Miksi puolitutut ja entiset työkaverimiehet lähettelevät aina sydämiä tarinoihini?
Jossa kuvassa hymyilen ja olen tavallisessa T-paidassa. Ohessa jokin päivään liittyvä lyhyt teksti.
Olen parisuhteessa ja se lukee profiilissani.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muita synkän triadin piirteitä terapeuttisi on maininnut sulla olevan kuin machiavellismin? Itse olet maininnut kostonhimon.
?
Ei ole maininnut tuollaista. Eikö sinulla ole rahaa omaan terapiaan vai miksi muiden terapiasuhteet kiinnostaa niin kovasti?
ApSinullahan oli kokonainen ketju aiheesta. Sinä olet ihan itse niitä avauksia tehnyt tälle palstalle, jotta muut voivat niitä lukea. Jos et halua, että toiset ottavat ne puheeksi, älä ehkä jaa elämää niin avoimesti palstalla. Minä en jaa asioitani tänne muiden räävittäväksi.
Minulla ei ole ketjua aiheesta. Se että sinä elämän puuttumisen takia asut tällä palstalla, ei tarkoita sitä että muut näin tekisivät.
ApÄlä viitsi jauhaa skeidaa. Sinä olet täällä kertomassa yksityisasioistasi ketjutolkulla ja sitten ne ovat ne toiset ihmiset, jotka asuvat palstalla. Jep.
Ei pidä paikkaansa.
Sekoitat johonkin toiseen nyt.
ApVinkki: jos et halua, että ihmiset yhdistävät aikaisemmat ketjusi toisiinsa, älä ehkä kirjoittele samoista asioista samalla tavalla.
Oletko jo muuten ehtinyt laskea kaikki ne tavat, joilla olet halunnut päteä tässä ketjussa?
En ole halunnut päteä/ pätenyt millään tavalla - en tässä tai missään muussakaan ketjussa.
Se, että sinulla on alemmuuskompleksi, ei ole minun vikani.
Olen erittäin tyytyväinen, että aloittamani ketju on saavuttanut näin suuren huomion. Olen siis onnistunut hyvin 😊
ApTaas tuli yksi tapa päteä: ketjussa on monta sivua, eli se tarkoittaa jotain mahtavaa kannaltasi.
Et ole ehkä tullut ajatelleeksi, että kaikilla ihmisillä ei ole tarvetta päteä muiden silmissä. Ei tarvitse kertoa jatkuvasti muille olevansa rikas, ei tarvitse päteä koulutuksellaan ja työllään eikä tarvitse päteä sillä, että miehet laittelevat sydämiä somessa jatkuvalla syötöllä. Suosittelen, että tarkastelet ympäristössäsi olevia ihmisiä tästä vinkkelistä. Kun tiedostat asian, ehkä huomaatkin, että joku tuntemasi erittäin älykäs ja menestynyt ihminen ei koekaan tarpeelliseksi tuoda asiaa toisten tietoon jatkuvasti. Tai joku erittäin hyvännäköinen ja viehättävä ihminen ei tuo esille sitä, että ulkonäöllään saa toisten huomiota. Suosittelen havainnoimaan. Ja suosittelen myös miettimään, miksi pidät merkkinä alemmuuskompleksista, että joku huomaa tarpeesi päteä.
En ole pätenyt kuule yhtään missään. Ihan säälittävää saman toistoa. Sinä koet kaiken kirjoitetun tekstin pätemisenä, koska sinulla on niin valtavan huono itsetunto.
En osaa auttaa.
ApNyt kannattaa miettiä, etkö ihan oikeasti tunnista omaa pätemistäsi? Et huomaa, että tuot esille varallisuuttasi, koulutustasi ja toki myös tätä ketjun aihetta, miesten antamaa huomiota? Jos et tunnista, ehkä nyt olisi aika. Se, että perustat itsetuntosi tällaisten asioiden varaan, ei ole pitemmän päälle kovin toimiva strategia.
En ole pätenyt vielä missään tähän mennessä. Olen tyytyväinen itseeni ja kaikkeen, mitä minulla on.
Huomaan, että kaikilla ei vastaavia ilon aiheita elämässään ole.
Ap
Jos et ihan todella näe noita asioita pätemisenä ja asioina, joiden varaan rakennat itsetuntosi, sun kannattaa todella miettiä asiaa vakavasti.
Ehkäpä sinun kannattaa todella vakavasti, miksi koet toisen ihmisen elämänkokemukset uhkana?
Miten toisen ihmisen elämän tapahtumat ovat sinulta pois?
Minkälaisia vaillejäämisen kokemuksia sinulla on lapsuudestasi?
Oletko käynyt keskustelemassa niistä asiantuntijan kanssa?
Ap
Ehkä itse koet tämän keskustelun uhkana ja nyt projisoit tunteesi minuun. Mikä oli se kohta, jossa koin jotain uhkana?
Kuulehan nyt, ap. Sinä olet rajaton ihminen. Rajattoman ihmisen ei ole hyvä avata asioitaan tällä tavalla. Rajattoman ihmisen pitää opetella, millaisia asioita jaetaan toisten kanssa ja millaisia ei. Tällaiset ketjut johtavat lopulta sinun pahaan oloosi. Onko niiden aloittaminen sen arvoista?
Tässä ketjussa oli jo aikaisemmin suositelutu sulle Youtube-kanavaa Crappy Childhood Fairy. Sieltä ihan oikeasti löytää hyviä vinkkejä ja silmiä avaavia juttuja. Tutustu.
Paljon vaan teistä pariskuntana postauksia, saa mieskin nauttia herttaisista hertoista ja vaikka kommentoida takaisin, että onhan sitä tullut kuntosalilla käytyä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt ketjuväkeä jurppii, että miehet kokee ap:n kiinnostavaksi ja viehättäväksi. "Mikä se oikein luulee olevansa" -ajatuksella pukkusielut mellastaa.
Itselläkin yksi kaveri, jonka perässä on miehet olleet ihan aina, ihan joka paikassa ja viestejä ollut puhelin pullollaan, jopa silloin, kun oli selkeästi raskaana. 🙈
Ei ne ukot kaikille laittele, mitä täällä se yksi pullukka sanoi, vain harvoille, mutta ne sitten just näin kerääntyy niille harvoille, ja sekös muita harmittaa.No miksi aloittaja ei sitten tee avausta, jossa hän kertoo, että onpa ihanaa, että miehet lähettelevät hänelle sydämiä, kun hän on niin ihana ja viehättävä? Mikä on tämä juttu, että pitää kysyä muilta, miksi miehet lähettelevät minulle sydämiä? Toki on olemassa se vaihtoehto, että ihminen on niin tyhmä, ettei tajua. Mutta todennäköisempi on se, että etsii jatkuvasti muilta ihmisiltä validaatiota sille, että on hyvä ja ihana ja seksikäs. Sekä niiltä somen miehiltä, joille julkaistaan kuvia "värianalyysin tuloksista" että täältä palstailijoilta.
Oikeassa elämässä kierrän tällaiset manipuloijat kaukaa. Jos ei ole mahdollista (esim. siksi, että henkilö on vaikkapa työkaveri), yksinkertaisesti jätän jutut kommentoimatta.
No siinä missä ap kuulostaa sun korvaan joltain, mitä en itse tunnistanut, niin sinä taas kuulostat mun korvaan vain ja ainoastaan kateelliselta.
Niin mikä se oli se asia, josta aloittajalle olisi pitänyt olla kateellinen?
Huomio. 🙄
Tämä on mielenkiintoinen vauvapalstalla melko usein toistuva ilmiö, kun sopulilaumamainen joukko vähän yksinkertaista sakkia päättää yhdessä tuumin hyökätä jonkin kimppuun. Harmi kun jyrkänteitä ei ole riittävästi.
Näiden Facebook-päivitysten ynnä muiden kanssa on aina hieman hankalaa, kun ei koskaan tiedä, milloin menee väärin. Jotkut loukkaantuvat, kun ei laita mitään, jotkut ihmettelevät, kun laittaa pelkän peukun, ja jotkut hämmentyvät sydämestä. Pitäisi varmaan poistua koko somesta, kun aina loukkaa jotakuta. Teki sitten mitä vain.
Jos osaat argumentoida hyvin, anna tulla sitten niitä argumentteja. En ole vielä ehtinyt juurikaan niitä nähdä. Jätin nyt kokonaan pois huomiot kielellisistä kömpelyyksistäsi, koska mun mielestä niiden osoittelu menee täysin ohi aiheen.