Miksi puolitutut ja entiset työkaverimiehet lähettelevät aina sydämiä tarinoihini?
Jossa kuvassa hymyilen ja olen tavallisessa T-paidassa. Ohessa jokin päivään liittyvä lyhyt teksti.
Olen parisuhteessa ja se lukee profiilissani.
Kommentit (82)
Tää on se biseksuaali machiavellisti.
Ilmeisesti jotkut miehet mieltävät nykyään kaikki äpit deittiäppeinä.
Ap
Mitä tarkoitusta sulla palvelee se, että julkaiset kuvia itsestäsi kerran viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Näitä samantyylisiä avauksia, jossa muka viattomasti pohditaan sitä, mikä tekee minusta niin ihanana, että kaikki miehet ovat koko ajan perässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Näitä samantyylisiä avauksia, jossa muka viattomasti pohditaan sitä, mikä tekee minusta niin ihanana, että kaikki miehet ovat koko ajan perässäni.
Ainakaan minun perässäni ei ole yhtäkään miestä. Olen naimisissa.
En miellä viestejä tai sydämiä perässä olemiseksi. Ehkä jollekin ne sitten ovat tätä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B-ryhmän persoonallisuushäiriö tuoksahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitusta sulla palvelee se, että julkaiset kuvia itsestäsi kerran viikossa?
Esittelen uutta kampausta tai eriväristä T-paitaa kuin aikaisemmat. Olen värianalyysin mukaan kevät, mutta välillä otan sävyjä myös syksyltä ja talvelta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on joku miesten outous. Nyt someaikana se näkyy selvemmin. He eivät vaan voi sille mitään. Luulen että he itse ajattelevat että se on vain ystävällinen moikkaus. Mutta jostain syystä vain kauniille naisille laitetaan niitä.
Eikö se ollut niin päin, että kauniita ei kehuta eikå heitä edes uskalleta yrittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti nyt tuntuu sinua harmittavan. Mene vaikka reippaalle juoksulenkille. Niin minäkin teen, jos oikein ärsyttää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viestit, ehkä siellä kysytään että onko kaikki hyvin, kun taas keskellä yötä postailet kuvia itsestäsi kieli poskella.
Postailuun kuvia noin klo 17. Yöllä nukun.
Viestit alkavat sanoilla Sulla on kaunis hymy… tai Asutko Ahvenanmaalla? Tai mitä kuuluu? Tai lähdetkö kahville, jne.
ApTyökaverimies kysyy, asutko Ahvenanmaalla?
Kiinnostavaa, jos asuu esim. Iisalmessa.
Näitä tulee tosiaan kymmeniltä miehiltä viikossa - viestejä. Ja useita, vaikken vastaa lainkaan.
Muutama on ent. työkavereita, osa tuttuja muista yhteyksistä ja osa tuntemattomia.
Ap
Hah hah, miten koomista, tyyppi postaa itsestään kuvia viikoittain, ottaa kaveriksi kaikki vanhat tuttavamiehet ja sanoosaavansa viestejä niiltä aina ja ihmettelee tilannetta niin kovasti. No voi voi ap, oletko jollain tapaa kehhhhiiiitysvvvvammmmmainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on joku miesten outous. Nyt someaikana se näkyy selvemmin. He eivät vaan voi sille mitään. Luulen että he itse ajattelevat että se on vain ystävällinen moikkaus. Mutta jostain syystä vain kauniille naisille laitetaan niitä.
Esimerkiksi yhden harrasteryhmän vastuuhlömies tekee tätä. Tai entinen pomo. Joku nuoruusvuosien poikaystävä jne.
Ap
Voit laittaa rajat siihen, ketkä näkevät postauksesi. Esim. niin että vain kavereiksi valitut näkevät ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti nyt tuntuu sinua harmittavan. Mene vaikka reippaalle juoksulenkille. Niin minäkin teen, jos oikein ärsyttää.
Ap
Mikäs minua nyt harmittaisi? En ole ihminen, joka harmistuu ja ärsyyntyy pikkujutuista ja ilma syytä.
Sydän ei tarkoita somessa rakkautta, vaan tykkäämistä. Minulle tulee sydämiä eniten naisilta ja lapsilta, eikä sillä ole mitään rakkauteen tai seksiin viittaavaa merkitystä noissa tapauksissa. Olen myös huomannut, että keski-ikäisistä miehistä sydämiä käyttää eniten ne, joilla on tyttölapsia. Tavat muuttuu, ja nuorison käyttämä viestittelytyyli tulee mukaan aikuistenkin tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viestit, ehkä siellä kysytään että onko kaikki hyvin, kun taas keskellä yötä postailet kuvia itsestäsi kieli poskella.
Postailuun kuvia noin klo 17. Yöllä nukun.
Viestit alkavat sanoilla Sulla on kaunis hymy… tai Asutko Ahvenanmaalla? Tai mitä kuuluu? Tai lähdetkö kahville, jne.
ApTyökaverimies kysyy, asutko Ahvenanmaalla?
Kiinnostavaa, jos asuu esim. Iisalmessa.
Näitä tulee tosiaan kymmeniltä miehiltä viikossa - viestejä. Ja useita, vaikken vastaa lainkaan.
Muutama on ent. työkavereita, osa tuttuja muista yhteyksistä ja osa tuntemattomia.
ApHah hah, miten koomista, tyyppi postaa itsestään kuvia viikoittain, ottaa kaveriksi kaikki vanhat tuttavamiehet ja sanoosaavansa viestejä niiltä aina ja ihmettelee tilannetta niin kovasti. No voi voi ap, oletko jollain tapaa kehhhhiiiitysvvvvammmmmainen
Älä unohda, että ottaa myös tuntemattomia miehiä seuraajiksi.
Taidat olla aika itserakas, kun työnnät kuvaasi niihin "päivän teksteihin"? Eikö sitä tekstiä voi julkaista ihan minkä vaan kivan taustakuvan kanssa, miksi siinä pitää itse keikistellä?
Vierailija kirjoitti:
Sydän ei tarkoita somessa rakkautta, vaan tykkäämistä. Minulle tulee sydämiä eniten naisilta ja lapsilta, eikä sillä ole mitään rakkauteen tai seksiin viittaavaa merkitystä noissa tapauksissa. Olen myös huomannut, että keski-ikäisistä miehistä sydämiä käyttää eniten ne, joilla on tyttölapsia. Tavat muuttuu, ja nuorison käyttämä viestittelytyyli tulee mukaan aikuistenkin tapoihin.
Mä saan aina noita sydämiä mun ystävän äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittelen uutta kampausta tai eriväristä T-paitaa kuin aikaisemmat. Olen värianalyysin mukaan kevät, mutta välillä otan sävyjä myös syksyltä ja talvelta.
Ap
Esittelet t-paitaa? 🙈
Pääsikö se terapeuttisi koskaan yli siitä, kun esittelit hänelle jotain paperia varallisuudestasi?
Kai ne on huomanneet huomionkipeytesi ja siksi hieman laitetaan tykkäyksiä, vähän niinku säälistä.
Ja koko tämä ketjuhan on samaa huomionkipeyttä. Luultavasti ihan keksitt provo.
Ap