Luulin, että yhdessä asuminen tarkoittaisi kotitöiden jakamista
Ja viettäisimme enemmän aikaa yhdessä. Sen sijaan teen edelleen kaiken saman kuin ennenkin, mutta lisäksi pääsen pesemään hänen pyykkinsä ja mukauttamaan elämääni hänen aikatauluihinsa, ja aika kuluu riidellen milloin mistäkin. Enimmäkseen siitä, että hän elää kuin teini ja kohtelee minua kuin äitiään. Jess, tosi hyvä kun lähdin tähän leikkiin.
Muita, joilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (65)
nainenhan se on se, joka päättää, että ryhdytäänkö parisuhteeseen, eli miksi valitsette valittajat näitä epäkelpoja kumppaneiksenne? mikä niissä viehättää?
Jos et halua olla kotiorja lopun elämääsi niin laita lusikat heti vaan jakoon. Tuo ei tuosta muutu eikä parane. Onneksi tuli esille ennen lasten hankintaa. Tuo ei ole hyvä ja tasapainoinen parisuhde. Parisuhde ei kuulu olla sietämistä ja hampaiden kiristelyä. Kaikki parisuhteet eivät vain toimi vaikka kuinka haluaisi, silloin kannattaa myöntää tappionsa ja lähteä etsimään parempaa. Hyviä parisuhteita on todellakin olemassa.
Näyttää siltä, että naiset ovat sokeimpia valitsemaan ns. "hyviä" miehiä kumppaneiksi ja miehet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että naiset ovat sokeimpia valitsemaan ns. "hyviä" miehiä kumppaneiksi ja miehet naisia.
Niin. No jos ajattelen vaikka itseäni, niin en minä miehenä tapaa tuoda julki miten teen kotiaskareita ja puuhia. - Niistä kertominen vaikka sitten treffikumppanille tuntuisi jotenkin "vähän" vaivaannuttavalta. Enempi -olen kai hölmä ja sinisilmäinen- kun näin koen niiden tekeminen ja huolehtiminen ovat yleisiä lähtökohtia, joit amolemmat parisuhteessa tekisivät. Ei välttämättä aina fifti -fifti mutta enimmäkseen niin, että kumpaisenkaan ei tarvitsisi kärvistellä kotona siksi, että joutusi yksin kantamaan vastuun askareista ja velvotteistam jotka, ainakin minsua kuuluisivat arisuhteessa molempien vastuulle.
Mutta lieneekö tällaiset tuumailut nyt sitten osa syynä siihen, että olen ja olen sinkkuna. Tuskin. Silti ihan liian usein saa kyllä lukea kirjoituksia, joissa vasttuu niistä askareista ja puuhista jne., jotka itse olen luullut suhteessa jaettavan ja kannettavan vastuuta ydessä on jäänyt ihan liian paljon toisen harteille.
Vaan ei kai minun parisuhdekumppansiat edelleen toisinaan haaveilevana tämän vuosk alkaa korostamaan, että teen kostiaskareita ja puuhia. Kun en niitä tähänkään asti ole tehnyt siksi, että niiden kautta kuvitteksin ketään hurmaavani tai saavan mahdollsiuuden parisuhteeseen, vaan oikeastaan vain siksi, että minusta nyt vain on mukavampi elää siistissä kodissa ta kulkea ja käyttää puhtaita vaatteita; joista toki osaksi huolehtii pesula.
Ikisinkku mies 40+
Tästähän on tutkimus. Onnellisimpia ovat sinkkunaiset, toiseksi onnellisimpia avioliitossa elävät miehet, kolmanneksi onnellisimpia sinkkumiehet, ja onnettomimpia naimisissa olevat naiset. Ihan itse voi tehdä valinnan.
N57