään huomiota juuri miehiltä. Noin kerran viikossa laitan yhden kuvan itsestäni. Harrastan luontokuvausta, joten kuvaan pääasiassa kasveja ja eläimiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse heidän rakastumista minuun. Ainoastaan ihmettelen.
Ap
Itsestä somekuvien laittaminen kylläkin viittaa juurikin huomionhakuun. Muutenhan kuvaisit muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä sä oikein sössötät. Otat seuraajiksi miespuolisia henkilöitä, laitat kuvia, toivot huomiota, nyt ihmettelet huomiota. Luulet itsestäsi liikoja. Minä ainakin peukutan sitä varmemmin, mitä surkeampi kuva, ihan vaan empatiasyistä.
En toivo mitään huomiota juuri miehiltä. Noin kerran viikossa laitan yhden kuvan itsestäni. Harrastan luontokuvausta, joten kuvaan pääasiassa kasveja ja eläimiä.
Ap
Joo joo. Kerran viikossa kuvan postaaminen itsestään on melkoista huomionhakua. Törrötätkö ankkahuulia. Kuvaatko kierteellä että persse näkyy? Niin tai näin, kuva viikossa on silkkaa huomionhakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJoo joo. Kerran viikossa kuvan postaaminen itsestään on melkoista huomionhakua. Törrötätkö ankkahuulia. Kuvaatko kierteellä että persse näkyy? Niin tai näin, kuva viikossa on silkkaa huomionhakua.
En. Mitään noista. Jo asemani vuoksi kaikkien julkaisemieni kuvien on oltava erittäin asiallisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt -78. Miesten syntymävuodet 98 - 67.
ApVanha kotka siis. Ajattelevat että sulta saa pesää.
Perseen perässä🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt -78. Miesten syntymävuodet 98 - 67.
ApVanha kotka siis. Ajattelevat että sulta saa pesää.
Perseen perässä🤭
Haluavat pimpukkaa 🤭
Olet varmaan niin ihana.
Äitikin uskoi olevansa seireeni saatuaan työkavereilta suklaata jouluna eronsa jälkeen.
Voihan sitä uskoa kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan niin ihana.
Äitikin uskoi olevansa seireeni saatuaan työkavereilta suklaata jouluna eronsa jälkeen.
Voihan sitä uskoa kaikenlaista.
Kiitos, mutta aviomieheni riittää minulle. Hän tekee niin hyvää ruokaa, etten usko parempaa kokkia löytyvän 😊.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viestit, ehkä siellä kysytään että onko kaikki hyvin, kun taas keskellä yötä postailet kuvia itsestäsi kieli poskella.
Postailuun kuvia noin klo 17. Yöllä nukun.
Viestit alkavat sanoilla Sulla on kaunis hymy… tai Asutko Ahvenanmaalla? Tai mitä kuuluu? Tai lähdetkö kahville, jne.
Ap
Työkaverimies kysyy, asutko Ahvenanmaalla?
Kiinnostavaa, jos asuu esim. Iisalmessa.
Haluavat p i l l u a.
Jos et halua huomiota, älä heruttele somessa.