Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puolitutut ja entiset työkaverimiehet lähettelevät aina sydämiä tarinoihini?

Vierailija
05.09.2026 |

Jossa kuvassa hymyilen ja olen tavallisessa T-paidassa. Ohessa jokin päivään liittyvä lyhyt teksti.

Olen parisuhteessa ja se lukee profiilissani.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsikö se terapeuttisi koskaan yli siitä, kun esittelit hänelle jotain paperia varallisuudestasi?

Ei tainnut päästä. Se oli dokumentti avioehdon päivitystä varten. Välttelee aihetta edelleen 😅

Ap

Aivan mahtavaa. Kertoisitko täällä vielä varallisuudestasi, koska monelta on saattanut mennä ohi. 

En kerro. Kertoisitko sinä omastasi? Sinulla on varmasti paljon enemmän, joten kiinnostaa tietää 😊.

Ap

En ole täällä kertomassa asioistani ja hakemassa niillä huomiota.

Olet täällä tulemassa kateelliseksi muiden elämille, koska omaa sinulla ei ole. Se käy sinun vastauksistasi selvästi ilmi. 

Olet myös helposti provosoituvaa ihmistyyppiä, joten sinun on vaikea ystävystyä, koska et osaa keskustella rakentavasti.

Ap

En ole kateellinen enkä vailla elämää. En myöskään provosoidu helposti, vaan pinnani on erittäin pitkä. Tutustun helposti ihmisiin, ystävystyn erittäin valikoidusti. Luulen, että oma provosoitumisesi on nyt se, jonka yrität heijastaa minuun.

Minä en ole kertonut omasta elämästäni mitään, joten sinulla ei ole myöskään mitään, mihin tarttua.

Vierailija
82/82 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo sydän tarkoita läheskään aina ihastumista/rakastumista/iskutarkoitusta. Se voi olla vaihtelua ainaiselle tylsälle siniselle peukalolle. Ja että juttu on tehnyt oikeasti iloiseksi.

Minua ei haittaa, mitä se kullekin tarkoittaa. Ihmettelen vain, miksi.

No varmasti naispuoliset kaverisikin laittavat niitä, etkä todennäköisesti ihmettele asiaa ollenkaan. Ei miesten laittamassa ole mitään sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä