Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on " avoin avioliitto" ? Tiedätkö keitään joilla sellainen?

Vierailija
28.05.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en keitään tunne :D

Vierailija
2/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorempana kuulin sellaisista seurustelupareista. Yksikään ei ole enää yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittua pettämistä sitten :) vieraissa kulkemista, huoraamista vai millä nimellä itse haluat sanoa?

Vierailija
4/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunnallani oli. Olivat sitä mieltä, että satunnaiset ulkopuoliset seksisuhteet eivät haittaa. Olivat silti tosi onnellisia yhdessä ja liitto päättyi toisen kuolemaan.

Vierailija
5/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat siis vapaasti harrastaa seksiä muiden kanssa, kotiin ei muita saa tuoda. Kertovat myös toisilleen ihastuksensa ja ulkopuoliset kumppaninsa. Kumpikaan ei ole mustasukkainen, sillä he ovat mielestään yhdessä nimenomaan siksi, että haluavat elää yhdessä. Seksi on kuitenkin vain yksi osa elämää, kummallekaan se ei ole parisuhteen tärkein asia. Liitto on näillä ehdoilla toiminut jo vuosia. Pariskunnasta toisella on ollut enemmän " vipinää" (tosin muutaman kerran vuodessa, ei sen useammin), toinen ei itse asiassa ole tainnut käydä vieraissa kuin kerran-pari. Mun olisi vaikea hyväksyä omassa parisuhteessani samaa mallia, mutta heillä se näyttää toimivan.

Vierailija
6/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sovittua pettämistä sitten :) vieraissa kulkemista, huoraamista vai millä nimellä itse haluat sanoa?

Että jos pariskunta yhdessä sopii jostain menettelytavasta, oli se sitten mikä tahansa, silloin siinä ei ole pettämistä, ei salalailua, ei mitään salamyhkäistä!!! Ja jos se heille sopii, ei ole kenenkään muun asia sitä arvostella eikö tuomita!!!

Vierailija
7/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimus oli, että kumpikin sai harrastaa muiden kanssa seksiä kodin ulkopuolella. Kuitenkin vain kaverini teki sitä, että etsi netistä sopivia seksikumppaneita ja treffaili heitä. Miehelläkin olisi ollut mahdollisuus samaan, mutta ei loppujen lopuksi sitä tehnyt.

Heidän suhteensa meni pilalle miehen kieltäydyttyä lopulta kaikesta seksistä kaverini kanssa. Olisi halunnut asua yhdessä, mutta platoniselta pohjalta. Ero heille tuli n. 5 vuoden päästä kaiken tämän alettua, vaikka kaverini lopetti muut miessuhteet. Mies ei siltikään enää halunnut mitään seksuaalista kanssakäymistä.

Vierailija
8/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kenen kanssa tahansa ei saa harrastaa seksiä, vaan lupa on nimenomaan vieraissakäyntiin, ei siis sukulaisissa, ystävissä, työkavereissa, tuttavissa tai kylänmiehissä. Hienotunteisuus on myös iso juttu. Avioliiton ulkopuolinen seksielämä on välillä vilkaampaa, välillä hyvinkin vähäistä, riippuu niin tilanteesta. Ihan onnellisia olemme järjestelymme kanssa olleet kohta kymmenisen vuotta. Sen tämä vaatii, että kumpikaan ei ole taipuvainen mustasukkaisuuteen ja että molemmat ovat rehellisiä itselleen ja toisilleen.

Vierailija
9/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, minulla on ollut yhteiselomme aikana muutama yhden illan juttu, kuten myös miehelläni. Tiedämme molemmat niistä. Siltä huolimatta avioliittomme ei ole koskaan edes ollut lähelläkään kriisiä. Kaksi lasta on jo kolmas raskaus juuri alkanut. Meille tämä sopii erittäin hyvin ja rakastamme ja kunnioitamme toisiamme enemmän kuin alussa.

Vierailija
10/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii vaan, " kuka sitä pientä haisevaa munaa haluaa" :)

Vierailija
11/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitä sitten pitää yhdessä roikkua. Voi kai sitä kaveri olla ilman, että asutaan yhdessä.

Vierailija
12/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on sun miehes? Ja vieläkö raskaanakin kuksit muita äijiä?

Vierailija
13/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi sitä sitten pitää yhdessä roikkua. Voi kai sitä kaveri olla ilman, että asutaan yhdessä.

Vierailija
14/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ainoa syy asua yhdessä todella seksi? Siis jos esimerkiksi puolisosi ei haluaisi kuukauteen seksiä, voisitte yhtä hyvin muuttaa erilleen? Tai jos esimerkiksi lääkäri kieltäisi seksin raskausaikana? Eroaisitte ja mies etsisi uuden kumppanin? Sinäkin etsisit sitten toisen, kun taas voisit harrastaa seksiä? Minä en kyllä taitaisi haluta elää noin huteralla pohjalla olevassa avioliitossa, jossa ainoastaan seksillä on väliä!

Vierailija:

Vierailija
15/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli exän kanssa tuollainen avoin suhde vuoden ajan, mutta siis se oli vain alkusoittoa erolle ja tietyllä tavalla sillä pohjustettiin erovaihetta.

Nykyisen mieheni kanssa en voisi kuvitellakaan moista, sillä meidän suhteessamme suudelmat ja seksi on tarkoitettu vain meidän keskisiksi asioiksi. Jos mieheni hyppäisi jatkuvaan vieraassa sängyssä, niin en enää näkisi meidän suhteessamme mitään ainutlaatuista ja pyhää.. Eikä mieheni toisaalta olisi valmis jakamaan minua kenenkään muun kanssa.

Vierailija
16/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun surkutella näitä ihmisrauniota jotka on pakotettu tällaisiin kuluttaviin ihmissuhteisiin. Toivottavasti itsearvostus löytyy pian ja häipyy tuollaisesta toiminnasta!

Vierailija
17/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinäinen suhteemme on luja ja rakkaus ja elämän yhdessä eteenpäin eläminen on kunnossa.

Mutta en ole ainakaan vielä törmännyt toiseen kaltaiseemme pariin. Meillä nimittäin on sääntönä että molempien on oltava paikalla kun toinen saa vierasta. Joko osallistua tai vain katsoa. Minä olen bi ja mieheni on täysin hetero.

Itse en ymmärrä mitä järkeä on antaa toiselle lupa vieraissa käyntiin ja sitten eletään kuin sinkut, asutaan vaan yhdessä? Sen verran olen mustasukkainen että haluan aina olla läsnä ja näkemässä mitä mieheni tekee toisen naisen kanssa. Se on älyttömän kiihottavaakin, vaikka usein kyllä osallistunkin, pareja meillä enimmäkseen on ollutkin. Miehiä vain muutama, koska mieheni ei saa toisista miehistä juuri mitään irti, mitä nyt on kiva katsoa omaa vaimoaan toisen miehen kanssa ja välillä samaan aikaan antaa kyytiä vaimolle. =D

Mut tosiaan mut suosikki on tuo toinen nainen kylässä- juttu. Siinä on sitä jotain. ;) Kun oma mies katsoo mua syvälle silmiin samalla kun hoitelee toista niin se vaan tuntuu hyvälle, kuin antaisin lahjan miehelleni. =)

-me vaan-

Vierailija
18/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luottamus ja rakkaus on kaukana siinä liitossa, missä pitää käydä kuksimassa vieraita ihmisiä.. En usko että löytyy ehjää perhettä, missäs " avoin suhde" -periaate pelaisi. Voin kuvitella millaista perhe-elämää. Isä ja äiti käyt vuorotellen paneskelemassa vieraita ihmisiä. Jaatteko hoitovuorot, milloin on kummankin vuoro..

Raskausaikana varsinkin mukava saada puolisolta sukupuolitauti. Mutta mitäs pienistä. On sentään vapaus. Papakokeet saa ainakin positiivisiksi vaikka kuinka olisi yrittänyt suojautua. *yöks*

Vierailija
19/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo niin paljon teistä. Mitättömiä ihmisiä olette.

Me ollaan oltu lähes viisitoista vuotaa yhdessä. Kolme lasta on. Eikä meidän parisuhdetta ole kaatanut kummankaan syrjähypyt. Mulla niitä on kaksi ja miehellä yksi. viimeisin näistä oli lähes 6 vuotta sitten. Musta on käsittämöntä, että vielä nykypäivänä naiset arvostavat itsensä vain seksin perusteella. Niinkuin se nyt olisi se ultimate. asia ihmisen elämässä. Ihan oikeesti mun ihmisarvo ei riipu siitä, etten osaa nauttia kehostani. Mulla on itsemäärämisoikeus.

Älkää jooko pliis ihan oikeesti ainakaan tytöilleni opettanut, että heidän ihmisarvonsa on jalkejen välissä. Katkaistaan tämä vuosiastoja kestänyt kierre.

Vierailija
20/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi