Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia heteroiden pitää tunkea itsensä homojen yökerhoon?

Vierailija
04.09.2026 |

Kun valittavana on kaupungin kaikki muutkin paikat, mutta silti on pakko mennä pilaamaan kaupungin ainoa homoyökerho.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012153332.html

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pride on opettanut, että me kaikki ollaan homoja, ja jos sinussa on yksikin 1% homoa, olet homo ja oikeutettu yökerhoihin ym.

Sitä kutsutaankin prosenttibileiksi, kun tulee kaapista ja kertoo olevansa 1% homo.

Musta tuo vaan pilaa koko idean, kun joutuu arvuuttelemaan toisen seksuaalista suuntautumista.

Ap

Minkä idean? Mennä häiriköimään ihmisiä reikä mielessä? Se ei ole suurimmalle osalle kansasta ulkona käymisen idea. 

Sen idean, että homot saavat tavata toisia homoja ilman pelkoa siitä, että vahingossa alkaa liehitellä heteroa.

Ap

Ajatella! Heterokin saattaa vahingossa liehitellä jotakuta, jota ei kiinnosta. Ihan kamalaa! Ja se se vasta kamalaa on, jos homo vahingossa liehittelee toista homoa, jota ei kiinnosta! Traumanhan siitä saa!

Vierailija
22/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin se homomies voi tuoda sinne sen heteromieskaverin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä, että homoseksuaalit korostavat olevansa ihan tavallisia ihmisiä (kuten ovatkin), mutta silti heille pitäisi/pitää olla monenlaista erityisasiaa. Miksi? Mun mielestäni tasa-arvo jne toteutuu parhaimmillaan siten, kun jokainen ihminen on tervetullut ja hyväksytty juuri sellaisenaan mihin tahansa. 

Vierailija
24/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä sitä, että homoseksuaalit korostavat olevansa ihan tavallisia ihmisiä (kuten ovatkin), mutta silti heille pitäisi/pitää olla monenlaista erityisasiaa. Miksi? Mun mielestäni tasa-arvo jne toteutuu parhaimmillaan siten, kun jokainen ihminen on tervetullut ja hyväksytty juuri sellaisenaan mihin tahansa. 

Emme elä missään utopiassa, joten tuo on toiveajattelua - ikävä kyllä.

Vierailija
25/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kivaa. Kukaan ei ahdistele. 

Vierailija
26/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä sitä miksi kenellekään ei saa olla mitään omaa, vaan koiraihmisten on päästävä osallistumaan kissakahvilan toimintaan ja pyörätuolilla kulkevien porrasjuoksukilpailuun. Huomaahan sen jo täällä palstallakin, että monella on pakottava tarve osallistua ihan jokaiseen keskusteluun vaikka ei olisi mitään annettavaa kyseiseen aiheeseen.

Ap

Vierailija
27/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käy, mutta olen ymmärtänyt, että homokerhoissa on myös naisseurueita ja vastaavasti vähän maahan*muuttajamiehiä. Tuo voisi selittää hyvin sen miksi myös heteromiehet niissä pyörivät.

Julkisuudessa vaiettu todellisuus kun on, että tietyiltä alueilta kotoisin olevat ulkomaalaistaustaiset miehet ovat pilanneet - myös monen naisen mielestä - monet menomestat ainakin Helsingissä ja pk-seudulla.

Vierailija
28/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta kansantanssiharrrastajille ei saa olla omaa kerhoa, vaan on hyväksyttävä breikkaajat mukaan? Tai postimerkkeilijöiden on hengattava motoristien kanssa?

Vierailija
29/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisseurueet tai miesseurueet voivat olla myös homo, lesboja, bissejä He ovat tulleet paikkaan kavereidensa/tuttaviensa kanssa niin kuin moni suomalainen tekee ettei kehtaa lähteä ravintolaan yksin etsimään seuraa vaan tullaan kavereiden kanssa. Toisaalta on ihan normaalia, että kavereiden kanssa lähdetään bilettämään. Vaikka homo tai lesbo etsiikin seuraa niin ei se tarkoita että kuka tahansa välttämättä kelpaa.

Vierailija
30/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rajaisin niin, että että on ok mennä kaveriporukan kanssa "kutsuttuna" kiintiöheterona homopaikkoihin. Mutta kyseenalaiseksi homma menee siinä vaiheessa, jos sinne mennään heteronaisporukalla "turvapaikkaan" ja vähän homoja ihmettelemään kuin eläintarhassa ikään. Ja kun maamumiesporukat seuraavat perässä, on härdelli valmis. Eikä humalainen suominainenkaan aina täysin korrektisti käyttäydy.

Vierailija
31/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisseurueet tai miesseurueet voivat olla myös homo, lesboja, bissejä He ovat tulleet paikkaan kavereidensa/tuttaviensa kanssa niin kuin moni suomalainen tekee ettei kehtaa lähteä ravintolaan yksin etsimään seuraa vaan tullaan kavereiden kanssa. Toisaalta on ihan normaalia, että kavereiden kanssa lähdetään bilettämään. Vaikka homo tai lesbo etsiikin seuraa niin ei se tarkoita että kuka tahansa välttämättä kelpaa.

Se onkin ok. Mutta jos mennään heteromiesporukalla eksoottiseen eläintarhaan toljottelemaan tai pidetään homomestaa naisporukoiden turvapaikkana, niin hommasta menee maku.

Sekaporukat ovat aina bilettäneet ja olleet tervetulleita, mutta siinä on tietty raja, jolloin heteroita on niin paljon, että homopaikka menettää omaleimaisuutensa ja muuttuu perusonnelaksi.

Vierailija
32/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena kiva kun saa tanssia rauhassa ilman, että joku änkeää hipelöimään heti. Tästä syystä siis itse kävin joskus nuorena. Mutta vesittyy tietysti heti jos heteromiehet eksyy paikalle.

Onhan niitä pelkästään tanssipaikkoja jossa varmasti saa tanssia rauhassa. Yö kerhoon jos menet niin sen ei pitäisi olla yllätys että naiset ja miehet etsivät siellä muuta kuin omaa tilaa ja rauhaa.

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä että jätetään paikat niile joille se on suunnattu.

Vierailija
33/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa olla nainen rauhassa, ei tule juntti heteromiehet ahdistelemaan.

Vierailija
34/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta kansantanssiharrrastajille ei saa olla omaa kerhoa, vaan on hyväksyttävä breikkaajat mukaan? Tai postimerkkeilijöiden on hengattava motoristien kanssa?

Koska jos hakee töitå ja Supo tarkistaa taustat niin MISSÄÄN ei oikeastaan uskalla olla eikä käydä koska kuka tahansa vastaantuleva voi olla rikollinen motoristi ja jos joku rikollinen hengaa ravintolassa tai kävelee vastaan niin nöin ollen leimautuu itsekin rikolliseksi. Joten loppuelämä pitää olla suljettuna neljän seinån sisälle ja selibaatissa mikäli meinaa saada töitä ja jos näin tekee niin silti ei saa töitå vaan rikollinen toimittelija on höpöttänyt omiaam ja keksinyt omasta päästään että on nähnyt ravintolassa rikollisen kanssa vaikka ei oikeasti ole ollut koko paikkakunnallalaan. Näin ollen ei saa koskaan töitä.

Vierailija
35/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nuorena Dtm:ssä. Juuri mulle mieluista musiikkia ja iloisia ihmisiä ympärillä. Tykkäsin + mulla oli homo kaveri.

Vierailija
36/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pride on opettanut, että me kaikki ollaan homoja, ja jos sinussa on yksikin 1% homoa, olet homo ja oikeutettu yökerhoihin ym.

Sitä kutsutaankin prosenttibileiksi, kun tulee kaapista ja kertoo olevansa 1% homo.

Musta tuo vaan pilaa koko idean, kun joutuu arvuuttelemaan toisen seksuaalista suuntautumista.

Ap

Minkä idean? Mennä häiriköimään ihmisiä reikä mielessä? Se ei ole suurimmalle osalle kansasta ulkona käymisen idea. 

Sen idean, että homot saavat tavata toisia homoja ilman pelkoa siitä, että vahingossa alkaa liehitellä heteroa.

Ap

Ajatella! Heterokin saattaa vahingossa liehitellä jotakuta, jota ei kiinnosta. Ihan kamalaa! Ja se se vasta kamalaa on, jos homo vahingossa liehittelee toista homoa, jota ei kiinnosta! Traumanhan siitä saa!

Humalainen heteromies saattaa saada väkivaltaisen primitiivireaktion toisen miehen lähestymisestä, vaikka tietäisi olevansa homoklubilla.

Vierailija
37/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei lukenut tuota juttua. Siinä luki, että naiset tulevat sinne, koska ovat kyllästyneet miesten seksuaaliseen häirintään ja lähentelyihin heteropaikoissa. Noissa naiset saavat olla rauhassa siltä. Ja tottakai sitten nämä kikkelikallet eli muna pystyssä naisten perässä juoksevat miehet tunkevat myös noihin. Himoja ei haittaa heteronaiset, mutta nämä heteromiehet, jotka noiden perässä tulevat, haittaavat. 

Vierailija
38/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä saa olla nainen rauhassa, ei tule juntti heteromiehet ahdistelemaan.

Ongelma on se, että homopaikkoja ei ole tarkoitettu heteronaisten turvasatamiksi. Jokainen tietää, millainen ilta on, kun heteronaisten polttariporukka pelmahtaa homobaariin.

Vierailija
39/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin nuorena Dtm:ssä. Juuri mulle mieluista musiikkia ja iloisia ihmisiä ympärillä. Tykkäsin + mulla oli homo kaveri.

Sellaiset illat olivat just parhaita!

Vierailija
40/52 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menet homona baariin, jossa suurin osa on heteroita, niin on erittäin todennäköistä, että joukossa on muutama homopfoobikko tai homoja halveksuva. Alkoholi tuo sitten näiden luonteen kyllä illan aikana esille, jos vaikkapa homopari suutelee toisiaan tai tanssii yhdessä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi