Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt keski-ikäinen nainen, kuinka usein voit syödä herkkuja lihomatta?

Vierailija
05.09.2026 |

Olen 154cm ja tuntuu että lihoan jo herkkujen näkemisestä. Kalorimäärät pitää olla pienempiä kuin vaikka 170cm pitkälle ihmisille.

Tekee usein mieli sipsiä, mutta tuntuu ettei painoa pysty hallita yhtään.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan, vaikka olen pitkä kolmekymppinen (häätäkää ketjusta, jos menee liikaa ohi).

En voi syödä nk. herkkuja ollenkaan. Olen viettänyt esimerkiksi joulua viimeksi vuosia sitten. Pienikin lisäys päivän  kaloreissa näkyy ja tuntuu välittömästi. Elän etupäässä nestemäisellä ravinnolla, koska en pidä kylläisyyden tunteesta. Antaisin mitä vain, että saisin pudotettua painoa: olin pitkään alipainoinen, nyt lievän ylipainon puolella. Ei uskoisi, että ihmiseen voi mahtua näin paljon itseinhoa. Näen jopa painajaisia siitä, että olen syönyt jotakin, mitä ei pitäisi.

Anteeksi, oli pakko vuodattaa.

Voi ei, kuulostaapa kamalalta tämä itseinho😕. Liikutko? Kuluttava liikunta on helppo tapa siihen, että voi syödä enemmän lihomatta. Sitten toisaalta, sinussa on varmaan monia positiivisia asioita, jotka ovat tärkeämpiä kuin lievä ylipaino..

Liikun joka päivä vähintään tunnin, useimmiten 1.5-2 tuntia; lihaskuntoharjoittelua pitäisi varmasti lisätä. Enimmäkseen lenkkeilen ja teen samalla porrastreenin. Jotakin tässä yhtälössä pitäisi kyllä muuttaa!

Vierailija
22/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli herkkuja oikeastaan koskaan, joten en tiedä. En ole koskaan erityisesti saanut nautintoa syömisestä, enkä oikeastaan ymmärrä sellaista että joku nauttisi syömisestä. Lyhyyttä 163cm.

Eli olet näitä itseään täynnä olevia "Kun en minä tykkää, niin en ymmärrä muitakaan jotka tykkää, koska vain minun mieltymykseni on oikein". Tiedätkö, mä pidän teitä sun kaltaisia ihmisiä todella yksinkertaisina. Kyllähän aikuinen ihminen ymmärtää että ihmiset saa nautintoa eriasioista. Jos sitä ei ymmärrä niin kyllä mä oletan sellaisen olevan jokseenkin tyhmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 1163 cm ja 43 vuotta ja ei pysty enää oikein mitään syömään lihomatta. Vissiin pitäisi vaan vettä juoda ja juosta koko ajan, että pysyisi edes normaalipainoisena. Ihan hirveää.

Tämä ei voi mitenkään olla mahdollista.

Kyllä tietty peruskulutus on, vaikkei edes liikkuisi. 

Jos syöt liian vähän, voi elimistö mennä säästöliekille.

Vierailija
24/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 1163 cm ja 43 vuotta ja ei pysty enää oikein mitään syömään lihomatta. Vissiin pitäisi vaan vettä juoda ja juosta koko ajan, että pysyisi edes normaalipainoisena. Ihan hirveää.

Tämä ei voi mitenkään olla mahdollista.

Kyllä tietty peruskulutus on, vaikkei edes liikkuisi. 

Jos syöt liian vähän, voi elimistö mennä säästöliekille.

No ei tietenkään voi. Tyyppi kertoo olevansa yli kilometrin mittainen. 

Vierailija
25/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi syödä herkkuja käytännössä lainkaan. Olen 165 cm ja 60 kg. Jätskiä on pakastimessa mutta sitä syön maksimissaan ruokalusikallisen jos herkkuhimo yltyy ihan hallitsemattomaksi. Yritän muutoin katsoa että lisättyä sokeria ei olisi missään, koska se aiheuttaa minulle ruokahälyä.

Vierailija
26/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalontoveri täälläkin, ei paljon naurata. Eikä niistä herkuistakaan nyt niin väliä, mutta olisi kiva voida syödä edes normaalia ruokaa suunnilleen tarpeeksi.

Vierailija
27/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli herkkuja, ei ole koskaan tehnyt. En huolisi miestäkään jonka pitää syödä sokeria kuin jotain tuttia.

Vierailija
28/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli herkkuja oikeastaan koskaan, joten en tiedä. En ole koskaan erityisesti saanut nautintoa syömisestä, enkä oikeastaan ymmärrä sellaista että joku nauttisi syömisestä. Lyhyyttä 163cm.

Eli olet näitä itseään täynnä olevia "Kun en minä tykkää, niin en ymmärrä muitakaan jotka tykkää, koska vain minun mieltymykseni on oikein". Tiedätkö, mä pidän teitä sun kaltaisia ihmisiä todella yksinkertaisina. Kyllähän aikuinen ihminen ymmärtää että ihmiset saa nautintoa eriasioista. Jos sitä ei ymmärrä niin kyllä mä oletan sellaisen olevan jokseenkin tyhmä. 

Täh? En ole mitään täynnä. Totean vain, miten asia on omalla kohdallani. Muilla saa olla miten vain.

En ole hakemassa mitään hyväksyntää, eikä minua kiinnosta, minkälaisena joku random ihminen - tai oikeastaan kukaan muukaan minua pitää.

Vierailija
29/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi pitkä!

Vierailija
30/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm ikää 43v. Voin syödä usein herkkuja. Ainoa asia mikä alkaa kerryttää pientä ylimääräistä on leivän mussuttaminen joka päivä. Sitten kun vähentää leipää 1palaan päivässä tai jättää leivän taas tauolle niin hoikistuu entiselleen. Olen siis aina ollut hoikka. Mutta ruokavalionikin on ollut aina kunnossa, en rakasta mitään höttöruokia.

Vierailija
31/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Syön joka päivä jäätelöä/karkkia/pullaa.

Mutta lasken kyllä kaloreita, niin en liho

Vierailija
32/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan, vaikka olen pitkä kolmekymppinen (häätäkää ketjusta, jos menee liikaa ohi).

En voi syödä nk. herkkuja ollenkaan. Olen viettänyt esimerkiksi joulua viimeksi vuosia sitten. Pienikin lisäys päivän  kaloreissa näkyy ja tuntuu välittömästi. Elän etupäässä nestemäisellä ravinnolla, koska en pidä kylläisyyden tunteesta. Antaisin mitä vain, että saisin pudotettua painoa: olin pitkään alipainoinen, nyt lievän ylipainon puolella. Ei uskoisi, että ihmiseen voi mahtua näin paljon itseinhoa. Näen jopa painajaisia siitä, että olen syönyt jotakin, mitä ei pitäisi.

Mäkin näen painajaisia ruoasta :DDD! Herkkuperse kun olen.

Vierailija
33/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tässä tekstissä ei ole oikein järkeä? Jos et pidä kylläisyyden tunteesta, niin silloinhan voit syödä pieniä annoksia pitkin päivää, mikä taas pitää sinua helpommin hoikassa kunnossa?

Nestemäiset juomat taas sulavat nopeasti kehossasi ja kehosi huutaa nopeammin nälkää uudelleen.

Voi olla, että tuo itseinhosi on syy lihavuuteesi. Tulet siksi, mitä inhoat.

Vierailija
34/34 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v ja 52kg. Syön joka päivä karkkia ja pullaa. Syön joka viikko myös roskaruokaa, limsaa jne. Liikuntaa en harrasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä